ביטוח ביטול אירוע

ביטוח ביטול אירוע- בשביל השקט הנפשי

בין אם אתם יזמים או בעלי חברות הפקה, בין אם מדובר באירועים קטנים או גדולים כמו כנסים מקצועיים לעובדים בחברות, קונצרטים או הופעות רוק גדולות של אומנים מהארץ או מחו"ל – הביטוח הזה בדיוק בשבילכם!

לכולכם יש חלום להפיק אירוע גדול איכותי מקצועי ונוצץ שבדרך כלל דורש תיאום בין המון בעלי תפקידים, והכי חשוב שהכול יעבור בשלום. אבל בואו נעצור ונחשוב על זה רגע, אתם משקיעים כספים רבים: הוצאות שיווק, פרסום, כרטיסים, מדיה, הזמנת מלונות לאומנים, תיאום עם גורמי ביטחון, מד"א, משטרה, כיבוי אש ורשויות מקומיות, הזמנת דוכני מזון, הגברה, תאורה ועוד.

אבל מה עם לדאוג לעצמכם ולחברה שלכם לרגעים הלא צפויים של החיים – כאלו שעלולים לגרום לביטול האירוע ואיתו כל הכסף שהשקעתם ?
ביטוח ביטול אירוע

ביטוח ביטול אירוע- בדיוק בשביל זה אנחנו כאן

אירועים כמו: אולימפיאדה, מרתונים, הופעות של אומנים, עלולים להסתכם בהשקעות של מיליוני שקלים, עוד לפני תחילת האירוע. ואז, משהו לא צפוי קורה והאירוע מתבטל ואתם היזמים או המפיקים, שהשקעתם כספים  רבים נאלצים להתמודד עם מפולת כלכלית בממדים עצומים. אז איך בכל זאת תוכלו להגן עצמכם? פשוט מאוד – ביטוח ביטול אירוע או בשמו השני –  ביטוח אירועים.

ביטוח ביטול אירוע – אם כבר לרוץ אז לרוץ בטוח

קחו לדוגמא את מרתון ת"א. מרתון תל אביב הוא אירוע שהוזמנו אליו אלפי משתתפים מכל העולם, אלו קנו ערכות ריצה, חברות ענק השקיעו כספים רבים כדי להעניק חסות לאירוע (וגם עיריית תל אביב עצמה) שדרש תכנון מורכב. אלפי רצים התכוננו לנקודת הזינוק וכשתנאי מזג האוויר היוו סיכון לחיי המשתתפים, בשל אובך או חום כבד – בוטל האירוע – אף אחד לא יכול לצפות את זה.
במקרה זה, ביטוח ביטול אירוע נכנס לתמונה, ומהווה רשת הביטחון שלכם כיזמים ומפיקים ובולם את הנזק הכלכלי האדיר שבעקבות הביטול. בנוסף למזג האוויר הקיצוני שלנו בישראל, תוסיפו גם את המצב הביטחוני הרגיש, המהווה סיכון לא קטן בכל הנוגע לביטול אירוע. מבצע צבאי למשל, עלול למנוע מקונצרט אדיר מלהתקיים, מופעים שכל הכרטיסים אליהם נמכרו מראש, ועוד. אז אם אתם מפיקי אירועים, מכל סוג – לרכוש לעצמכם ביטוח ביטול אירוע אצלנו באסיה פתרונות ביטוח, תהיה ההחלטה הכי טובה שתוכלו לעשות במצב כזה. אתם תודו לנו אחר כך.

החתן לכלה (לא) שם טבעת

אם עד עכשיו דיברנו על הפקות ענק, אירועים וכנסים, חשוב לזכור שגם חתונה, בת מצווה ובר מצווה הם אירוע לכל דבר, כזה שביטול שלו עלול לגרום נזק הן לבעלי המקום והן לבעלי השמחה (או יותר נכון אלו ששילמו עליה). אז בחרתם אולם, השקעתם בחליפה ושמלה (או אפילו שתיים), לוויתם כסף מהבנק או מההורים, ושלא כמו באגדות, החתונה הגדולה בוטלה.
סופת שלגים, מלחמה או פציעה ומחלה של אחד מבני הזוג – יביאו לביטול האירוע ובמצב רגיש כזה, אתם וודאי לא הייתם רוצים להוסיף למפח הנפש הזה גם נזק כלכלי שילווה אתכם הרבה קדימה. גם במקרה הזה (ועוד שלל תרחישים אפשריים) ביטוח ביטול אירוע יכול להפוך את הטעם לפחות מר.

ביטוח ביטול אירוע – כדי שתוכלו לרקוד בשקט

ביטוח ביטול אירוע, אינו מגן רק ישירות עליכם כבעלי השמחה או האולם. ביטוח ביטול אירוע מגן גם על צד ג' אשר נפגע במסגרת ביטול האירוע. פוליסת ביטול אירוע מורחבת תגן עליכם גם מפני נזקים בגין שלל הוצאות החתונה אורחים אשר רכשו כרטיס טיסה לחתונה שלכם שבוטלה, ספק בלונים או קייטרינג, כל אלו יכולים לישון בשקט כל עוד יש ברשותכם ביטוח ביטול אירוע.
אז הרבה לפני שאתם שוברים את הכוס, ולפני שיהיה מאוחר מדי. – דברו איתנו אנחנו אולי לא טובים בחליפות שלושה חלקים, אבל לתפור לכם את הכיסוי הביטוחי המדויק בשבילכם – זו לגמרי המומחיות שלנו.
לקביעת פגישה התקשרו 073-737-7777  ונשמח לעמוד לרשותכם. הקפה- עלינו!

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי