מהו ביטוח אחריות מקצועית ליועצים

הביטוח שכל יועץ כלכלי חייב שיהיה לו

כמו מרבית המקצועות החופשיים בשוק כיום, גם יועצים כלכלים, ארגוניים ויועצי משכנתא חשופים מדי יום לתביעות במסגרת עבודתם. אם אתם שייכים לאחד מהתחומים האלו, אתם ודאי כבר יודעים כי גם בזמן שאתם מנסים להעניק ללקוחות שלכם את השירות והטיפול הטוב ביותר, לא פעם קיים פער גדול בין הרצוי למצוי. והמצוי? לא תמיד תלוי בכם. תביעות רשלנות רבות הוגשו בשנים האחרונות נגד יועצי משכנתא, יועצים ארגוניים וכלכליים, לכן גם במקרה הזה ביטוח אחריות מקצועית ליועצים המתאים ליועצים ארגוניים או כלכליים היא פוליסת חובה לשם שמירה על השקט הנפשי שלכם. בניגוד למקצועות של בעלי מלאכה שונים (נגר, רופא מנתח וכו'), במקרה של ביטוח אחריות מקצועית ליועצים: בין אם יועץ כלכלי או יועץ משכנתא, מדובר בנזק שאינו מוחשי. הסיכון שלכם כיועצים ארגוניים וכלכליים לרוב מאופיין בנזקים ארוכי טווח ותהליכים מתמשכים שנגרמו בשל מספר גורמים, כאלו שלעיתים אין לכם שליטה עליהם.  במקרים כאלו קשה יהיה לאמוד את היקף הנזק שנגרם ללקוח. ביטוח אחריות מקצועית ליועצים מעניק לכם הגנה מקסימלית לא רק בהיבט הכלכלי, אלא גם בהיבט המשפטי. הוצאות משפט סביב תביעות שכאלו, עלולות למוטט את העסק שלכם כלכלית ותדמיתית. ביטוח אחריות מקצועית ליועץ כלכלי או ארגוני, מספק רשת בטחון מקיפה ומגן עליכם מפני תביעות  בין היתר ניתן להרחיב בפוליסה הגנה בגין:
  • אי עמידה בסטנדרטים ויעדים מקצועיים
  • טעויות ורשלנויות, עיכוב בביצוע, שנעשו בתום לב
  • מחדלים, חריגה מסמכות, מצג שווא
  • תביעות בגין דיבה והשמצה, אי יושר של עובדים, אובדן מסמכים, איחור בהגשה ועוד.
כיועצים ארגוניים וכלכליים אתם נוהגים לבטח את עצמכם, את הרכב והרכוש אבל האם עצרתם פעם לחשוב על הסיכונים הכרוכים בתפקיד שלכם? על המחיר שנזק תדמיתי וכלכלי עשויים לגבות מכם? כל אחד מהסיכונים האלו, הם סיבה מספיק טובה לרכוש לעצמכם ביטוח אחריות מקצועית ליועץ כלכלי. תביעות רשלנות מקצועית נגד יועצים כלכליים וארגוניים, עלולות להסתיים בנזק של מיליוני שקלים ונזק תדמיתי לטווח הרחוק.
ביטוח אחריות מקצועית ליועצים

כשהתביעה הראשונה מתדפקת לכם על הדלת

יועץ כלכלי או יועץ משכנתאות נדרש במסגרת עבודתו לצמצם את הסיכון שבהתחייבות כלכלית – כמו לדוגמא  במקרה של יועץ משכנתאות. תפקידו של יועץ המשכנתאות הוא לעבור תהליך מיפוי שוק עם הלווים, במטרה לספק להם מידע מקיף על הריביות בכל בנק, אפשרויות המסלולים המתאימות ליכולת הכלכלית שלכם ועוד. רשלנות של מטעם יועץ משכנתאות עלולה להתחיל עוד בשלב הייעוץ, ולגבות מחיר כבד (תרתי משמע) מהלווים למשך כל תקופת ההלוואה. החל מהחזר חודשי גבוה מדי אשר אינו תואם את היכולת של הלווים, או בחירה במסלול מוטה סיכונים אשר יש בו השפעה ארוכת טווח על הלווים. חובות מצטברים, ריביות על גבי ריביות או עיקולים הם רק חלק מהנזק שטעות מצד היועץ עלולה לגרום. במקרה הנ"ל במידה ונעשתה מצד היועץ טעות בתום לב ולא מתוך זדון, והלווים ביום בהיר אחד נחשפים לדרישות תשלום גבוהות מכפי שסוכמו, ייתכן מאוד ומדובר בטעות או רשלנות של היועץ. אם כתוצאה ממקרה שכזה, תוגש נגד היועץ תביעת רשלנות מקצועית כנגד היועץ – תיכנס חברת הביטוח בנעליו וביטוח האחריות המקצועית ליועץ משכנתאות יהיה זו שיישא במלוא הנטל של הוצאות המשפט. במידה ובגין הרשלנות שלו, אותם הלקוחות (הלווים) היו נאלצים לשלם על משכנתא בתנאים פחות טובים, ומי שהייתה נושאת בכל הנטל היא חברת הביטוח באותה הדוגמה היועץ הכלכלי יכול לטעות ולגרור את הלקוח שלו להוצאות בגינם הוא עלול להיתבע.

אסיה פתרונות ביטוח – השקט שלכם זו המומחיות שלנו

אז למה בעצם לרכוש פוליסת אחריות מקצועית ליועץ כלכלי באסיה ביטוח? כי אתנו אתם יכולים להיות בטוחים – אתם בטוחים בזה שאתם יכולים לעבוד בשקט ואולי אפילו חס וחלילה לטעות. בביטוח אחריות מקצועית ליועץ ארגוני, יש צורך בדגש על הרחבות ותנאים מיוחדים להענקת כיסוי ביטוחי רחב ככל הניתן. אנחנו באסיה פתרונות מתקדמים סוכנות לביטוח משווקים ביטוחי אחריות מקצועית ליועצים כלכליים וארגוניים . אנו פועלים בשיתוף המבטחים הגדולים ביותר בארץ ובחו"ל, ומעניקים ללקוחותינו את מירב ההגנה במסגרת ביטוח אחריות מקצועית ליועצים ארגוניים וכלכליים. ההיכרות עם זירת המקצועות החופשיים, ובין היתר יועצים ארגוניים וכלכליים מאפשרת לנו לתפור לכל אחד מכם, את חליפת ההגנות המתאימה לו בדיוק. אנו מזמינים אתכם לביקור במשרדי הסוכנות שלנו, ויחד איתנו לדייק את הצרכים לעסק שלכם ולרכוש לעצמכם פוליסת ביטוח אחריות מקצועית מקיפה ומותאמת אישית. הנכם מוזמנים ליצור עימנו קשר באתר או להתקשר לטלפון 073-737-7777 ולקבוע פגישת היכרות- הקפה עלינו.

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי