ביטוח אחריות מקצועית לחברות אמבולנס ומוקדי חירום

תמנעו מעצמכם מצב חירום – ביטוח אחריות מקצועית לחברות אמבולנס ולמוקדים טלפוניים

על כבישי ישראל נוסעים בכל רגע נתון עשרות אמבולנסים בדרכם להצלת חיים של אזרחים מפני תקריות, תאונות ומצבים בריאותיים שונים. מלבד אמבולנס של מגן דוד אדום, פועלים בישראל ארבעה סוגי אמבולנסים שונים: אמבולנס לטיפול נמרץ, אמבולנס רגיל המיועד להסעת חולים ופצועים בדרגות פגיעה קלות, אופנוע המעניק סיוע רפואי ראשוני במצבי חירום ואמבולנס המיועד לנסיעות חירום וטיפולים רפואיים בהולים ואת כולם מגבים המוקדים הטלפוניים שמלווים את המענה לכל אורך הדרך. כחברה למענה הראשון לשירותי חירום ואמבולנס, אתם בראש ובראשונה מבקשים לסייע לחולים ולפצועים ולהגיע כמה שיותר מהר לכל אחת מהקריאות. הנסיעות המהירות, הצוותים הרפואיים והפרא-רפואיים המעניקים שירות וטיפול לנוסעי האמבולנס, כל אלו מעמידים אתכם מדי יום כבעלים של חברות אמבולנס אל מול תביעות רשלנות ונזיקין. ביטוח אחריות מקצועית לחברות אמבולנס נועד בדיוק לשם הרגעים האלו. ביטוח אחריות מקצועית לחברות אמבולנס ולמוקדי חירום הוא רשת הביטחון שלכם, אל מול טיפול שהסתבך, נסיעה שהשתבשה, טעות של הנציג הטלפוני ועוד.
ביטוח אחריות מקצועית לחברות אמבולנס ולמוקדים טלפוניים ​

הרבה עלול להשתבש בדרך – אבל לכם יש הזדמנות להיות ערוכים

עוד לפני שהאמבולנס מגיע כבר מיד עם קבלת הקריאה מתחיל תהליך הטיפול, הוראות הנציג הטלפוני מספקות את הדקות הכה חשובות במקרי החירום ובמהלך נסיעה באמבולנס, מעניק הצוות הרפואי טיפולים מסוגים שונים.

לעתים מדובר בטיפול ראשוני לקראת המשך אשפוז ולעתים יש צורך במתן מענה מקצועי מעמיק בתנאי שטח ובמהלך הנסיעה. עיסוק בטיפול רפואי כזה או אחר מצריך הכרה בעובדה שבכל רגע נתון, הכול יכול לקרות וגם אתם אנשי המקצועי הטובים ביותר בתחומכם. כולנו אנשים, ואנשים עלולים לטעות.

קושי בהחדרת עירויי דם,  טרכיאוסטומיה, קיבוע שברים, עיסוי לב שכשל, מתן זריקות, מצבים של איבוד דם, דיאגנוסטיקה שגויה ועוד –עלולים לגרום לנזקים קלים עד קשים מאוד והכל בתום לב, ומתוך רצון מקצועי וכנה לסייע לחולים והפצועים ככל הניתן.

נזקים פיזיים כאלו ואחרים, ניתן לאמוד בסכומי כסף אדירים העלולים למוטט את העסק שלכם כלכלית ותדמיתית.

ביטוח אחריות מקצועית לחברות אמבולנס מעניק לכם כיסוי ייעודי המגן מפני תביעות רשלנות ונזקים שנגרמו במסגרת הטיפול הרפואי שהוענק על ידי אחד מאנשי הצוות שעל האמבולנס ונציגי המוקד.

ביטוח אחריות מקצועית לחברות אמבולנסים ולמוקדים טלפוניים מעניק לכם הגנה בין היתר גם מפני:

תביעות פליליות ופגיעה במוניטין – ייצוג משפטי מקצועי לרבות הוצאות המשפט הנלוות, במקרים של תביעה אזרחית ופלילית העשויה לפגוע בשמכם הטוב, בשמו של העסק והמוניטין המקצועי שלו.

בטחון והגנה כלכלית מפני תשלום פיצויים – הגנה משפטית מפני תביעות רשלנות מקצועית מצד מטופלים ונוסעים באמבולנס. במצב של תביעת נזיקין, נכנסת חברת הביטוח לנעליכם ונושאת במלוא האחריות המקצועית והכלכלית – ומעניקה לכם שקט נפשי ובטחון כלכלי 24/7.

20 דקות שעלולות לעלות לכם ביוקר

בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית בתביעות רשלנות נגד חברות אמבולנס פרטיות וציבוריות.

תביעה אחת בלטה בין כולן בשנה החולפת כאשר נערה כבת 18 ללא מחלות רקע, בריאה לחלוטין איבדה את הכרתה בדירתה באופן פתאומי. שכניה של הנערה הזעיקו אמבולנס של מד"א למשמע חבטת הראש שלה על הקרקע. תוך מספר דקות הגיע האמבולנס ובו רק הנהגת ללא כל צוות רפואי. הנהגת עלתה לדירה, ערכה בדיקה מהירה שאישרה כי הנערה מחוסרת הכרה לחלוטין, ולאחר מכן ירדה במהרה להביא מתוך הרכב את הציוד הרפואי שלו נזקקה על מנת להגיש עזרה ראשונה.

למרבה הצער, נהגת האמבולנס לא יכולה הייתה לשאת לבדה את הציוד אל הדירה, וביקשה סיוע מבני משפחתה של הנערה מה שעיכב את מתן הטיפול הרפואי בכ-20 דקות.

כעבור הזמן הקריטי הזה הגיעה לבית הנערה ניידת טיפול נמרץ, אך הזמן הרב שעבר הותיר את החותם וגרם לנזק מוחי בלתי הפיך אצל אותה הנערה. בני משפחתה תבעו את מד"א, ובפסק הדין נכללה חוות הדעת הרפואית המעידה כי הנזק המוחי נגרם ללא ספק כתוצאה מרשלנות מטעם מד"א ונהגת האמבולנס.

 

למה דווקא אסיה ביטוח? כי אנחנו יודעים בדיוק מה אתם צריכים

למכור ולקנות ביטוח כולם יכולים. לתת מענה, שירות מהיר ומקצועי ולהגן עליכם מפני האירועים הלא צפויים של החיים – זה כבר סיפור אחר לגמרי.

כבר למעלה מעשור שאנחנו באסיה פתרונות ביטוח מתקדמים יכולים לומר בביטחון שאנו יודעים לספק לכלל המבוטחים שלנו בדיוק את הכיסוי הביטוחי שהם זקוקים לו.

אנו מזמינים אתכם לדבר איתנו, ולרכוש לעצמכם את הביטוח המדויק ביותר לצרכים שלכם.

לקביעת פגישה ללא התחייבות התקשרו 073-737-7777 ונשמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם את פוליסת הביטוח המתאימה לצורכיכם. הקפה- עלינו

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי