commercial general liability

מה זה ביטוח ״CGL״:

ביטוח חבות כללית של החברה –  (Commercial General Liability – CGL)  בדומה לביטוח צד שלישי הישראלי הפוליסה לביטוח אחריותה הכללית של החברה הוא מושג נפוץ המותאם בעיקר לחברות ישראליות אשר פועלות בממשק בינלאומי

התביעות אשר עלולות להיות מוגשות כנגד החברה בגין פעילותה בחו"ל דומות לתביעות אליהם הוא חשוף בישראל רק שנדרשת התאמת המוצר לפעילות אשר החברה עושה בחו"ל ולחוקי המדינה , ביטוח זו טומן בחובו מספר הגנות ביניהם נזק לצד שלישי לפגיעות בגוף וברכוש אשר נגרמו עקב פעילותה העיסקית או עקב השימוש במוצריה וכולל את כלל העבודות הנלוות לפעילותה (COMPLETED OPERATIONS).

בישראל חברות הביטוח מפצלות את הכיסוי בין ביטוח צד שלישי לבין ביטוח חבות המוצר ומוצרים נוספים

סיבות טובות לביטוח אחריות לחברה:

הסיבה העיקרית לערוך ביטוח כזה הוא היכלות לבטח חברה בינלאומית עם מספר חברות בנות או אחיות וגם לחבר בין מגוון כיסויים תחת קורת גג אחת, למעשה אפשר להעניק "ביטוח מטריה" לכלל חבויות וסיכוני העסק.

יתרון נוסף הוא שהפוליסה מותאמת לחברות אשר יש להן פעילות בחו"ל הן ברמת החוק והן ברמת קשרי המסחר מול המבטחים השונים בחו"ל, או לחברות הפועלות מחו"ל ומחפשות מענה ברמה הבינלאומית. מה שמיוחד בפוליסה זו הוא שניתן להכליל כיסוי גם שילוב לתביעות ביטוח של צד שלישי, אחריות מקצועית, תביעות ביטוח של עובדים (ביטוח חבות מעבידים) , וכן תביעות חבות המוצר למוצרים פגומים ואף ביטוח השבת מוצר (Product Recall) וכן ביטוח סייבר. הכיסוי בפוליסה מעניק לחברה תשלום בגין,  הגנה משפטית , שכר טירחה של ייצוג משרד עו"ד, עלויות תשלומים של המיסים והאגרות השונות ובמידת הצורך כאמור תשלום סכום התביעה. למעשה זהו השקט הנפשי הרחב ביותר שקיים קיום לעסקים בינלאומיים בישראל.

מדוע לבטח את האחריות הכללית איתנו?

אסיה פתרונות מתקדמים – מאפשרת ללקוחותיה גישה לממשק בינלאומי עם ייצוג מקומי – כולל קשרי ביטוח מול מבטחי משנה בחו"ל – ברשותנו ארסנל אנשי מקצוע החל מיועצים, עורכי דין, מנהלי תיקים, שמאים וקשרים בכל חברות הביטוח בישראל כמו כן ייצוג מול חתמי לוידס בישראל.

ברשותנו מגוון פתרונות ביטוח לניהול סיכונים של חברות.

אנו מציעים פגישה פגישה קצרה עם סוכן ביטוח מקצועי שיעבור איתכם על כלל הסיכון והחשיפה של העסק ויחד איתכם ננתח אל לב ליבה של הפעילות המסחרית, נמצא את נקודות התורפה הן בפוליסה והן בעיסוק ונתאים עבורכם את הפתרון הטוב המקיף והמותאם לכם באופן אישי.

את ביטוח העסקים שלנו אנחנו מרכיבים יחד עם בעל העסק, הפוליסה מוגדרת בדיוק על פי סוג העסק ועל פי צרכיו, בין אם מדובר על יצרנים, חברות היי-טק, חנויות מסחר ONLINE, מפעלים, משרדים בינלאומיים,  ועוד לכל עסק וההתאמה האישית שלו

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי