ביטוח כבודה לטסים לחו"ל וחשיבותו

ביטוח כבודה

מתכננים טיסה לחופשה משפחתית בחו"ל, יוצאים לנסיעה עסקית, או נמצאים רגע לפני הטיול הגדול? ביטוח כבודה לחו"ל כבר רכשתם? אם לא, כדאי שתקראו את השורות הבאות.

 

ביטוח כבודה- כדאי להיות מוכן מראש

 

טיסה לחו"ל דורשת תכנון והכנות. ראשית עליכם לקבוע את יעדכם,ולתכנן את מסלול הטיול שלכם. לאחר מכן עליכם לרכוש כרטיסי טיסה ומקומות לינה, לקבל את החיסונים הנדרשים, להכין ביגוד מתאים למזג האוויר ועוד. לא פחות חשוב מכל אלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח הנסיעות כולל ביטוח רפואי והחזרי הוצאות במידה ויקרה לכם חלילה משהו באמצע הטיול, וכן ביטוח כבודה, כדי שלא תהיו חסרי אונים במידה וציודכם יינזק או ייעלם.

 

ביטוח כבודה מותאם אישית

 

ביטוח הכבודה הבסיסי לא תמיד יכסה את כל צורכי ביטוח הציוד והכבודה שלכם, אם אתם נושאים עימכם מחשב נייד, מצלמה משוכללת או ציוד מקצועי יקרר ערך אחר, יהיה עליכם לרכוש הרחבה ביטוחית מיוחדת. באותו אופן, גם אם יש ברשותכם חפצים יקרי ערך כמו תכשיטים, מכשירי חשמל, כלי נגינה או תשמישי קדושה יהיה עליכם לרכוש הרחבה בכדי לבטח אותם.

 

מי צריך ביטוח כבודה

 

אם אתם יוצאים לחופשה קצרה ואינכם נושאים ציוד יקר ערך, ייתכן שאינכם חייבים ביטוח כבודה. לעומת זאת, אם אתם יוצאים לנסיעת עסקים ולוקחים איתכם לפטופ, אם אתם לוקחים מצלמה, כלי נגינה, או ציוד מקצועי יקר ערך אחר, כדאי שיהיה לכם ביטוח כבודה מתאים. בנוסף, אם אתם יוצאים לטיול הגדול כאשר כל רכושכם נישא עימכם בתיק שעלול להיעלם או להיגנב, כדאי שיהיה לכם ביטוח שיגן עליכם במידה ותמצאו עצמכם בסוף נסיעה מפרכת כשהתרמיל הגדול אינו עימכם.

 

ביטוח מתאים לכל טיסה

 

בימינו, כאשר טיסות לחו"ל הן מצרך שכיח, נפוץ ובהישג ידו של כל אחד, אנשים טסים למגוון רחב של נסיעות. יש מי שטסים לארצות ניכר לצורכי עסקים. יש מי שאורזים תרמיל גדול וטסים ליעד הראשון במסע ארוך של גילוי וחופש שתחילתו ידועה וסופו נתון ליד הגורל, ויש מי שמחפשים טיסות לאומן בכדי להשתטח על קברי צדיקים, לזכות בברכות וישועות ולבקר באתרי מורשת יהודיים. בין אם אתם טסים לחופשת סתלבט משפחתית על חוף ים מפנק, לחופשת אקסטרים באתרי סקי, גלישת גלים או מרוצי מכוניות, או דווקא לנסיעת עסקים, אל תעלו על המטוס מבלי שיהיה לכם ביטוח מתאים.

סעיף ביטוח כבודה יגן עליכם מנזקים של שוד וגניבה ויבטיח כי תוכלו להשלים את הטיול בהנאה, וכי שום גנב לא יפגום בחופשה השנתית שלכם. חשוב לעבור על כל סעיפי הביטוח, כולל השתתפות עצמית והחרגות שונות, כדי שברגע האמת לא תיתקלו בהפתעות לא נעימות. כמו כן, יש לברר מראש לאן עליכם לפנות במקרה של אירוע ביטוחי, ולוודא שיהיה מטעם חברת הביטוח שלכם מי שיהיה פנוי לעזור לכם 24/7.

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי