ביטוח נסיעות לארה"ב- כך תעשו זאת בצורה נכונה

ביטוח נסיעות לחול

ביטוח נסיעות לחו"ל- בשביל השקט הנפשי שלכם

אספתם אגורה לאגורה, חסכתם את כספכם, וכעת הגיע הזמן לצאת לנפוש בארצות הברית, דאגתם לרכוש כרטיסי טיסה, לבדוק אם צריך חידוש ויזה לארה"ב, תכננתם את מסלול הטיול, וכעת נשאר רק לדאוג לביטוח נסיעות. לפניכם כמה טיפים ועצות לרכישת ביטוח נסיעות לארצות הברית.

לא לחכות לרגע האחרון

 

הקדישו לרכישת הביטוח את הזמן ותשומת הלב הראויים, שכן מדובר בבריאותכם ובשלוות הנפש שלכם, ואם חלילה תתרחש איזושהי תקלה, העלויות יכולות לעבור בקלות את רף הסכומים שביכולתכם להוציא. בכדי שבזמן אמת תקבלו את הכיסוי הביטוחי הטוב ביותר, יש להתאים את הפוליסה לאופי הטיול ולמצבכם הרפואי, ולוודא שאתם עומדים בדרישות המזכות אתכם בפיצוי. טפלו בנושא הביטוח מבעוד מועד, כך שיהיה לכם הפנאי הנחוץ להשוות מחירים ולרכוש פוליסה מותאמת אישית.

ביטוח בריאות

 

אחת הסיבות העיקריות לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל היא שביטוח בריאות רגיל אינו תקף כשאתם נמצאים מחוץ לישראל. פוליסת ביטוח בריאות לחו"ל תכסה הוצאות טיפול בחו"ל וכן הוצאות הטסה לארץ. אם אתם סובלים ממחלות כרוניות, או אם את בהיריון, דווחו על כך לסוכן הביטוח, כדי שאם תזדקקו לטיפול רפואי יהיה לכם כיסוי מתאים. ביטוח בריאות חשוב במיוחד כאשר מדובר באנשים מבוגרים, בחולים כרוניים, בילדים, או במי שמתכוון לעסוק בפעילות אקסטרים.

 

ביטוח אקסטרים

 

הוצאות אשפוז וטיפול רפואי בחו"ל יכולות להיות מאוד גבוהות, ואם אין לכם כיסוי ביטוחי מתאים אתם עלולים למצוא עצמכם בצרה צרורה. אם אתם מתכננים פעילות אקסטרים או ספורט אתגרי כלשהו, רכשו הרחבה ביטוחית מתאימה, שכן ביטוח נסיעות רגיל לא מכסה הוצאות רפואיות לטיפול בפציעות ופגיעות שאירעו כתוצאה מעיסוק ספורטיבי אתגרי, או מפעילות אקסטרים כלשהי.

 

ביטוח כבודה

אם אין לכם ציוד מיוחד, שקלו אם יש לכם צורך בביטוח כבודה, אולי עדיף לחסוך את ההוצאה. יחד עם זאת, אם אתם מתכוונים לקחת איתכם ציוד מקצועי או רכוש יקר ערך, אתם צריכים ביטוח כבודה.

 

תשלום הוצאות

אחד הדברים שחשוב לבדוק הוא מי משלם את ההוצאות במקרה של אירוע ביטוחי. עד היום, ברוב המקרים נדרשו המבוטחים לשלם את הכסף בעצמם, לאסוף קבלות , ולקבל החזרים בדיעבד מחברת הביטוח. כיום ניתן לרכוש פספורטכארד, שהוא כרטיס מגנטי מטעם חברת הביטוח. במקרה של אירוע ביטוחי מוטען הפספורטכארד, והכסף יוצא מחשבון חברת הביטוח ולא מחשבונו של המבוטח. בדרך זו נמנעת ביורוקרטיה מסורבלת, והמבוטח אינו נדרש להוציא מכספו. עבור המבוטח, הפספורטכארד הוא פיתרון קל, נוח ואלגנטי.

 

מי מטפל בך

מכיוון שפוליסת ביטוח חו"ל צריכה להיות מותאמת אישית, מומלץ לרכוש אותה באמצעות סוכן ביטוח שיעניק לכם שירות מקצועי ויחס אישי. סוכן ביטוח מקצועי ישווה עבורכם את תנאי הפוליסות השונות, יוודא שאין סעיפים באותיות קטנות שימנעו תשלום הפיצוי במקרה הצורך, ויתאים עבורכם את הפוליסה הטובה ביותר, כך שתוכלו לנפוש בשלווה ובנחת, ולהסיר מליבכם כל דאגה.

 

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי