הרחבות לביטוחי נסיעות

הרחבות לביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חלק מהשגרה הבירוקרטית עבור כל מי שיוצא מן הארץ, בין אם מדובר בנסיעה לצורך חופשה משפחתית, טיול אחרי צבא, ביקור קרובים או נסיעת עסקים. את הביטוח תוכלו לרכוש בסוכנויות הביטוח שונות, אולם האם אתם בטוחים שרכשתם את הביטוח המתאים לכם?

 

פוליסה מותאמת אישית

 

אופי החופשה או הנסיעה משתנה מאדם לאדם, ואין להשוות את צרכיו הביטוחיים של חייל משוחרר היוצא לטיול הגדול, לצרכיה של משפחה עם ילדים צעירים היוצאת לחופשה של שבועיים, או אלו של איש עסקים בדרכו לפגישה. בכדי שהנסיעה תתחיל ותסתיים בדרך המיטיבה ביותר, כדאי לרכוש הרחבות ביטוחיות שיעזרו לכם להתמודד עם קשיים ותקלות מחד, ומאידך להימנע מתשלום עבור הרחבות שאינן נחוצות לכם.

 

בריאות

 

אחד התרחישים הבעייתיים הוא מקרה של פציעה או מחלה המחייבות אשפוז בחו"ל והטסה של החולה או הפצוע לארץ. מומלץ לרכוש הרחבות ביטוחיות שיכסו אתכם בסכומים המתאימים עבור אשפוז במדינת היעד והטסה לארץ במקרה הצורך, כולל החזר הוצאות במידה ותיאלצו להישאר במדינת היעד מעבר למועד השיבה המיועד לארץ. במקרה של מטיילים שיוצאים לטרקים, וודאו שביטוח הנסיעות כולל הטסת משלחות חיפוש במקרה הצורך, ואם מי מכם סובל ממחלה כרונית או מצב בריאותי מיוחד אחר (אפילו הריון) יש לרכוש הרחבה ביטוחית מתאימה. כמו כן, מי שיוצא לחופשת אקסטרים יידרש להרחבה ביטוחית מתאימה.

 

כבודה

 

אם אתם לוקחים אתכם ציוד מקצועי יקר, או ציוד יקר ערך אחר, כדאי לרכוש ביטוח כבודה בסכומים ריאליים, שבמקרה של אבדן או גניבה יבטיח לכם פיצוי כספי הולם. במידה ואינכם לוקחים עמכם ציוד יקר ערך, שקלו אם ההשקעה בביטוח כבודה אכן כדאית ומשתלמת. מה שחשוב בכל מקרה הוא לוודא שבמידה וחלילה נשדדתם ונותרתם ללא אמצעי תשלום, יהיה נציג של חברת הביטוח שיטפל בכם, ויהיה עבורכם מענה ביטוחי הולם. נושא נוסף שכדאי לתת עליו את הדעת הוא הרחבה ביטוחית לכיסוי נזק לכלי רכב שכור כמו רכב משפחתי, קרוואן או סירת נהר.

 

תקשורת

 

עבור מטיילים ונופשים רבים היכולת לשמור על קשר עם החברים, המשפחה, ומקום העבודה היא חשובה ביותר. בין אם מדובר בבני משפחה המטיילים יחדיו ורוצים לשמור על קשר זה עם זה במהלך הטיול, ובין אם מדובר באנשי עסקים שצריכים לשמור על תקשורת עם מקום עבודתם, הצורך לשמור על תקשורת הוא מהותי. אם אתם נוסעים עם פלאפון או מכשיר סלולארי אחר, תוכלו לרכוש הרחבה ביטוחית לנייד שלכם, שתבטיח לכם החזר כספי ומענה הולם לצורכי התקשורת השוטפת במידה והמכשיר יתקלקל, ייגנב, או יאבד לכם.

 

לצאת ולשוב בשלום

 

יציאה לחו"ל היא מאורע מרגש הנושא עמו הבטחות להרפתקה והנאה. בכדי שהנסיעה הבאה שלכם תתחיל בשלום ותסתיים השלום, השקיעו מעט בזמנכם ברכישת ההרחבות הביטוחיות המתאימות. פוליסת ביטוח נסיעות מותאמת אישית תבטיח לכם הנאה מושלמת, וכיסוי ביטוחי שישחרר אתכם מדאגות, כך שתוכלו להתפנות לנופש ומנוחה מלאים.

לפרטים מוזמנים ליצור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם או לטלפון 073-7377777

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי