ביטוח אחריות מקצועית להנדסאים – לא מה שחשבתם

מדוע הנדסאים זקוקים לביטוח אחריות מקצועית

בשנים האחרונות החלה עליה ניכרת במספר התביעות שהוגשו נגד הנדסאים במסגרת תפקידם בפרויקטים השונים. דרך אחת להתמודד עם תביעות מהסוג הזה היא לקחת סיכון כלכלי ותדמיתי ולקוות לטוב. הדרך הטובה והבטוחה יותר, היא לרכוש ביטוח אחריות מקצועית להנדסאים – ולדעת שאתם יכולים לישון בשקט. בין אם אתם הנדסאים עצמאיים או מועסקים תחת קבלן המבוטח בעצמו בביטוח אחריות מקצועית לקבלנים, חשוב מאוד לבטח את עצמכם עצמאית בביטוח אחריות מקצועית פרטי להנדסאי ולהיות מכוסים מכל כיוון. נכון, על הפרויקטים הגדולים באמת יהיו מספר אחראים  בשטח, אבל זה לא משנה את החשיפה ואתם חשופים לאינספור סיכונים לתביעות במהלך עבודתכם בפרויקטים השונים.

תכניות לחוד – מציאות לחוד

כהנדסאים אתם עוסקים מדי יום במגוון תפקידים מהותיים בתחום הבניה החל מתכנון, ניהול וליווי פרויקטים וכלה בפיקוח צמוד כאשר בכל אחד מהם – תכניות לחוד ומציאות לחוד. גם אם הייתם מצטייני דיקן, בסופו של יום כולנו בני אדם ובני אדם – עושים טעויות. ביטוח אחריות מקצועית מגן עליכם מפני תביעות רבות בגין רשלנות שלכם וגם של אחרים בשלבי התכנון, הביצוע או בפיקוח על ביצוע הפרויקט.
ביטוח אחריות מקצועית להנדסאים

בלי כיסויים מיותרים. רק, אבל רק מה שאתם באמת צריכים כדי להיות הכי מוגנים שיש

מרגע הגשת התביעה נגדכם (חלילה) מתחילה מסכת ביורוקרטית משפטית, שעלולה למוטט אתכם כלכלית עוד אפילו לפני הכרעת הדין – וגם אם ביצעתם את תפקידכם על הצד הטוב ביותר, אין מה לעשות לפעמים  זה פשוט לא בידיים שלכם. אז מה אתם כן יכולים לעשות? לרכוש לעצמכם ביטוח אחריות מקצועית להנדסאים הכולל בתוכו את ההגנה החשובה ביותר, והיא עלות ההוצאות המשפטיות. ביטוח אחריות מקצועית מכסה אתכם בין היתר גם בכל הנוגע לתשלום שכר טרחה עבור עו"ד, אגרות, הוצאות בגין מסמכים משפטיים, מימון של חוות דעת מומחים והוצאות מיוחדות.

מעבר לספיגת העלויות וההוצאות המשפטיות סביב התביעה, ביטוח אחריות מקצועית להנדסאים מעניק לכם כיסוי ברגע האמת אבל גם במקרים מיוחדים כמו:

  • ניהול מו"מ בתביעה כולל תשלום גם ללא קבלת פסק דין, הסכמי פשרה
  • הוצאות הגנה משפטיות במקרה של הגשת תביעה בהליך פלילי או הליך משמעתי
  • חריגה מסמכותכם בטעות ובתום לב
  • הפרת חובת הסודיות
  • הגנה במקרה של אי יושר והפרת אמונים של עובדייך
  • הרחבת הכיסוי לתביעות מאובדן אמצעי מידע (אובדן מסמכים, תוכניות)
  • כיסוי להוצאות תביעות דיבה, השמצה, לשון הרע
  • שותפים לעסק שעבדו אתכם במהלך הפרויקט – חברת הביטוח מבטחת גם אותם

ולמה לעשות ביטוח דווקא אצלנו? כי אנחנו פשוט לא מתפשרים

אנחנו יודעים, ביטוח זה עניין למי שמבין ביטוח ולכם – נמאס להרגיש פראיירים. אנחנו לא מציעים לכם 7 פוליסות ביטוח בקליק אחד, אנחנו מציעים לכם פוליסה אחת שהיא כל הביטחון שאתם צריכים. אחריות מקצועית להנדסאים, בלי כפל ביטוחים ובלי כיסויים מיותרים. רק, אבל רק מה שאתם באמת צריכים. מאות לקוחות מרוצים כבר בחרו בנו לבטח אותם, ואם אנחנו לא מתפשרים, אין סיבה שאתם תתפשרו. בלי סיסמאות, אנחנו מרשים לעצמנו לומר שמקצועיות זה בהחלט השטח שלנו, וביטוח אחריות מקצועית – עושים רק אצל מומחים בתחום. מזה למעלה מעשור אנו מתמחים בכלל תחום בעולם הבנייה, בתחום זה קיימים מגוון מקצועות אשר המשותף לכולם הם הסיכונים אליהם אתם חשופים כבעלי מקצוע, בכל בוקר עם צאתכם לעוד יום עבודה בדיוק כמונו. באסיה פתרונות מתקדמים לביטוח, אנו עוסקים מתמחים ומכירים את עולם הבנייה על כל רבדיו – זה הסוד שלנו וזה מה שמאפשר לנו להתאים לכל אחד מהמבוטחים שלנו, את הפוליסה המדויקת ביותר לצרכים שלו ולסיכונים אליהם הוא חשוף. אם ניקח את המקצועיות שלנו ונחבר אותה למענה המהיר, השירות המקצועי והיעיל – אנחנו באמת לא רואים סיבה  לרכוש ביטוח אחריות מקצועית בשום מקום אחר. אנחנו מזמינים אתכם לדבר איתנו, ולהכיר עולם שלם שם פתרונות ביטוח, ולתת לנו להיות רשת הביטחון שלכם ברגע האמת. בואו לבדוק אותנו, במקרה הגרוע מקסימום שתיתם קפה לפגישת היכרות התקשרו לטלפון 073-737-7777 וצוות אסיה פתרונות ביטוח מתקדמים ישמח לעמוד לרשותכם.

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי