מוצרים אורתופדיים בחינם לבעלי ביטוח בריאות פרטי

מדרסים

הקדמה

מוצא עצמך טרוד במירוץ החיים, וחושש ממה שהעתיד מזמן? רוצה להבטיח שגם במקרה שיפקוד אותך אסון, תוכלו אתה ומשפחתך להמשיך לחיות ברווחה? ביטוח בריאות פרטי הוא ערובה לשקט נפשי, מבטיח לך כיסוי במקרים של מחלה קשה, נכות ואובדן כושר עבודה, ומבטיח למשפחתך תמיכה במקרה של מותך חלילה בטרם עת. יתירה מכך, באסיה ביטוחים מגדילים לעשות ומציעים לרוכשי ביטוח בריאות פרטי מוצרים אורתופדיים חינם כחלק מהפוליסה והשירות.

 

למה כדאי לרכוש פוליסת ביטוח בריאות, או ביטוח חיים פרטי

 

אמנם על פי חוק כל אזרח בישראל זכאי לטיפול רפואי שיינתן לו על ידי קופת החולים אליה הוא שייך, או על ידי בתי החולים הממשלתיים, אולם ידוע לכל אדם כי קופות החולים אינן מסוגלות להעניק למבוטחיהן סל טיפולים שלם איכותי ומהיר. לעתים מבוטח של קופת החולים יאלץ להמתין זמן רב לקבלת טיפול, לעיתים יידרש לשלם סכומי עתק על טיפולים שאינם בסל השירות של הקופה, ולעיתים לא יהיה זכאי לטיפולים הטובים ביותר הקיימים כיום. את כל הבעיות הללו פותרים ביטוח בריאות וביטוח חיים פרטיים.

 

מדוע כדאי לרכוש ביטוח בריאות פרטי באסיה פתרונות ביטוח מתקדמים

 

באסיה פתרונות ביטוח מבטיחים לך טיפול אישי ופוליסה מותאמת לצרכיך. סוכן הביטוח של אסיה פתרונות ביטוח מתקדמים ידריך אותך לגבי כל האפשרויות העומדות בפניך, וייעץ לך על אילו סעיפים כדאי לוותר, ועל אילו סעיפים יש להתעקש. באסיה פתרונות ביטוח מתקדמים תוכל לבחור את הפוליסה המתאימה לך ביותר מתוך מספר הצעות מאת חברות הביטוח הגדולות בישראל, וכעת רוכשי ביטוח בריאות פרטי באסיה זוכים להטבה ייחודית: מוצרים אורתופדיים בחינם.

 

מוצרים אורתופדיים בחינם

 

סוכנות אסיה פתרונות ביטוח מתקדמים מעניקה הטבה ייחודית לרוכשי ביטוח חיים פרטי, מגוון מוצרים אורתופדיים בחינם, ביניהם:

  • מדרסים בהתאמה אישית – מדרסים המותאמים למבנה כף הרגל שלך, ליציבה שלך, לבעיות מהן אתה סובל ולאורח החיים שלך. מדרסים בהתאמה אישית משיגים אפקטיביות מירבית ומעניקים לרגליך וגופך תמיכה מושלמת.
  • מגן קרסול – מגן קרסול משמש לתמיכה והגנה מפציעות, לתמיכה וסיוע במקרי דלקת או פציעה, לאחר ניתוחים ועוד. התאמה אישית של מגן הקרסול היא הכרחית להבטחת אפקטיביות ולמניעת החמרה של הבעיה.
  • תומך ברך – מיועד להקלה על כאבים ולמניעת תזוזה של פיקת הברך. חשוב מאוד להתאים את תומך הברך אישית למטופל בכדי להשיג תוצאה מיטיבה.

 

לישון בשקט

 

ביטוח בריאות וביטוח חיים פרטי ומותאם אישית יאפשרו לך לישון בשקט בלילות, ולדעת שעל כל צרה שלא תבוא, אתה מכוסה. סוכנות אסיה לפתרונות ביטוח מתקדמים מגדילה לעשות ומעניקה לרוכשי פוליסות ביטוחי בריאות פרטיים מוצרים אורתופדיים מותאמים אישית חינם, כחלק מן השירות.

לקביעת פגישה ולקבלת מידע נוסף הינכם מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך האתר, בווטסאפ, או בטלפון, ונציגינו ישמחו לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

 

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי