מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחול

ביטוח נסיעות לחו"ל- הביטוח ששומר עליך

מתכננים נסיעה לחו"ל ותוהים אם כדאי לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל? גם אם אתם רוצים לחסוך בהוצאות, לא כדאי לוותר על ביטוח נסיעות חו"ל, שכן העלויות שתצטרכו לשאת בהן במקרה של אירוע במהלך הטיול שלכם תקלה כלשהי יכולות להיות כבדות, וחשוב מכך, ללא ביטוח מתאים אתם חושפים את עצמכם לסיכונים ועגמת נפש מיותרים. קיימות פוליסות ביטוח שונות שמתאימות לצרכים שונים, על פי אופי הנסיעה שאתם מתכננים. חשוב להתאים את הפוליסה לצרכים הביטוחיים שלכם.

ביטחון ושקט נפשי

 

כדי להבטיח שתצאו בשלום ותשובו בשלום, יש לרכוש ביטוח נסיעות מתאים לחו"ל. אם אתם מוגבלים תקציבית ורוצים לחסוך בעלויות, חפשו טיסות זולות, או בחרו מועדי טיסות בהם התעריפים נוחים יותר, אולם אל תחסכו בהוצאות הביטוח, שכן זה עלול לעלות לכם ביוקר. למען ביטחונכם ולמען השקט הנפשי שלכם ושל בני משפחתכם, דאגו לרכוש פוליסת ביטוח חו"ל מתאימה.

 

פספורטכארד

 

ביטוח פספורטכארד הופך את הפעלת הביטוח למהירה וקלה. בשיטה של passportcard אתם מקבלים כרטיס שמתפקד ככרטיס אשראי נטען, ובעת אירוע ביטוחי חברת הביטוח מטעינה את הכרטיס שלכם בו במקום, ואת הקבלות תגישו עם שובכם לארץ. שיטת הביטוח של פספורטכארד חוסך מהמבוטחים את הוצאת הכספים בזמן האירוע, ומאפשרת לכם להמשיך בטיול כפי שתכננתם, ולהתחשבן עם חברת הביטוח אחרי שתשובו ארצה.

ביטוח בסיסי

 

חבילת הביטוח הבסיסית כוללת כיסוי הוצאות טיפול רפואי במידה ותידרשו לו, כיסוי הוצאות חבות צד שלישי, במידה ובמהלך החופשה תפגעו בצד ג' כלשהו, וכן הוצאות איתור וחילוץ. אם אתם מתכננים נסיעה למקומות עירוניים, ואינכם מתכוונים לסייר באזורים נידחים, או לצאת לטרקים אתגריים, ניתן לוותר על סעיף איתור וחילוץ ובכך להוזיל מעט את מחיר הפוליסה.

טיולי תרמילאים וספורט אתגרי

 

אין צורך להכביר במילים על חשיבותו של טיפול רפואי מהיר ומדויק, ועל הנזק שיכול להיגרם לכם במידה ולא תקבלו את הטיפול הנכון בזמן. מי שמתכנן במהלך הנסיעה פעילויות אתגריות כמו טרקים ארוכים במקומות מרוחקים, עיסוק בספורט אתגרי, נהיגת מרוצים וכיוצא בזה, צריך כיסוי מתאים. חברות הביטוח מציעות הרחבות ביטוחיות מתאימות וחשוב שתהיו מכוסים, בכדי שתזכו לטיפול רפואי ולסיוע בזמן אמת וללא עיכובים.

ביטוח כבודה

 

רוב המטיילים אינם סוחבים עימם ציוד בעל ערך לחו"ל, אולם אם אתם אנשי עסקים, אם אתם טסים במסגרת העבודה, ואם אתם לוקחים איתכם ציוד בעל ערך או ציוד מקצועי, כדאי לרכוש הרחבה ביטוחית מתאימה, שתאפשר לכם לרכוש ציוד חדש במידה והציוד שלכם יושחת  או ייגנב.

 

מצבים בריאותיים מורכבים

 

אם אתם סובלים מבעיות בריאותיות, ורוצים להיות בטוחים שבמקרה הצורך תזכו לטיפול רפואי הולם, יש לרכוש הרחבות ביטוחיות מתאימות, כולל הרחבה למקרה של החמרה במצבכם. גם נשים בהיריון נדרשות לרכוש הרחבה ביטוחית מיוחדת.

אנשי עסקים

 

למי שמרבה בנסיעות עבודה לחו"ל כדאי לרכוש ביטוח עסקים. ניתן לרכוש פוליסה שנתית, שתכסה את כל הנסיעות שתעשו בתקופת הפוליסה, כך לא תצטרכו לרכוש בכל פעם פוליסת ביטוח חדשה.

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי