איך בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל

איך בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל

מתכננים חופשה בחו"ל, בחרתם יעד ורכשתם כרטיסים? האם כבר רכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל? אם עדיין לא רכשתם ביטוח, כדאי שתדאגו לעשות זאת בטרם צאתכם מן הארץ. לפניכם מספר עצות כיצד לבחור ביטוח נסיעות חו"ל.

 

חשוב לכל אדם

 

כשמדובר בביטוח, כולנו רוצים לחישוב ש"לנו זה לא יקרה", אולם כאשר אתם יוצאים לחו"ל, עדיף להיות בטוח מאשר להצטער. ביטוח נסיעות לחו"ל חשוב עבור כל מי שיוצא לחו"ל, החל מאיש העסקים היוצא לנסיעה של ימים ספורים, עבור דרך משפחה היוצאת לחופשה של מספר שבועות, וכלה בצעירים אחרי צבא היוצאים לטיול של מספר חודשים, ואף מספר שנים. מי שלא רוכש מראש ביטוח מתאים עלול למצוא עצמו נדרש לשלם הון עתק עבור שירותי רפואה וחילוץ, או לעמוד חסר אונים מול מצבים של תקלות וסיבוכים אותם לא יכול היה לצפות מראש. למצוא עצמכם בחו"ל כאשר אתם זקוקים לטיפול רפואי או הטסה לארץ ואין בידיכם ביטוח אינו חוויה מומלצת, גם לא לאמיצים ולקשוחים שבמטיילים. במקרים קיצוניים, חייכם יכולים להיות תלויים בשאלה אם יש לכם ביטוח נסיעות חו"ל.

 

ביטוח מותאם לאופי הטיול

 

כשאתם רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, התאימו את הפוליסה לאופי הטיול שלכם ולסיכונים האפשריים. אם אתם חובבי טיולים מאורגנים, תידרשו לביטוח בסיסי, שכן אתם מסתובבים בחבורה מאורגנת, המסלול אינו מסוכן בדרך כלל, ואינכם מתכוונים לעסוק בפעילויות אקסטרים. לעומת זאת, אם אתם מתכוונים לעסוק בספורט אתגרי תצטרכו לרכוש ביטוח שיכסה את הסיכונים האופייניים לפעילות בה תעסקו. אם אתם אנשי עסקים היוצאים לנסיעות עסקיות לעתים קרובות, תוכלו לרכוש ביטוח מתאים, אותו מפעילים לקראת כל נסיעה, ואם אתם מתכוונים לצאת לטרקים, חשוב שהביטוח שלכם יכלול שירותי חילוץ ואיתור.

 

ביטוח מותאם למצבכם הבריאותי

 

פוליסת נסיעות לחו"ל כוללת בתוכה ביטוח רפואי וכדי שתהיה יעילה, היא חייבת להתאים למצבכם הבריאותי. בעניין זה יש להקפיד על שתי נקודות:

  • מסירת פרטים אמיתיים – אל תנסו להוזיל את הפוליסה באמצעות הסתרת מידע, או מסירת מידע כוזב, שכן זה יעלה לכם ביוקר בדיעבד, כאשר תגלו שאינכם זכאים לפיצוי.
  • ביטוח מתאים למצבכם – התאימו את הפוליסה למצבכם הבריאותי, כדי שבמקרה הצורך תהו זכאים לכיסוי ההוצאות הנדרשות.

 

השוואת מחירים

 

בדקו כמה הצעות מחיר והשוו אותן זו מול זו. שימו לב לסעיפים כמו השתתפות עצמית, גובה פיצוי מקסימאלי, והסדרי תשלום. כמובן השוו את התעריפים, וכמו כן בדקו האם הביטוח כולל ביטול או קיצור נסיעות.

 

תקופת הביטוח

 

הביטוח צריך להיות תקף מרגע עלייתכם למטוס ועד יציאתכם מן הטרמינל עם שובכם לארץ, אל תעשו את הטעות של רכישת ביטוח התקף רק מרגע הנחיתה ביעד הטיסה. כמו כן, חשוב לדאוג לביטוח מבעוד מועד, כשיש בידיכם פנאי לבדוק את כל ההצעות והאפשרויות. כשאתם מצוידים בביטוח נסיעות חו"ל מתאים, אתם יכולים לצאת בראש שקט, ולהתפנות נטולי דאגות ליהנות מטיולכם.

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי