כל מה שרציתם לדעת על ביטוח סייבר

ביטוח סייבר- להיות מוגנים בכל רגע

קשה למצוא היום חברה או עסק שאינם משתמשים בתקשורת ממוחשבת, ולא מקיימים סחר והעברות מידע אונליין. יחד עם כל היתרונות והאפשרויות שהאינטרנט פותח בפני עסקים וחברות, מגיע גם איום בדמות התקפות סייבר, שיכולות לפגוע קשות בעסק. לאור הסכנות הפוטנציאליות, חברות ביטוח וחברות ייעוץ ואבטחת מידע פיתחו ענף ביטוחי חדש – ביטוח סייבר המגן על עסקים וחברות מפני התרסקות וכן אובדן רווחים והכנסות בעקבות מתקפת סייבר.

 

תופעה נפוצה

 מתקפות הסייבר הפכו לתופעה נפוצה, המוערכת בנזק של למעלה ממאה מיליארד דולר בשנה. עסקים רבים נחשפו למתקפות סייבר, ולא כולם הצליחו לשרוד את המערכה. לכן חברות ייעוץ אבטחת מידע מפתחות שיטות וכלים מתקדמים להגן על עסקים וחברות מפני גורמים עוינים המבקשים לחדור למערכות המידע שלהן במטרה להזיק, כך משכללים הפצחנים את שיטותיהם ויכולותיהם. התוצאה היא שהמערכה להגנת הסייבר לעולם לא מסתיימת או מוכרעת סופית. היות שכך, נדרשת תשובה מקיפה יותר להגן על העסק, והתשובה הזו היא ביטוח סייבר.

נגן וידאו

הכירו את כל הסיכונים 

מתקפות סייבר יכולות לפגוע בעסק שלכם במגוון דרכים:

  • פישינג – דליית מידע אישי וסודי של לקוחות ממאגרי הנתונים של העסק, ושימוש בו לרעת הלקוחות והחברה.
  • כופר – השתלטות על מערכות המחשב של העסק, השבתתן ודרישת כופר בתמורה לשחרורן.
  • ריגול תעשייתי – גניבת מידע עסקי שצברה ופיתחה חברה מסוימת, ומסירתו לחברות מתחרות, וכן גניבת מידע על ההתנהלות העסקית של החברה, ונתונים חסויים וסודיים שקשורים לקשרי עבודה, פיתוח מוצרים ותכניות עתידיות .

האיומים

 

מתקפות סייבר יכולות לגרום לנזקים תדמיתיים, להשבתת העסק, להפסדים כספיים, לפגיעה בלקוחות, לחבלה וסיכול של תכניות עסקיות ואסטרטגיות שיווקיות ועוד. התוצאה היא נזקים כספיים פוטנציאליים עצומים, אשר יכולים למוטט עסקים וחברות במחי מתקפת סייבר אחת.

הכיסויים הביטוחיים

 

ביטוח סייבר מכסה נזקים כספיים שנגרמו לחברה כתוצאה ממתקפות סייבר. הכיסוי כולל אובדן הכנסות בשל השבתת מערכות המחשב, כיסוי נזקים שנגרמים לצד ג' בעקבות המתקפה, כיסוי תשלום כופר, הוצאות עבור התייעצות ועזרה של מומחי סייבר ומדיה בשיקום החברה, וכן תשלום קנסות שעלולים להיות מוטלים על החברה בגין חשיפת מידע רגיש של לקוחות.

 

ביטוח סייבר

מי צריך ביטוח סייבר

 

כל חברה ועסק המנהלים פעילות אינטרנטית חשופים לסכנה של מתקפת סייבר, בין אם מדובר בפעילות עסקית הכוללת מסחר, ובין אם הפעילות כוללת העברת מידע בלבד. ככל שהעסק גדול יותר, ככל שהעסק פועל בשוק תחרותי יותר, וככל שמעורב בפעילותו מידע רגיש יותר, בטחוני או אישי, כך הסיכון גדול יותר.

 

ביטוח מותאם לצורכי העסק שלכם

 

תחום ביטוח הסייבר נמצא בחיתוליו, השירות משתפר ומשתנה כל הזמן ותנאי הפוליסות משתנים בין חברת ביטוח אחת לשנייה. ברכישת ביטוח סייבר חשוב להתאים את הפוליסה לצורכי העסק שלכם, ומומלץ לרכוש פוליסת ביטוח סייבר העומדת בפני עצמה, שכן פוליסה כזו תהיה מקיפה ומלאה יותר מהרחבה של פוליסת ביטוח עסק כללית.

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי