שלושה ביטוחים שכל חברת הייטק צריכה

ביטוח הייטק

אם אתם בעלי חברת הייטק, אתם וודאי יודעים כי חברות הפועלות בתחום ההייטק זקוקות לביטוחים ייחודיים, הנגזרים מאופיו וסיכוניו של התחום. באסיה פתרונות מתקדמים לביטוח בהנהלתו של בני צדוק מכירים בצורך, ולכן אנו עושים את המיטב על מנת להתאים לכם את הביטוח הדרוש לחברת ההייטק שלכם. המאמר הבא ידון בשלושת הביטוחים אותם כדאי לכל חברת הייטק לרכוש.

 

ביטוח אחריות או רשלנות מקצועית

 

כמו חברות בכל תחום אחר, גם חברות הייטק זקוקות לביטוח אחריות מקצועית ורשלנות מקצועית, בכדי להגן על עצמן מפני תביעות. ביטוח אחריות מקצועית לחברות הייטק מכסה תרחישים אופייניים להייטק, ועליו להיות מותאם לתחום ההייטק באופן כללי, ולחברה הספציפית בה מדובר באופן פרטי. ביטוח אחריות מקצועית לחברות הייטק כולל בין השאר נזקי גוף שנגרמים לצד ג משימוש בחומרה, מחדירת וירוס, וכן מכסה תביעות בגין הפרת פרטיות, הפרת תקנות בינלאומיות, והפרת של זכויות יוצרים וקניין. כל זאת כמובן בתנאי שהמעשים נעשו ללא כוונת זדון.

 

ביטוח סייבר

 

כל עסק וחברה המקיימים פעילות מקוונת, חשופים למתקפות סייבר, לסחיטות ואיומים, לפריצות, לשימוש בנתונים סודיים, ולפרסום מידע אישי של לקוחות. חברות הייטק, המנהלות פעילות מקוונת ענפה חייבות להגן על עצמן ממתקפות שכאלה. ביטוח סייבר מעניק כיסוי לנזקים שנגרמים לחברה עצמה, כולל עלויות כספיות שנדרשו כתשלום כופר, אבדן הכנסות כתוצאה מהפריצה, ותשלום למומחים אשר לשירותיהם נדרשה החברה על מנת לנהל את המשבר. כמו כן, ביטוח סייבר מכסה נזקים לצד שלישי כתוצאה ממתקפת סייבר, ומגן עליכם מפני תביעות.

 

ביטוח דירקטורים

 

בעלי משרות בכירים הם עמודי התווך של החברה, ואתם רוצים לוודא שהם יעשו את עבודתם במקצועיות וביושר במשך שנים ארוכות. סביר להניח שהדירקטורים בחברה שלכם הם אנשים שעליהם אתם סומכים, אולם גם האדם המוכשר והמקצועי ביותר עשוי לטעות. בכדי להגן על נושאי המשרות הבכירים בחברה, יש לרכוש ביטוח דירקטורים על שם כל נושא משרה בכירה, שיספק לו ייצוג וליווי משפטיים בעת הצורך, ואף יכסה עלויות תביעה במקרה וייפסקו כאלו לחובתו.

 

להיות בטוחים

 

החיים מזמנים לנו הזדמנויות ואתגרים, ואין אדם יכול לחזות את עתידו. יחד עם זאת, ניתן להתכונן מראש לתרחישים לא רצויים, בכדי להיות מוכנים ומוגנים. ביטוח חברות הייטק יעניק לך מעטפת הגנה מפני מגוון תרחישים לא רצויים, ויעניק לך כיסוי להוצאות בלתי צפויות, ושיפוי עבור נזקים. בנוסף לסוכן ביטוח מקצועי, רצוי שיהיה לכם גם עורך דין הייטק מקצועי ומנוסה, וכך תהיו מכוסים מכל הכיוונים. כאמור, ביטוח חברות הייטק צריך להיות מותאם ספציפית עבור כל חברה, האפשרויות הן מגוונות, והמידע רב. לפרטים נוספים, לקביעת פגישת ייעוץ ולרכישת פוליסת ביטוח הייטק מתאימה לכם

הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 073-7377777, או ליצור קשר דרך האתר, ונציג ישוב אליכם במהרה.

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי