טיפים שימושיים בנושא ביטוחי דירה

ביטוח דירה

כל המידע החשוב בנושא ביטוחי דירה

החיים מזמנים לנו הפתעות, חלקן משמחות, וחלקן מצערות, ומי שרוצה להבטיח את שלום ביתו ונכסיו, נדרש לבטח את רכושו בביטוח מתאים. כשמדובר בנכס נדלן, בעלי דירות יכולים לרכוש ביטוח דירה שיגן על הנכס, על התשתיות ועל תכולת הדירה. לפניכם טיפים חשובים לכל מי שמבקש לרכוש ביטוח דירה.

 

ביטוח מבנה או ביטוח תכולה

 

ביטוח הדירה נחלק לשני חלקים עיקריים:

  • ביטוח מבנה, המכסה אתכם במקרים של נזק למבנה, לתשתיות, ולצנרת מים וחשמל, אשר נגרם כתוצאה מכוח עליון או אסון טבע כמו שריפה, רעידת אדמה, ושיטפון, או מנזק ידי אדם כמו פריצה.
  • ביטוח תכולה, המכסה אתכם במקרה של נזק שנגרם לתכולת הבית מאותן הסיבות.

אם אין לכם חפצים יקרי ערך, או ציוד מקצועי מיוחד, חשבו האם יש לכם צורך בביטוח תכולה, או שתוכלו להסתפק בביטוח מבנה.

 

ביטוח משכנתא

 

מי שרוכש דירה באמצעות משכנתא מחויב לבטח את המבנה על ידי הבנק, לכן אם נטלתם משכנתא ודאו שהבנק מאשר את ביטוח הנכס שלכם (ביטוח משכנתא) . הבנקים דורשים ביטוח מבנה, אולם כמובן שתוכלו להרחיב את הביטוח לביטוח תכולה. מה שלא יהיה, אל תשכחו לקבל את אישורו של הבנק.

 

הרחבות

 

קיים נוסח בסיסי לביטוח דירה וביטוח תכולה, אולם כל חברת ביטוח מציעה הרחבות מיוחדות לביטוח הבסיסי. ודאו שאתם רוכשים הרחבות להן אתם זקוקים. למשל מי שגר בבית פרטי בהרצליה פיתוח, לא בהכרח זקוק לביטוח צד ג', שכן אין סכנה שנזילה בביתו תגרום נזק לדירה שכנה. כמו כן, מי שרכש מכשירי חשמל חדשים, הנמצאים תחת אחריות היצרן אינו זקוק לביטוח מכשירי חשמל, וכן הלאה.

 

כפל ביטוחים

 

כאמור, אם אתם משלמים משכנתא, הבנק מחייב אתכם לבטח את המבנה. משום כך, בבואכם לרכוש ביטוח מורחב, שיעניק לכם כיסוי מירבי העונה לצורכיכם, ולא רק לצורכי הבנק, ודאו שאינכם רוכשים ביטוח כפול.

 

לא לקנות חתול בשק

 

חברות הביטוח מבטיחות ניסים ונפלאות, אולם אתם רוצים לדעת בדיוק מה תקבלו, לכן אל תהססו לבדוק ולחקור. בקשו שמות של בעלי המקצוע שאמורים לתת לכם שירות במקרה של אירוע ביטוחי, וערכו מחקר על רמת השירות שהם נותנים. כמו כן, כאשר מבטיחים לכם שירותים אקסטרה בדקו האם תחויבו לשם כך בתשלום נוסף, ובדקו את חוות הדעת של לקוחות לגבי השירות שקיבלו.

 

סוכן ביטוח מקצועי

 

ביטוח דירה הוא נושא חשוב, שיש לתת עליו את הדעת. בין אם רכשתם אחת מן הוילות למכירה בהרצליה פיתוח, או שאתם מתגוררים בדירה בבניין מגורים בכל אזור בארץ, ביתכם הוא הנכס היקר ביותר שלכם, ואתם ודאי מעוניינים לשמור עליו היטב. סוכן ביטוח מקצועי יציג בפניכם את כל האפשרויות, יציין את המעלות והחסרונות של כל אפשרות, ויעזור לכם לבצע את ההחלטה הנכונה, ולבחור את הביטוח המתאים לכם. בחרו בסוכן ביטוח שאתם מרגישים נוח איתו, שיתאים את הביטוח לצרכיכם, ואף יעמוד לצידכם וייצג אתכם במקרה של אירוע ביטוחי, שכן ערכו של סוכן ביטוח טוב העומד לצידכם בעת צרה לא יסולא בפז.

זקוקים לייעוץ? מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון 073-7377777 ונשמח לעמוד לרשותכם

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי