ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח כבודה

כל השנה חיכיתם לרגע הזה, אספתם את כל המידע על היעד הנכסף, קיבלתם המלצות מחברים על מסעדות טובות וכבר לגמרי עברתם ל"מצב חופשה" בראש שלכם. ולבטח את כל הכיף הזה דאגתם?

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הביטוח שעתיד לדאוג לכם ברגעים הפחות נוצצים של החופשה, אבל גם בהקשר הזה חשוב מאוד להכיר את הכיסויים הקיימים, המגבלות והסייגים. אז אם אתם טסים לחופשה בקרוב או אפילו עוד הרבה זמן, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל >>>>

למה בכלל צריך ביטוח נסיעות לחו"ל?

 

לא מעט אנשים שואלים אותנו כמה בכלל חשוב לבטח את עצמנו במהלך חופשה בחו"ל, התשובה שלנו היא: חשוב מאוד. ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח כבודה ובעיקר ביטוח נסיעות לבעלי מוגבלויות, הן פוליסות ביטוח שאתם חייבים להכיר כדי לא להיות מופתעים בחופשה שכל כך חיכיתם לה.

אז נכון, בחופשה צריכים לקרות הרבה דברים רעים כדי להרוס את כל הכיף, אבל לפעמים תקלות שוליות יחסית כמו למשל אבדן כבודה עלולים לשבש לכם את התוכניות, לא חבל?

אז מה בעצם אנחנו מבטחים במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל?

 

 

התשובה לשאלה הזו תלויה מאוד בכיסוי שרכשתם. רבים מהנופשים מבטחים עצמם בביטוח הנסיעות שמציעות קופות החולים השונים או אפילו חברות האשראי. ההצעות האלו לרוב נוחות ומפתות מאוד, שכן ההצטרפות לביטוח מהירה, סוג של "על הדרך" עבורם אבל האותיות הקטנות של ביטוח הנסיעות הזה, עשויות לשנות את התמונה כולה. אז למה צריך לשים לב בערת רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל לבעלי מוגבלויות:

 

אם אחד או יותר מהנוסעים הוא בעל מוגבלות נראית או לא נראית לעין, חשוב להכיר את חוק איסור אפליית אדם בעל מוגבלות בעת כריתת חוזה ביטוח. חוק איסור האפלייה במקרה הזה מבטיח לכלל בעלי המוגבלויות, שוויון מלא בעת רכישת הביטוח, הן בעניין גובה הפרמי[יה והן בהיבט השירות או "היחס השונה" כפי שמוגדר בלשון החוק. על פי החוק, מבוטח בעל מוגבלות אשר שילם דמי ביטוח גבוהים בביטוח נסיעות לחו"ל שלא באופן מוצדק, יהיה זכאי להשבת הסכומים במלואם על ידי חברת הביטוח.

ביטוח נסיעות לחו"ל – ביטול מכל סיבה

 

 החיים כמו החיים, עשויים להיות מאוד לא צפויים, לא ולטוב וכאן בדיוק נכנס לתמונה ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה. חשוב מאוד להבדיל בין ביטול נסיעה והכיסוי הרגיל הקיים בכל ביטול נסיעות, למשל אם אחד מהנוסעים שבר את שתי רגליו ערב הטיסה, במידה ובקרות מקרה הביטוח כבר רכש את הפוליסה, ביטוח הנסיעות לחו"ל יהיה זה שיכסה את הנזק הכלכלי שנגרם למבוטח וישיב לו את עלויות המלון והטיסה, כמובן בכפוף להצגת אישורים רפואיים מתאימים וקבלות מקור מחברת התעופה ובית המלון. טיפ של אסיה: אם יש לכם חופשה באופק, חשוב מאוד לרכוש כיסוי ביטוחי כמה שיותר *רחוק* ממועד הטיסה, על מנת להגן על עצמכם מכל מקרה שלא יקרה, ועל מנת להבטיח שביטוח הנסיעות יישא בנזק במקרה שכזה.

ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה, הוא ביטוח אשר ניתן לרכוש בחלון זמן מסוים מרגע ההזמנה/התשלום על החופשה (תלוי חברת ביטוח). הביטוח הזו מאפשר לכם לבטל את החופשה שלכם ללא צורך בהצגת אישורים מיוחדים או קבלות, וליהנות מהחזר בגובה של עד 80% (בהתאם לתנאי הפוליסה כמובן) מעלות החופשה.

 

אז רגע לפני שאתם נועלים את המזוודות (רצוי לא ברגע האחרון כמובן) ויוצאים לחופשת החלומות שלכם, דברו איתנו ואנו נשמח להתאים עבורכם את ביטוח הנסיעות הנכון ביותר.

 

 

 

 

 

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

ביטוח דירקטורים - אסיה ביטוח

ביטוח עסקים קטנים

העסקים הקטנים הם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הם מקדמים מוביליות חברתית, מספקים מקומות עבודה חיוניים בפריפריה ומעודדים יזמות וחדשנות. על אף כלל היתרונות שהם

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי