מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחול

ליהנות מחופשה חלומית עם ביטוח נסיעות לחו"ל

טיסות לחו"ל בדרך כלל פירושן טיול, חופשה, או ביקור משפחתי, וכרוכות בהרבה ציפיות להנאה ומנוחה. כדי שכל החלומות והציפיות מהחופשה יתממשו, ותשובו ארצה בריאים שמחים וטעונים באנרגיות חדשות, כדאי לרכוש מראש ביטוח מתאים. חופשה משפחתית שמסתיימת חלילה במחלה, תאונה או אשפוז עלולה להיות אסון במידה ואינכם ערוכים מראש מבחינה ביטוחית. לפניכם כמה סיבות מדוע מיד לאחר שתזמינו את כרטיסי הטיסה לחו"ל, כדאי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל המתאים לצרכיכם.

ביטוח למטייל- עושה לכם סוף טוב

נסיעה לחו"ל המסתיימת בגניבה, תאונה או מחלה אינה חוויה נעימה בכל מקרה. יחד עם זאת, כאשר ברשותכם פוליסת ביטוח מתאימה כגון ביטוח למטייל של פספורטכארד, יש מי שיעזור לכם להתמודד עם הקושי, ויש לכם כיסוי ביטוחי להוצאות הכבדות של הטיפול הרפואי. בנוסף, כאשר מדובר בגניבה, ביטוח כבודה מבטיח לכם החזר כספי של ערך הרכוש הגנוב.

העיקר הבריאות

 ביטוח בריאות לחו"ל הוא חשוב ביותר, כיוון שאם תזדקקו לטיפול רפואי ההוצאות יהיו כבדות מנשוא. ברכישת ביטוח בריאות לחו"ל הקפידו לדווח על מצבכם הרפואי כולל מחלות מהן אתם סובלים, וכולל היריון, בכדי שתעמדו בדרישות המזכות אתכם בכיסוי בשעת הצורך. כמו כן, שימו לב לגובה ההשתתפות העצמית, ולמספר ימי האשפוז או השהייה בחו"ל אותם מכסה הפוליסה. כשמדובר במטיילים המתכננים יציאה לטרקים, חשוב שפוליסת ביטוח למטייל תכלול חיפוש, איתור והצלה, ואם אתם מתכננים לעסוק בפעילויות אקסטרים וספורט אתגרי תצטרכו לרכוש הרחבות מתאימות.

ביטוח לאנשי עסקים

כשמדובר בנסיעות לחו"ל לצורך עסקים, מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל המותאמת אישית. אם אתם לוקחים אתכם ציוד יקר ערך, רכשו הרחבה לביטוח כבודה, ובנוסף לכך התאימו את שאר הסעיפים וההרחבות לצורכיכם המיוחדים, כולל ביטולי טיסות, הארכת שהות וכיוצא בזה. סוכן ביטוח מקצועי ידע להתאים עבורכם פוליסה מדויקת מתוך שלל ההצעות של חברות הביטוח.

פתרונות ביטוח מתקדמים

 

כשאר העולם, גם תחום הביטוח מתקדם ומשתכלל, וכיום גם הנוסעים לחו"ל יכולים ליהנות מפתרונות ביטוח מתקדמים. בין השאר נציין את שירות פספורטכארד המספק למטייל כרטיס מגנטי, שבשעת הצורך יוטען בסכומי הכסף הנדרשים לצורכי אשפוז, טיפול וכיוצא בזה, כך שהמבוטח אינו נדרש להוציא את הכסף מכיסו. שירות דומה מספק שירות MED PAY של חברת מגדל. שירותים מתקדמים אלו הופכים את ביטוח הנסיעות לחו"ל לאלגנטי ונוח מתמיד.

ביטוח מקצועי ושירות אישי 

כשאנו יוצאים מישראל, ביטוח הבריאות שלנו אינו תקף, ולכן חשוב ביותר לדאוג שכל מי שיוצא לחוץ לארץ יהיה בעל פוליסת בריאות תקפה. ניסיון להתמודד עם הוצאות אשפוז וטיפול רפואי בחו"ל, כולל הטסת מטופלים וחולים בחזרה לישראל, עלול להסתיים בקריסה כלכלית, וכל זאת מבלי שדיברנו על העגמה הנגרמת למטיילים- ביטוח למטייל יכול לחסוך את הנזקים הכלכליים הכרוכים בכך ואת עגמת הנפש. בנוסף לכל אלה מומלץ לרכוש ביטוח כבודה שיגן עליכם ממצוקה כלכלית בעקבות גניבה או שוד. כך או אחרת, לא כדאי לצאת את הארץ בלי שתהיה ברשותכם פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מתאימה. במקרה הזה אנו בהחלט ממליצים על שירות פספורטכארד שיעניק לכם תמיכה בכל מקום בו תהיו. לפרטים נוספים, ולהתאמת הפוליסה הטובה ביותר עבורכם, פנו לאסיה סוכנות לביטוח, וסוכן ביטוח מקצועי ומנוסה ישמח לשרתכם.

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי