ביטוחי מרפאה וקליניקה

כבעלי קליניקה או מרפאה פרטית אתם ודאי יודעים, ארבעת הקירות של המרפאה שלכם טומנים בתוכן סיכונים רבים, כאלו העלולים להביא לפגיעה ברכוש וכתוצאה מכך לנזק כספי אדיר.

הצפה במרפאה, שריפה בחדרי טיפולים או נזק בלתי צפוי לכספת של בית העסק – עלולים להשבית את פעילות המרפאה, לפגוע במוניטין ובביטחון הכלכלי שעליו עמלתם כל כך קשה כל השנים. ביטוחי מרפאה וקליניקה, נועדו במיוחד לשם כך, וכדי להעניק לכם שקט נפשי גם בעת פעילות המרפאה וגם לאחר שהאור כבה.

ביטוח אחריות מקצועית לרופאים

מה כבר יכול להשתבש? בגדול – הכל

נניח שאתם בעלי קליניקה לרפואה משלימה, בקליניקה שלכם עוברים מדי שבוע עשרות או אפילו מאות לקוחות המבקשים לקבל מזור לבעיותיהם. במשך השנים הכל שט על מי מנוחות, שמכם הטוב עובר מפה לאוזן וההכנסות גדלות ומתייצבות מדי שנה. נסו לדמיין תרחיש בו נסעתם לחופשה קצרה עם המשפחה, ובמהלכה התפוצץ צינור אשר הציף את הקליניקה כולה, פגע והשבית את הציוד המשרדי וגרם לנזק של עשרות אלפי שקלים לצורך תיקון נזקי הרכוש.

אחרי שהבנתם את גודל נזק הרכוש – נסו לדמיין את הנזק הכלכלי שנגרם לכם בעת שיפוץ הקליניקה, העידר ההכנסה, נדידת מטופלים אל המרפאות המתחרות ועוד.

שקט במרפאה – מה חשוב לדעת לפני רכישת ביטוח מרפאה או קליניקה?

כאשר אנחנו שוקלים לרכוש ביטוח מרפאה או קליניקה, ישנם נזקים "סמויים" אשר עלולים לגרום לנזק אפילו גדול יותר מאלו המובנים מאליהם. הרחבות נוספות וקריטיות לביטוח המרפאה שלכם כגון: ביטוח סייבר המגן על המידע הרגיש במערכות המחשוב שלכם, שחזור מידע שאבד וביטוח מעילת עובדים הם רק חלק מההגנות הנוספות שחשוב מאוד לשקול ולהתאים לביטוח המרפאה שלכם – ואנחנו כאן בדיוק בשביל זה, אז דברו איתנו אבל בינתיים – הנה כמה מהסעיפים שאחראיים על השקט הנפשי של רבים מבעלי המרפאות המבוטחים אצלנו:

כיסוי לצד ג' – סעיף הביטוח המעניק לכם הגנה במקרה של נזקי רכוש או גוף לצד ג'.

ביטוח מקיף למרפאה – סעיף הביטוח המעניק הגנה במקרים של שריפה, פריצה, רעידת אדמה, נזקי טבע שונים ונזקי מים וצנרת. בביטוח. ביטוח מקיף למרפאה וקליניקה, מעניק לכם עשוי להעניק לכם גם פיצוי כספי בגין אבדן דמי שכירות, במקרה של השבתה מלאה או חלקית של המרפאה, עד לתיקון הנזקים שנגרמו וכמובן בהתאם לתנאי הפוליסה המשתנים בין חברת ביטוח אחת לאחרת.

ביטוח תכולה – במרבית המקרים, הציוד הממלא את הקליניקה הוא ציוד יקר במיוחד. למעט הריהוט ופרטי העיצוב של המרפאה, חשוב מאוד לוודא כי הפוליסה מעניקה כיסוי למקרה תאונה שגרה לפגיעה בציוד הרפואי, מחשוב וציוד משרדי.

ביטוח חבות מעבידים – כיסוי המעניק הגנה למעסיקים העלולים להיות חשופים לתביעות נזקי גוף ומצבים בריאותיים בעלי קשר לעיסוק של אותו העובד במרפאה – אבל לא רק.

ביטוח כספי – במרפאות השונות מעורבים לעיתים סכומי כסף לא מבוטלים, אשר עלולים להינזק בעת העברה פיזית שלהם משטח המרפאה אל הבנק או כל גוף פיננסי אחר. ביטוח כספי יעניק לכסף שלכם הגנה בגין נזק בלתי צפוי לכספים הנמצאים בכספת המרפאה או במסגרת העברתם למקור חיצוני אחר ובהתאם לתנאי הפוליסה.

איזה ביטוח הכי טוב למרפאה או הקליניקה שלכם?

כמו כל חוזה ביטוח, גם במקרה של ביטוחי מרפאה וקליניקה, ישנם לא מעט כיסויים לרכוש, יחד או בנפרד על מנת לוודא כי הכיסוי שרכשתם מגן עליכם מכל צרה שחלילה עשויה לעבור בשערי המרפאה שלכם.

חשוב מאוד לזכור, כל עסק, כל מרפאה או קליניקה מצריכה בחינה מדויקת של הסיכונים הקיימים, על מנת להתאים אליה את ביטוח המרפאה הנכון ביותר.

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי