ביטוח אובדן רווחים והכנסות

ביטוח אובדן רווחים ואובדן הכנסות כתוצאה מנזק

למה צריך אותו ומתי כדאי לבטח

ביטוח אובדן רווחים וביטוח אובדן הכנסה מכסים הפסדים ואובדן הכנסות או רווח של ההכנסות מלקוחות לא צלחו, או עסקאות שלא בוצעו , שנגרמו כתוצאה מנזק שהפוליסה מכסה: לדוגמה: נזקי שריפה, פריצה, נזקי מים אסונות טבע, וכיוצא בזה.
כאשר נגרם נזק למבנה או לתכולה  בין אם זה מלאי או ציוד מכונות ששייך לעסק ומהווה נדבך משמעותי בייצור, הנזק ההיקפי שנגרם לעסק כתוצאה מהשלכותיה של התקלה יכול להיות גבוה בהרבה מהנזק הפיזי עצמו, והשלכותיו יכולות להיות ארוכות טווח, ולהתקיים זמן רב לאחר שתוקנה התקלה (לדוגמה פס ייצור שלא עומד בלו"ז ההזמנות).
פוליסת ביטוח נזק תוצאתי מעניקה לבעל העסק כיסוי ביטוחי לכל השפעה שלילית על רווחי העסק או על אובדן ההכנסות שלו עד שהעסק מוקם מחדש, שנגרמה כתוצאה מתקלה במערכות המים, תאונה פיזית לציוד, קצר או אסון.
פוליסת הביטוח יכולה לכלול סעיפים שונים, כמו ביטוח סחורה, או ביטוח סחורה בהעברה של הציוד מחו"ל לארץ (לדוגמה ייבוא של חלפים למכונות או ציוד), המותאמים לאופי העסק ולסיכונים האופייניים לו, ולכן ביכולתה לתת מענה מדויק לצרכיך.
נזק תוצאתי

ביטוח נזק תוצאתי – למי זה טוב

פוליסת ביטוח זו טובה עבור חנויות משרדים ובעיקר עסקים ומפעלים גדולים, ועסקים יצרניים, שבהם פגיעה במבנה העסק או בציוד הייצור גורמת לעצירה בייצור ומונעת המשך עבודה תקין.

בנוסף, פוליסת ביטוח נזק תוצאתי מתאימה לעסקים המתנהלים בכמה מתחמים, כאשר פגיעה במתחם אחד עוצרת את הפעילות בשאר המתחמים.

להבדיל מביטוח אובדן הכנסות, המוגבל לתקופה של עד  100- 120 יום, ועבורו תידרש לשלם פרמיה גבוהה יחסית, ביטוח אבדן רווחים מותאם לצרכיך גם מבחינת זמן הכיסוי המובטח, והפרמיה נמוכה משמעותית מביטוח אבדן הכנסות.

כמו כן, פוליסת הביטוח נזק תוצאתי מתאימה לכל עסק ששיקומו והחזרתו לפעילות עסקית מלאה עלול לארוך זמן רב, יותר מזמן התיקון של התקלה הפיזית למבנה או למכונה.

לכן, רכישת ביטוח זה תבטיח לך שתוכל להחזיר את העסק לפעולה במקרה של אסון ונזק, תחסוך לך עגמת נפש ודאגה, ותאפשר לך לשמור על העסק שלך חי ומשגשג גם לאחר תקלות ותאונות.
פוליסת ביטוח זו טובה עבור חנויות משרדים ובעיקר עסקים ומפעלים גדולים, ועסקים יצרניים, שבהם פגיעה במבנה העסק או בציוד הייצור גורמת לעצירה בייצור ומונעת המשך עבודה תקין. בנוסף, פוליסת ביטוח נזק תוצאתי מתאימה לעסקים המתנהלים בכמה מתחמים, כאשר פגיעה במתחם אחד עוצרת את הפעילות בשאר המתחמים. להבדיל מביטוח אובדן הכנסות, המוגבל לתקופה של עד  100- 120 יום, ועבורו תידרש לשלם פרמיה גבוהה יחסית, ביטוח אבדן רווחים מותאם לצרכיך גם מבחינת זמן הכיסוי המובטח, והפרמיה נמוכה משמעותית מביטוח אבדן הכנסות. כמו כן, פוליסת הביטוח נזק תוצאתי מתאימה לכל עסק ששיקומו והחזרתו לפעילות עסקית מלאה עלול לארוך זמן רב, יותר מזמן התיקון של התקלה הפיזית למבנה או למכונה. לכן, רכישת ביטוח זה תבטיח לך שתוכל להחזיר את העסק לפעולה במקרה של אסון ונזק, תחסוך לך עגמת נפש ודאגה, ותאפשר לך לשמור על העסק שלך חי ומשגשג גם לאחר תקלות ותאונות.

ביטוח אובדן רווחים בפתרונות ביטוח מתקדמים – בני צדוק אסיה

סוכנות אסיה לפתרונות ביטוח מתקדמים בראשותו של בני צדוק, מתמחה בהתאמה אישית של פוליסות הביטוח לעסקים, ושמה דגש על יחס אישי, ומחויבות של הסוכנים לטובתם של הלקוחות.

בנוסף, באסיה פתרונות ביטוח מתקדמים עובדים עם כל חברות הביטוח הגדולות הפועלות בארץ, וכך אנו יכולים לערוך השוואות בין ההצעות השונות, ולהציע ללקוח בחירה מתוך הפוליסות המתאימות והמשתלמות לו ביותר. אנו מקפידים על מענה מהיר לכל צורך, והכי חשוב – מלווים את הלקוח לאורך כל הדרך. כאשר קורה אירוע ביטוחי ואתה זקוק למישהו שיתמוך בך וייצג אותך מול חברת הביטוח, סוכן הביטוח של אסיה ביטוחים יעמוד לצידך.

תן לנו לשמור על העסק שלך

 למען שלוות הנפש שלך, ולטובת העסק שהקמת בזיעת אפיך, כדאי שתהיה לך מעטפת ביטוחית מושלמת. בכדי לשמור על עתיד העסק, ולקבל כיסוי ביטוחי רחב ומספק. פנה עוד היום לפתרונות ביטוח מתקדמים – אסיה ביטוחים, ותן לנו לעזור לך לשמור על עתיד העסק.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה התקשר 073-7377777

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי