ביטוח עסק – מדוע חשוב לרכוש פוליסת ביטוח לעסק

ביטוח עסק

לא פשוט להחזיק עסק מצליח בשוק משתנה ותחרותי, ולכן כל בעל עסק משתדל למצוא דרכים לחסוך ולהתייעל. ביטוח לעסק נראה כמותרות כאשר הכול הולך כשורה ואין תאונות, תקלות או אסונות, אולם אל לכם לטעות ולחשוב שניתן לחסוך הוצאות באמצעות ויתור על רכישת פוליסת ביטוח לעסק, שכן אתם עלולים לגלות בדיעבד שטעיתם טעות מרה. לפניכם כמה סיבות טובות לרכוש פוליסת ביטוח לעסק שלכם.

 

לדאוג לבית של העסק- ביטוח עסק

 

בין אם העסק שלכם פועל במתחם של משרדים להשכרה, במפעל באזור תעשייה, או בקניון הומה אדם, כל עסק זקוק לבית, למבנה, בכדי לפעול. אם קורה אסון כגון שריפה או שיטפון, או שמכל סיבה אחרת נגרם נזק למבנה בו העסק שלכם פועל, אתם זקוקים לאמצעים שיבטיחו לכם חזרה מהירה לפעילות עסקית שגרתית. בדיוק בשביל זה קיים ביטוח מבנה לעסקים, המבטיח לכם כיסוי הוצאות שיקום המבנה ופיצוי על הפסדים בתקופה בה העסק מושבת. אם לא השכלתם לרכוש ביטוח מבנה אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב בו העסק לא יכול לתפקד במבנה כפי שהוא, אך אין בידכם הסכום הנחוץ לשיפוץ ושיקום המבנה, ואם מדובר במבנה שכור, יש אפשרות שאף תידרשו לשלם פיצויים לבעליו. בנוסף לכל אלו, בכל יום שבו העסק שלכם לא עובד, אתם צוברים הפסדים.

 

לדאוג לעובדים

 

אחד מסעיפי פוליסת ביטוח לעסק הוא חבות מעביד. במידה ואחד מהעובדים בעסק שלכם נפגע בתאונת עבודה, האחריות נופלת עליכם, ובמידה והעובד יחליט להגיש תביעה, אתם עלולים למצוא עצמכם מחויבים לשלם סכומי פיצויים גבוהים. ביטוח חבות מעביד מכסה הוצאות מעין אלו, וכן הוצאות ייצוג משפטיות.

 

ביטוח צד ג'

 

לא משנה כמה תדאגו לסידורי בטיחות, וכמה תקפידו לעבוד על פי כל הכללים, טעויות ותאונות הן חלק בלתי נפרד מחיינו על פני האדמה. אם חלילה ארעה תקלה ואדם שאינו מצוות העובדים שלכם, או רכושו של צד ג' נפגעים, החבות לפיצוי מוטלת עליכם. בעל עסק שלא רכש ביטוח מתאים מראש, יכול לפשוט רגל בעקבות תביעות צד ג'. ביטוח צד ג לעסק מכסה אתכם מפני תביעות צד ג', ומאפשר לכם להמשיך בפעילות עסקית תקינה גם במהלך ולאחר שהוגשו נגדכם תביעות. צד ג שנפגע כתוצאה מפעילות העסק שלכם אינו בעל זיקה לעסק, וידרוש לקבל את הפיצוי הגבוה ביותר המגיע לו על פי דין. האם אתם בטוחים שהעסק שלכם יכול לעמוד בהוצאות אלו?

 

לדעת שיש מי שדואג לכם

 

פוליסת ביטוח עסק מבטיחה לכם שיש מי שידאג, ילווה, ייצג אתכם ויכסה את הוצאותיכם במקרים ביטוחיים שונים. פוליסת ביטוח עסק צריכה להיות מותאמת אישית לצורכי ואופי העסק שלכם, ועליה לכלול ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח חבות מעביד, ביטוח  מבנה, ביטוח צד ג' ועוד, בהתאם לאופיו, דרך עבודתו והסיכונים האופייניים לעסק שלכם. אם עדיין אין לכם ביטוח עסק מותאם אישית, זה הזמן למהר ולרכוש את הפוליסה שתגן עליכם ועל העסק שלכם בדרך הטובה ביותר.

 

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי