ביטוח סחורה בהעברה

מהו ביטוח סחורה בהעברה ומדוע צריך את זה

ביטוח  סחורה בהעברה

העברת סחורה היא במקרים רבים לב ליבו של העסק שלכם. הלקוחות מחכים בקוצר רוח למדפסת שהזמינו, לארון לחדר השינה, למלאי החדש, לחומרי הגלם ואפילו לסט הבגדים הצבעוני לתינוק.

בעולם שקניות ברשת הפכו לדבר שבשגרה וככל שהזמנת סחורה עם שליחים הופכת נפוצה יותר, כך עולים גם הסיכונים שלכם, אבל לא רק אלו. יש עולם שלם של סחורות שמובלות בין מפעלים, חומרי גלם, ציוד עבודה יקר החל מהובלה של מכונות, משאיות וציוד מכאני הנדסי דרך מלאים וכלה ברכוש הפרטי במעברי דירה. בין אם זה לקוחות פרטים או עסקים, בין אם זה שינוע של סחורות בין חברות, כולנו כספקים, רוצים לתת שירות וכמובן את השירות הכי מהיר, יעיל וטוב שיש ומבלי לפגוע בתכולת המטען שכה יקר לנו וללקוחות שלנו.

ביטוח סחורה בהעברה

משנעים סחורה על בטוח

פוליסת ביטוח סחורה בהעברה מיועד למובילים דירות או מטענים, בעלי מפעלים, בעלי חנויות שמובילים סחורה, מפיצים בין אם זה תחום העסק העיקרי שלכם כמו העברות, משלוחי ברחבי הארץ או בין אם זה חלק מסל השירותים שאתם מציעים ללקוח.

אז מה אתם עושים כדי לספק שירות טוב ויעיל?  בונים מערך שירות, דואגים למחסנים, מלאי של החלפים, צי של משאיות ורכבים להובלת המשלוח, מוודאים שיש מספיק כוח אדם: סבלים, נהגים ולא פחות חשוב אתם עושים ביטוח סחורה בהעברה.

כשאתם מובילים ברכב מוצרים ומטענים בעלי שווי ערך יקר, אך זה טבעי לבטח, הרי יש דברים שהם לא בשליטתנו (לצערנו כמובן) המשלוח עובר דרך ארוכה עד ליעדו לכן מרגע שבו אתם מעמיסים את המשלוח על הרכב ועד לרגע שבו מחנים (בבטחה) אתם חשופים לסכנות רבות ולא רק מפני הדברים הברורים כמו תאונות: התהפכות (חלילה) של הרכב או התנגשות בציוד, הציוד יכול להיות רגיש גם לנזק בזמן טעינה ופריקה, נזק שנגרם כתוצאה מנזקי טבע – הובלת דירה ונזק לתכולה במהלך ההובלה, חברת שילוח שמובילה סחורה מהנמל ללקוח לוקחת אחריות מלאה לנזקים הללו. כל סוגי ההעברות האלו מצריכים אחריות והקפדה מרובה, ובדיוק בשביל זה אנחנו באסיה פתרונות ביטוח –  כאן.

ביטוח סחורה בהעברה - ביטוח אחריות על המשלוחים

פוליסת ביטוח סחורה בהעברה  מיועדת למשלוחים, העברות ציוד ומטען שנעשו בארץ. ביטוח סחורה בהעברה מכסה אובדן או נזק אשר נגרם לרכוש אותו בטחתם בעת השינוע והטעינה לרכב ועד שהגעתם ליעד, פרקתם  את המטען ועד לרגע שבו נפתחה בחיוך הדלת והנמען חתם על קבלת המשלוח.

זהירות - שביר!

ביטוח סחורה בהעברת נועד לבטח את בית העסק מפני אובדן או נזק למטען בעת הובלתו כתוצאה מאש, התפוצצות, התנגשות בשוגג, והתהפכות של כלי הרכב בו מובל המטען, ביטוח מורחב יגן עליכם גם במקרה של פריצה לכלי הרכב המוביל ו/או גניבתו יחד עם הסחורה.

ביטוח סחורה בהעברה - זה לא נגמר כאן

הסיכון לסחורה שלכם, במקרה של מוצרים שעמלתם עליהם משך זמן רב כמו יין, ריהוט בהזמנה אישית וכדומה אינו מסתיים בנזק הפיזי שנגרם למוצר. הנזק הפיזי הוא רק קצה הקרחון במקרה הזה, והדאגה הנוספת שלכם היא אובדן הרווחים וההכנסות כתוצאה מהנזק שנגרם בעת העברת הסחורה. ביטוח אובדן רווחים וביטוח אובדן הכנסה, הם כיסויים המעניקים אקסטרה ביטחון ועליהם תוכלו לקרוא כאן.

אבל אם לא יהיה לך ביטוח סחורה בהעברה לא נוכל לכסות אתכם באובדן ההכנסות

פוליסת ביטוח סחורה בהעברה מגנה עליכם בין היתר מפני:

  • אובדן נזק למטען כתוצאה מנזקי אש
  • אובדן נזק למטען כתוצאה מתאונת כלי רכב כמו מוביל המטען
  • גניבה, פריצה , התהפכות, נזקי טבע ועוד…

הרחבות אופציונליות לפוליסת הביטוח שלכם

אם חשוב לכם להיות מכוסים מכל הצדדים, ניתן כמובן להרחיב פוליסת ביטוח סחורה בתשלום פרמיה נוספת והיא תכלול:  פריצה לכל הרכב המוביל את המטען או ניסיון לכך, אובדן או נזק עקב תאונה שנגרמו על ידי המבוטח בעת הטעינה או פריקת המטען. נפילה מקרית של רכוש המבוטח תוך כדי נסיעה , נזקי רטיבות כתוצאה מגשם, גניבת הרכוש המבוטח ע"י גניבת כלי הרכב המוביל – אנחנו נגיד לכם איך לשמור עליו ואם זה לא יעזור – אז בשביל זה אנחנו פה.

אנחנו סומכים עליכם שתארזו היטב את המשלוחים במקצועיות, תעמיסו למשאית ותהדקו היטב ברצועות חבלים. אתם כמו תמיד, תמשיכו לעשות את מה שאתם טובים בו: אספקה מהירה, צי שליחים, מכולות, שינוע העברה בטוחה של מוצרי יקרי ערך. אנחנו מהצד השני באסיה פתרונות ביטוח, נמשיך להעניק שירות אדיב, מענה מהיר לטיפול בתביעות, ולדאוג לכם לקשת של ביטוחים ביניהם כמובן ביטוח סחורה בהעברה. אז חייגו אלינו 073-737-7777 ובואו נדבר, ותנו לנו להעניק לכם שקט נפשי.

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי