ביטוח נסיעות לפני טיול באפריקה

ביטוח נסיעות

כבר יש כרטיסי ומסלול מתוכנן ותאריך היעד כבר נמצא ממש מעבר לפינה. זה הזמן לסידורים אחרונים, עוד הצצה בדרכון כדי לוודא שהוא בתוקף, להתלבט איזו מזוודה לקחת ומה ללבוש לטיסה. אבל רגע אחד, לא שכחתם משהו?

 

מי צריך ביטוח נסיעות?

התשובה הפשוטה היא – כולם. כל אדם שטס לחו"ל ולא משנה אם זו קפיצה קטנה לסוף שבוע בקפריסין, טיול לאפריקה או טיפוס על האוורסט. החלק העיקרי של ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הביטוח הרפואי שנותן מענה בסיטואציות שונות כמו מחלה, תאונה או פציעה שמתרחשות בחו"ל, אבל אלה לא האפשרויות היחידות. ביטוח הנסיעות יכול לבטח גם כנגד ביטול של הנסיעה בגלל סיבות שונות כך שתקבלו בחזרה חלק או את כל ההוצאות על הכרטיסים, המלון ועוד. יש גם אפשרות לבטח את הציוד שאיתו אתם נוסעים, וזה כדאי במיוחד כאשר צריכים ציוד יקר ערך (למשל ציוד צילום, אבל לא רק). אם אתם מתכננים לשכור רכב – יש פוליסות ביטוח שיעניקו לכם כיסוי גם במידה ותתרחש תאונה ותצטרכו לפצות נהג אחר.

יש היום הרבה אפשרויות לביטוחי נסיעות לחו"ל, ולכן אנחנו ממליצים לעבוד עם סוכנות ביטוח שתחבר ביניכם לבין הפוליסה הכי מתאימה עבורכם.

 

איך בוחרים את הפוליסה המתאימה?

ההחלטה באיזו פוליסת ביטוח לבחור היא החלטה מעט מורכבת בגלל שאין פוליסה אחת שמתאימה לכולם. בעצם המהות של ביטוח הוא ניהול סיכונים והיערכות מראש לתרחישים שליליים שאולי יקרו (למרות שאנחנו מקווים מאוד שלא). יש אנשים שמעדיפים לבטח את עצמם מראש אפילו כנגד האפשרויות הכי נדירות וקלושות, אבל רוב האנשים מפעילים שיקול דעת ובוחנים מהם הסיכונים הסבירים במסלול הטיול שלהם. במסגרת השיקולים האלו צריך לקחת בחשבון את ההיסטוריה הרפואית, להיכן טסים ועד כמה הטיול אתגרי ומסוכן.

 

איזו פוליסה מתאימה לטיול באפריקה?

אפריקה היא יבשת ענקית שמציעה מגוון כל כך רחב של אפשרויות, מסלולים ואטרקציות, כך שבעצם כל אחד יכול לתכנן לעצמו מסלול של טיול באפריקה שמתאים למה שהוא אוהב, רוצה ויכול לעשות. יש תוכניות טיול שמתאימות לכל המשפחה כולל ילדים קטנים וסבים וסבתות. יש אזורים שמציעים מסלולים אתגריים מאוד, שדורשים כושר גופני וניסיון בספורט אתגרי, ובהתאם הסיכון גבוה יותר.

החדשות הטובות הן שגם פוליסות הביטוח והאפשרויות שקיימות בשוק הן מגוונות וגמישות, כך שבעזרת סוכן ביטוח תוכלו לתפור את הפוליסה המתאימה לאופי הטיול שתכננתם.

 

אילו סוגי ביטוחים קיימים?

אפשר לחלק את סוגי הביטוח השונים לכמה קטגוריות מרכזיות, כאשר הביטוח הנפוץ ביותר הוא ביטוח נסיעות בסיסי, שכולל כיסוי רפואי של מקרים נפוצים – למשל בדיקה של רופא, עלות של תרופות או טיפולים פשוטים כמו גבס וצילום רנטגן, אשפוז ובדיקות בבית חולים וכדומה. בדרך כלל הביטוח הבסיסי מתייחס רק לאירועים שהתרחשו בזמן הטיול עצמו, ונותן את הכיסוי המינימלי ביותר. היתרון הוא העלות הנמוכה של הפוליסה, והיכולת לרכוש אותה במגוון רחב של מקומות ביניהן גם קופות החולים ואפילו חברות האשראי.

את הפוליסה הבסיסית כדאי להרחיב ולשדרג בסיטואציות מורכבות יותר. למשל כאשר טסים בהיריון, למי שסובל ממחלה כרונית, וכמובן כל מי שמתכנן טיול אתגרי באזורים מרוחקים – במקרה כזה חשוב במיוחד לכלול גם כיסוי של איתור וחילוץ.

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי