ביטוח בריאות פרטי

ביטוח בריאות פרטי ומומלץ- כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

על פי החוק בישראל, כל אדם זכאי לטיפול רפואי מטעם קופת החולים אליה בחר להשתייך, אולם ככל שינסו הקופות למתוח את שמיכת הכיסוי הביטוחי לחבריהן, אין ביכולתן לתת מענה לכל צורך.

במקרים כמו ניתוחים דחופים, טיפולים בחו"ל, תרופות שאינן בסל, ועוד, הכיסוי הביטוחי של קופות החולים לא מספק למבוטח חבר הקופה את מה שהוא זקוק לו.  במקרים אלו, ביטוח בריאות פרטי הוא הפתרון.

פוליסת ביטוח בריאות מומלץ כוללת ביטוח עבור ניתוחים וטיפולים בחו"ל, תרופות שאינן בסל התרופות, טיפול סיעודי ומחלות קשות, השתלות בארץ או בחו"ל, הוצאות טיסה לחו"ל, בחירת רופא מנתח, התייעצות עם רופא מומחה, טיפולים מחליפי ניתוח, ועוד.

פוליסת ביטוח רפואי פרטי תעניק לכם כיסוי רחב גם כאשר המקרה אינו נכלל בסל התרופות או בכיסוי של הקופה שלכם.

ביטוח בריאות פרטי

למי נחוץ ביטוח בריאות פרטי

מכיוון שאף אחד מאיתנו אינו יודע מה צופן לו העתיד, ביטוח בריאות חדש פרטי נחוץ לכל אחד המבקש להבטיח לו ולבני ביתו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר. כזה שיבטיח איכות חיים ובריאות

הכיסוי הביטוחי שקופות החולים מעניקות אינו מספק מענה הולם כאשר אתה זקוק לניתוח דחוף, להשתלה, או לתרופה שאינה בסל התרופות. במקרים אלו, ההוצאות עבור הטיפולים הרפואיים הנחוצים יכולות לכרסם בכל חסכונות המשפחה, ואף יותר מכך. כמו כן, במקרה של חולה סיעודי, המענה שמספקים הביטוחים המורחבים של קופות החולים הוא מוגבל.

בכדי להיות זכאים לכיסוי הביטוחי של ביטוח רפואי פרטי מומלץ, יש לרכוש פוליסה כמה שיותר מוקדם- עדיף כמו ביטוח בריאות משלים, כדי שלא תמצאו עצמכם במצב בו אתם זקוקים לכיסוי ביטוחי, אך לא השלמתם את תקופת ההכשרה עבור השירות לו אתם זקוקים.

כיצד תדאגו לעתידכם הבריאותי

כדי לרכוש את הפוליסה הטובה ביותר עבורכם, יש לערוך השוואת ביטוחי בריאות. השוואת ביטוחי בריאות צריכה לכלול הן את הפרמיה, והן את הכיסוי המובטח, כולל החרגות, תנאי הזכאות, ותקופת ההכשרה.

הנטייה של רוב המבוטחים היא לערוך השוואת מחירי ביטוח בריאות פרטי, אולם המחיר אינו חזות הכול. חשוב לבחור ביטוח רפואי פרטי שיתאים לצורכיכם וליכולותיכם, גם אם מדובר בסכום מעט יותר גבוה מהמתוכנן.

בסוכנות לפתרונות ביטוח מתקדמיםבני צדוק אסיה, סוכן הביטוח המטפל בכם יציג בפניכם כמה הצעות לביטוח, תוך פירוט כל הסעיפים והפרטים שיש לתת עליהם את הדעת. בנוסף, סוכן הביטוח שלכם בסוכנות לפתרונות ביטוח מתקדמים אסיה ייעץ לכם בנוגע לסעיפים מיותרים, ולעומתם סעיפים שאין לוותר עליהם בפוליסה.

בפתרונות ביטוח מתקדמים אסיה משתמשים במיטב הטכנולוגיה על מנת לתת מענה מהיר לכל צורך, ועובדים עם כל חברות הביטוח הגדולות. כך אנו יכולים להבטיח ללקוחותינו את הכיסוי הנרחב ביותר, במחיר ההוגן ביותר.

כיסוי הולם

כשמדובר בבריאות שלכם ושל יקיריכם, לא חשוב כמה עולה ביטוח בריאות פרטי, כי לביטוח בריאות אין מחיר שישווה לשמירה על חיי אהוביכם.

לרכישת ביטוח בריאות מומלץ, פנה עוד היום לפתרונות ביטוח מתקדמים  בני צדוק אסיה. סוכן הביטוח המקצועי של אסיה פתרונות ביטוח מתקדמים ימצא עבורכם ביטוח בריאות מומלץ וכמובן, במחיר הוגן.

לפרטים נוספים וקביעת פגישה התקשרו  073-7377777

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי