ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים ומהנדסי חשמל

מה זה ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים?

ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים הינו בין הביטוחים החשובים בשוק הישראלי – במתכונתו כ"ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים" כבר הבינו בחברות הביטוח כי אין זה מספיק להעניק כיסוי לרובד בסיסי זה בלבד ומדוע ? האחריות המקצועית של החשמלאי אינה מעניקה הגנה רחבה מספיק כיוון שהחשמלאי נמצא בשטח מתקין ציוד ומשאיר אחריו מוצרי חשמל – העלולים להוות נזק גם מטבע הבריה (כשל במוצר) וגם מרשלנותו של החשמלאי תוך כדי עבודתו.

מה הפתרון ?

יש לשלב את הביטוח יחד עם ביטוח חבות המוצר וביטוח צד שלישי על מנת להעניק כיסוי על פני מגוון המחויבויות שהחוק חושף את החשמלאי מטרתה של  הפוליסה לספק הגנה לחברות ולבעלי המקצוע אשר חשופים לתביעות ואשר מספקים שירותים מקצועיים. הביטוח נועד לתת מענה לחשמלאים להנדסאים ולמהנדסים  החשופים לסכנות של רשלנות וטעויות אנוש ולתביעות שונות בעת עבודתם.

סיבות טובות עבור ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים:

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה של ריבוי תביעות המוגשות נגד בעלי המקצוע, מקצוע החשמלאים הפך לקורבן עקב טעויות אנוש והם נתבעים על ידי גופים שונים החל מהמוסד לביטוח לאומי בתביעות שיבוב וכלה בחברות הביטוח – במקרים רבים שמם כרוך בתביעות מרובות נתבעים (היזם, הקבלן, מנהל העבודה, בעל הנכס האדריכל, המפקח וכיוב') וכלה בתביעה רשלנות רפואית אשר מגיעיות למיליוני שקלים. כל בעל מקצוע יכול למצוא את עצמו כרוך בתביעות ענק אשר יותירו את העסק עם הוצאות ענק ולפעמים ללא רישיון. ביטוח אחריות מקצועית נותן מענה בדיוק לצרכים אלה. על כל בעל מקצוע בתחום זה לוודא ולדאוג שתהיה לו פוליסת ביטוח אחריות מקצועית וצד שלישי מקיפה ומקצועית שתספק לו הגנה מרבית בזמן תביעה עבור הסכנות הכרוכות בעבודתו.

למה ביטוח אחריות מקצועית לחשמלאים איתנו?

סוכן הביטוח בני צדוק – ואסיה פתרונות ביטוח מתקדמים מציעים לכם מגוון פתרונות אצל המבטחים השונים בארץ ובחו"ל – ביכולתנו להעניק לכם פתרונות מדויקים בביטוח אחריות מקצועית וצד שלישי המדויק לעיסוקכם וכולל הרחבות ותנאים יעודיים לתחום

רק אצלנו תקבלו יחס אישי מהיר ואיכותי בעלות מוזלת ותצאו כשבידכם ביטוח מקצועי מהימן

יחד איתכם נמצא את הפתרון הנכון והמותאם לכם באופן אישי על פי דרישות הסיכונים ובהתאם לעיסוק שלכם ולאורח הפעילות, בואו לפגישה, מקסימום שתיתם קפה.

את ביטוחי העסקים שלנו אנחנו מרכיבים באופן אישי יחד עם בעל העסק, הפוליסה מוגדרת על פי סוג העסק ועל פי צרכיו, בין אם מדובר על אדם פרטי, חברה, חנויות, מפעלים, משרדים, מרפאות ועוד – כל עסק וההתאמה האישית שלו !

ביטוח עסקים באסיה פתרונות מתקדמים – על ידי סוכני הביטוח ובני צדוק יאפשר לכם לישון בשקט ולדעת שיש על מי לסמוך.

העסק שלכם יבוטח בצורה מלאה ומקיפה עם החברות המובילות והמתקדמות ביותר – הניסיון שלנו זה היתרון שלכם

אנו מזמינים אתכם ליהנות משירותינו, ביטוח בהתאמה אישית, שיחה בגובה העיניים, שפה ברורה ומקצועית, יחס חם ואוהד, זמני תגובה מהירים.

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי