ביטוח אחריות מקצועית לעובדים סוציאליים

ביטוח אחריות מקצועית לעובדים סוציאליים

ביטוח אחריות מקצועית מגן על בעלי מקצועות מגוונים מפגיעתן של תביעות שעלולות להיות מוגשות כלפיהם מצידם של לקוחות לא מרוצים. תביעות אלו יכולות לחסל קריירה של בעל מקצוע, להביא לקריסה כלכלית ולפגוע בשמו הטוב של כל בעל מקצוע, מנוסה ומקצועי ככל שיהי. ככל בעל מקצוע, גם עובד סוציאלי זקוק לפוליסת ביטוח אחריות מקצועית. אם אתם עובדים סוציאליים, ועדיין לא רכשתם ביטוח אחריות מקצועית, באסיה ביטוחים מציעים לכם פוליסת ביטוח לעובדים סוציאליים שתהיה תפורה בדיוק על פי מידותיכם.

ביטוח עבור העובד הסוציאלי ועבור מטופליו

עבודה סוציאלית מוגדרת כמקצוע פרא רפואי, והיות שכך מי שעוסק במקצוע זה כעצמאי חשוף לתביעות בשל רשלנות, גרימת נזק פיזי או נפשי וכן הלאה. עובד סוציאלי, מיומן ומנוסה ככל שיהיה, הוא לפני הכול בן אדם,וכל אדם מועד לטעויות. כאשר עובד סוציאלי טועה, עלול להיגרם נזק למטופל, וכאשר זה קורה, כדאי שיהיה לעובד הסוציאלי ביטוח מקצועי שיבטיח כיסוי ופיצוי לנפגעים מחד, ולא יחריב את עתידו המקצועי של העובד הסוציאלי מאידך. טעויות של עובדים סוציאליים יכולות לגרום נזקים נפשיים למטופלים, עיוותי דין, סבל פיזי או נפשי, ואף להותיר צלקות עמוקות בנפשו של המטופל, שיותירו חותמן על שארית חייו. ביטוח אחריות מקצועית לעובדים סוציאליים מבטיח לכם כיסוי להוצאות משפט, כיסוי הוצאות עבור חוות דעת מקצועיות שעלולות להידרש, כיסוי חבויות בגין נזקי גוף או נפש שיושתו על העובד הסוציאלי ועוד, בהתאם לסיכונים האופייניים לתחום העיסוק של העובד הסוציאלי, לאוכלוסייה עמה הוא עובד, ולסגנון העבודה האופייני לתחום.

צרכים ספציפיים

 את פוליסה הביטוח של העובד הסוציאלי יש להתאים על פי תחום העיסוק הספציפי שלו  ,שכן מי שעוסק בעבודה עם נוער בסיכון נתקל באתגרים ביטוחיים שונים ממי שעוסק בעבודה עם גמלאים, בבתי סוהר, בגני ילדים וכן הלאה. לכל תחום עיסוק אתגרים ביטוחיים שונים שיש לתת להם מענה ייחודי. באסיה ביטוחים מקימים לכל עובד הסוציאלי ביטוח אחריות מקצועית מותאם אישית על פי צרכיו, היקף עבודתו וסוג הפעילות שעבודתו מחייבת.

להיות מוכן ומוגן

 אם אתם עובדים סוציאליים ועדיין אין לכם פוליסת ביטוח אחריות מקצועית מותאמת לעיסוקכם, זה הזמן להבטיח את עתידכם. צוות אסיה ביטוחים מזמין אתכם לרכוש פוליסת ביטוח אחריות מקצועית לעובדים סוציאליים שתספק לכם ולמטופליכם את ההגנה ביטוחית המושלמת. לפרטים נוספים, לקביעת פגישה ולרכישת פוליסת ביטוח מתאימה התקשרו אלינו לטלפון 073-737-7777 , שלחו לנו מייל, או השאירו פרטיכם באתר, ונציג ישוב אליכם בהקדם.

 

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי