ביטוח סייבר

מהו ביטוח סייבר ?

בעולם המודרני כל עסק חי, נושם ומתקיים על בסיסם וכוחם של מערכות המידע והמחשב, האינטרנט ונגישות הטכנולוגיה מאפשרים לנהל את העסק ומאגרי המידע על גבי המחשב והפלטפורמות שהוא מנגיש.

ככל שהאינטרנט זמין יותר כך גם החשיפה לווירוסים, האקרים וגורמים המעוניינים לגרום לנזק למידע ממניעים שונים וכל אובדן של המידע או המערכות – בין אם לטווח הקצר ובין אם לטווח הארוך הינו בעל פוטנציאל אדיר לגרימת נזק תפעול, עיכוב בעבודה, וכן פגיעה בהכנסות, ולאחר מכן כפועל יוצא גם החשיפה לתביעות הפוטנציאליות מגד כל הגורמים הנסמכים על פעילות העסק (לקוחות, צד ג', ספקים וכיוב')..

בישראל של 2019 ובעידן הדיגיטלי של היום כ 60% מבעלי העסקים אינם מוגנים מפני תקיפות של האקרים ותקיפות סייבר (cyber attack). חשוב לזכור כי מתקפות סייבר (לוחמה קיברנטית ברשת) מתרחשות לעיתים תכופות בארץ ובעולם ואלה וגורמות לנזק גדול ופוגעות בעסקים רבים. זה יכול התבטא באמצעות הפעלת תוכנת כופר (ransome attack) שבה נסחט בעל העסק ונאלץ לשלם כסף רב לשחרור הנעילה של ההאקר ולהחזרת מערכות המידע והמחשוב בחזרה לידיו.

מטרתה של פוליסת ביטוח זו היא לכסות תביעות משפטיות שהעסק נחשף אליו בעקבות אובדן מידע, גניבת פרטים אישיים, גניבת מאגרי מידע ומידע רגיש כגון נתוני כרטיסי אשראי, מידע סודי על לקוחות ועוד,  או שימוש לרעה במאגר הנתונים, לשלם עבור ההוצאות ואת הנזקים שהמבוטח נחשף אליהם בעצמו הן לרכושו והן לצד שלישי כתוצאה מאירוע סייבר.

בנוסף חברת הביטוח מעניקה למבוטחים בפוליסת ביטוח הסייבר- שירות ליווי וייעוץ למבוטח במהלך האירוע ולאחריו.

הגנה מקסימלית בעת תביעת ביטוח סייבר

פוליסת הביטוח הינה על בסיס מועד הגשת התביעה

אם אתם רוצים כבר הצעה להתמודד עם סיכוני סייבר תשאירו לנו שם ומייל ונשלח אליכם מיד לינק לקבלת הצעת מחיר

ביטוח סייבר כולל 3 מרכיבי כיסוי עיקריים והרחבות פוטנציאליות

פגיעה ברשת – Network Interruption – ביטוח של אובדן הכנסה עקב פגיעה ממושכת כתוצאה מכשל באבטחה של מערכות המידע ואף כולל אפשרות להרחבה בשל כשל טכנולוגי ו/או כשל מערכתי
שלא נגרם כתוצאה ישירה של אירוע סייבר

סחיטת סייבר – ransom – ביטוח בגין כספים אשר נדרשים עקב סחיטה ואיום לגרימת נזק באבטחת המידע ו/או פרסום מידע אישי

כמו כן, ביטוח סייבר ישלם פיצוי כספי בגין ההוצאות לתשלום עבור מומחים בקשר עם חקירת אירוע הסחיטה וכן ניהול המשבר והמו"מ

פתרונות ביטוח מתקדמים באסיה סוכנות לביטוח

חבות מדיה דיגיטאלית – digitized media obligation – ביטוח תשלום הנזקים עקב תביעה של צד שלישי על פעילות המדיה באתר של המבוטח (חשיפה של תמונות, פגיעה בפרטיות, קניין רוחני וכיוב')

הרחבה זו כוללת כיסויים לתביעות הוצאת דיבה והשמצה, הפרת קניין רוחני, הפרת פרטיות

פעילות Outsourcing: (הרחבה) לכיסוי נזקים ואירועים שנגרמו למבוטח כתוצאה מכשל האבטחה בשירותי מיקור חוץ, הכיסוי בהרחבה זו חל על כל הפרקים בפוליסה לרבות שירות מענה ראשוני " first response" , כוללת ייעוץ משפטי, הוצאות לשיחזור המידע ואובדן הרווחים שנגרם למבוטח וכן תשלום על עלות שתחול על החברה עקר מינוי שירותי מיקור חוץ חליפיים.

אנחנו פה בשביל לתת לכם הגנה מלאה, מהרגע הראשון עם מוקד טלפוני בינלאומי זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע – לפרטים צרו קשר   או התקשרו 073-737777

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי