כל מה שרצית לדעת על ביטוחי תכולה ודירה

ביטוח מבנה

בתי אב רבים בישראל מחזיקים בפוליסת ביטוח נכס, המיועדת לכסות ולפצות אותם במקרי נזק שנגרם לדירתם, ולאפשר המשך התנהלות החיים מבלי להתמוטט כלכלית. חלק ניכר ממחזיקי פוליסות ביטוח דירה הוא בתי אב אשר לצורך רכישת הבית נטלו משכנתא מאחד הבנקים, שכן במקרה כזה הבנק מתנה את מתן ההלוואה ברכישת ביטוח מבנה. יחד עם זאת, גם לבעלי בתים אשר אינם משלמים משכנתא ומחויבים בביטוח משכנתא יש סיבות טובות לרכוש ביטוח נכס ותכולה. מה ההבדל בין ביטוח תכולה וביטוח נכס, למה כדאי לרכוש פוליסת ביטוח כזו, ומה מספקת הפוליסה – הישארו עמנו ותגלו.

 

ביטוח נכס תקני

 

כל פוליסת ביטוח נכס חייבת לעמוד בתקנים בסיסיים אותם קבעה המדינה. פוליסת ביטוח דירה תקנית מעניקה למבוטח כיסוי למקרים של נזק כתוצאה מסערות, הצפות, פעולות זדון, תאונות ועוד. ביטוח נכס המוענק על ידי הבנקים למשכנתאות הוא ביטוח תקני בסיסי, אולם אינכם מחויבים לרכוש את הביטוח דרך הבנק, וניתן לרכוש פוליסה מקיפה ומתאימה יותר לצורכיכם בסוכנות ביטוח חיצונית.

פוליסת ביטוח דירה מותאמת אישית

 

חלק מנוטלי המשכנתאות מעדיפים לרכוש את ביטוח הנכס שהבנק מציע, ובכך לחסוך כאבי ראש ובזבוז זמן, אולם אם אתם כבר רוכשים ביטוח, כדאי לנצל את ההזדמנות ולרכוש פוליסה שתענה באמת על צורכיכם. לשם כך, מומלץ לפנות לסוכנות ביטוח מקצועית, המתמחה בביטוחי נכס ותכולת דירה, ויחד עם  סוכן ביטוח מטעמה לרכוש פוליסה מדויקת עבורכם. התחרות בשוק הביטוח ממריצה את חברות הביטוח להעניק הצעות אטרקטיביות, וניתן לרכוש הרחבות שונות, שיספקו לכם מענה ביטוחי מדויק ומלא.

 

ביטוח תכולה

 

אם יש לכם רכוש יקר ערך, ציוד מקצועי, ומכשירי חשמל רבים, ביטוח תכולה יעניק לכם שקט נפשי כאשר אינכם נמצאים בבית. במקרים של  נסיעה לתקופה ממושכת ניתן לשקול אחסון תכולת הדירה באמצעות מחסן להשכרה בתל אביב, חיפה,באר שבע וכל הארץ, אך כאשר מדובר בדירה בה אתם מנהלים את חייכם – אתם זקוקים לביטוח תכולה . ביטוח תכולה יוודא שגם במקרה של אסון, תאונה, פריצה וכן הלאה, תוכלו לחזור למהלך חיים תקין במהירות האפשרית, ופוליסת הביטוח תעניק לכם כיסוי להוצאות הכספיות שנזק או גניבת הרכוש מחייבים.

 

החופש לבחור

 

בכדי שתוכלו לרכוש את פוליסות ביטוח הדירה והתכולה המתאימות לכם ביותר, יש לזכור כמה דברים:

  • אינכם מחויבים לקחת את פוליסת הביטוח שהבנק מציע לכם. בדרך כלל הפוליסה שתוצע על ידי הבנק תהיה בסיסית ביותר, ותספק מענה לצורכי הבנק, לא לצרכים המדויקים שלכם.
  • אם אתם מחזיקים בדירה רכוש יקר ערך או ציוד מקצועי, שקלו רכישת ביטוח תכולה.
  • אל תהססו להשוות מחירים, שוק הביטוח הוא תחרותי, וסקר שוק יכול להניב הצעות אטרקטיביות במיוחד.
  • מומלץ לרכוש ביטוח דירה ותכולה מסוכנות מקצועית בה תזכו ליחס אישי, התאמה של הפוליסה לצורכיכם, והסברים מפורטים לגבי כל הסעיפים.
  • קראו את פוליסת הביטוח היטב, ודאו שהבנתם את כל הסעיפים, ובקשו הסברים מסוכן הביטוח שלכם לגבי נקודות לא ברורות.

 

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי