מה חשוב לדעת כשמבטחים נכס

ביטוח נכס

ביטוח נכס-כדי שתוכלו לישון בשקט

כאשר אתם בעליו הגאים של כל נכס, בין אם מדובר בבית מגורים, במבנה מסחרי, או בנכס להשכרה, אתם רוצים להיות בטוחים שהנכס מוגן, ובעיקר שבמקרה של נזק או אסון לא תמצאו את עצמכם חסרי כל, ושיהיה מי שיכסה את עלויות השיקום של הנכס.
אז מה חשוב לדעת לפני שמבטחים נכס – על כך בשורות הבאות.

סוף מעשה במחשבה תחילה

אם נטלתם משכנתא מאחד הבנקים, אתם בוודאי מחזיקים בביטוח נכס, שכן זו אחת הדרישות שמציב הבנק לאישור ההלוואה. גם אם אין לכם משכנתא, כדאי לבטח את ביתכם וכל נכס נדלני אחר הנמצא ברשותכם – ביטוח דירה הוא הפתרון, אך עם זאת כדאי לערוך מספר בדיקות לפני כגון סקר שוק, ולבחור את פוליסת הביטוח שתתאים לכם, אינכם מחויבים לרכוש את ביטוח הנכס דרך הבנק.

לתת למקצוענים לטפל בכם

מי שמחזיק מספר מבנים  ואינו פנוי או מעוניין להשקיע את זמנו ומרצו בהגנה, ניהול ושמירה על נכסיו, יכול לפנות לחברות מקצועיות, המתמחות בניהול נכסים. אם פניתם לחברה מקצועית, תוכלו לסמוך על ניסיונם של בעלי המקצוע, שידעו לשמור על הנכסים שלכם, להחזיקם במצב האופטימלי ולנהל אותם על הצד הטוב ביותר.

ביטוח מבנה או תכולה

ביטוח נכס נחלק לשניים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה. דרישת הבנקים מנוטלי משכנתאות היא רכישת ביטוח מבנה, אולם תוכלו לרכוש גם ביטוח תכולה.

  • ביטוח מבנה – מכסה נזקים שנגרמו למבנה, לצנרת ולתשתיות. נוסח הפוליסה הבסיסית קבוע על פי תקנון. בפוליסה הסטנדרטית קיים כיסוי לרעידות אדמה, אולם מי שרוצים להוזיל את עלויות הביטוח, יכולים לוותר על הרחבה זו.
  • ביטוח תכולה – ביטוח תכולה אינו כלול בדרישות הבנקים, א מי שברשותו רכוש יקר ערך, ציוד מקצועי, חפצי אמנות וכיוצא בזה, יכול לרכוש ביטוח תכולה.

סקר שוק והשוואות

לפני רכישת פוליסת ביטוח נכס או ביטוח דירה, ערכו סקר שוק מקיף. השוו מחירים – פרמיה חודשית, גובה ההשתתפות העצמית, וגובה הכיסוי. בנוסף השוו פרטים כמו כיסויים והרחבות הניתנים חינם, סייגים ותנאים למימוש הפוליסה, תנאי אשראי וריבית, והנחות בגין עבר ביטוחי נקי או התקנת אמצעי מיגון.

עשה ואל תעשה

  • אל תרכשו ביטוח נכס מחברה או סוכנות שאינם בעלי רישיון מטעם המפקח על הביטוח.
  • השוו מחירים והצעות, ואל תמהרו לרכוש אוטומטית את הביטוח שמציע לכם הבנק.
  • התמקחו על המחירים והתנאים, והיוועצו בסוכן הביטוח לגבי הדרך הטובה ביותר עבורכם להוזיל את הפוליסה.
  • אם אתם מחזיקים בציוד מקצועי וציוד יקר ערך אחר, שקלו בכובד ראש את האפשרות לרכוש ביטוח תכולה.

לישון בשקט

לא לחינם נטבע המונח "מרבה נכסים מרבה דאגה", שכן כאשר אתם בעלי נכס אחד, ויותר מכך כאשר ברשותכם כמה נכסים, הדאגה לגורלם עשויה להדיר שינה מעיניכם. רכישת פוליסת ביטוח דירה או ביטוח נכס מסוכנות מקצועית של חברת ביטוח מוכרת ואמינה תאפשר לכם לישון בשקט בלילות, ולהיות בטוחים שבמקרה של אסון או נזק, אתם והנכס שלכם מוגנים ומכוסים. זה הזמן לפרגן לעצמכם שקט נפשי, ולרכוש ביטוח נכס מותאם לצורכיכם.

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי