ביטוחים חשובים לקבלנים בתמ"א 38

ביטוח קבלנים תמא 38

דגשים חשובים בביטוח קבלנים לתמ"א 38

 

פרויקטים של בנייה מציבים סיכונים רבים מפניהם מגינה על הקבלן פוליסת ביטוח קבלנים מותאמת אישית. לכל פרויקט בנייה סיכונים אחרים, בהתאם למימדי הפרויקט, סוג הבנייה, תנאי השטח ועוד. בין הפרויקטים המורכבים ביותר נמצאים פרויקטים של תמ"א 38 במסגרת התחדשות עירונית, ולכן כל קבלן הנכנס לפרויקט תמ"א 38 צריך להתכונן מראש בפני הסיכונים העומדים בפניו באמצעות פוליסת ביטוח מתאימה.

 

ביטוח קבלנים- להגן על הפרנסה שלך

 

פרויקטים של תמ"א 38 יכולים להניב רווחים גדולים במינימום השקעה מצד הקבלן, ולכן הם אטרקטיביים במיוחד, אולם יחד עם זאת, אין סיכוי בלי סיכון, בפרויקטים של התחדשות עירונית יש שורה של סיכונים ההופכת אותם לפחות בטוחים מפרויקטים אחרים. בכדי שלא תמצא את עצמך מרושש עקב תביעות ותקלות שלא יכולת לצפות מראש, עליך להקדים תרופה למכה, ולדאוג לכך שתהיה מוגן בפוליסת ביטוח מתאימה. לפני שאתה מתחיל לעבוד על פרויקט תמ"א 38, פנה לסוכן ביטוח מנוסה ומומחה בתמ"א 38, שיבנה עבורך פוליסה מותאמת אישית לפרויקט, בכדי שלא תאבד את המוניטין, העסק ומקור הפרנסה שלך.

 

הגנה מלאה ופוליסה מותאמת אישית

 

בכדי שהפוליסה תספק לך הגנה מלאה, עליה להיות מותאמת לאופי הפרויקט, ולקחת בחשבון את כל הסיכונים העומדים בפניך. פרויקטים של תמ"א 38 כוללים מגוון גורמי סיכון : חוסר הסכמה בין הדיירים, מניעת אישורים, פגיעה בבתים שכנים וברכוש , ליקויים בבנייה וחריגות מתכניות הבנייה אשר מתגלים רק בדיעבד, ועוד הפתעות ותקלות שלא ניתן לצפותן מראש. כיוון שמדובר במבנים ישנים, אין לדעת מה מצפה לקבלן מתחת למעטה הטיח.

פוליסת קבלני תמ"א 38 צריכה לכלול ביטוח צד ג', ביטוח קבלנים, קבלני משנה ובעלי מקצוע, ביטוח כנגד עיכובים שאינם תלויים בקבלן ועוד. כיוון שרוב האחריות מוטלת על כתפיו של הקבלן, עליך להיות מוגן ומכוסה כנגד כל אפשרות ומקרה. מאחר שכל פרויקט בנייה הוא ייחודי ונושא סיכונים שונים, אל תסתפק בפוליסת ביטוח קבלנים סטנדרטית, אלא דרוש להיפגש אישית עם סוכן ביטוח מנוסה, שיתאים עבורך את כל הסעיפים הרלוונטיים וההכרחיים לפרויקט.

 

להיות בטוח, לישון בשקט

 

ביטוח סיכונים מקצועיים כלומר- ביטוח אחריות מקצועית, חשובה עבור כל אדם, וביטוח קבלנים הוא אחד מהם והוא חשוב והכרחי לכל קבלן. יתירה מכך, קבלנים העוסקים בפרויקטים של תמ"א 38 חייבים ביטוח מתאים, כיוון שפרויקטים אלו תלויים בגורמים רבים לשם הצלחתם וביצועם המוצלח. פרויקטים של תמ"א 38 תלויים בשיתוף פעולה בין הדיירים לבין עצמם, בין הדיירים לקבלן, ובין הרשויות לקבלן. כמו כן ,בכל מקרה של פגיעה ברכוש או נפש, הקבלן הוא זה שחשוף לתביעות.

בנוסף לכך כאשר מדובר בבניינים ישנים, לעולם אינך יכול לדעת מה מסתתר מאחורי הקירות, ואילו תקלות, חריגות מתכניות הבנייה והפתעות נוספות יעלו במהלך הבנייה עצמה. אם אתה קבלן תמ"א 38, ועדיין אין לך ביטוח קבלנים מתאים, רכוש ביטוח קבלנים מותאם אישית בהקדם האפשרי, ותן לעצמך להיות בטוח, ולישון שנת ישרים שקטה ושלווה בלילות.

 

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי