מה זה ביטוח אחריות מקצועית ?

ביטוח אחריות מקצועי מיועד לספק הגנה מרבית לבעלי מקצועות חופשיים ולחברות המספקים שירותים מקצועיים כמו: חברות היי-טק/מתכננים, ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים אדריכלים הנדסאים ומתכנני ערים, מנהלי פרויקטים, קבלנים, רואי חשבון,  יועצים מתחומים שונים, פסיכולוגים, מטפלים בעיסוק קלינאי תקשורת, חשמלאים, טכנאים, מתווכים, שמאים, מאמני כושר, רופאים מכל תחום ועוד מגוון רחב של בעלי מקצועות חופשים העוסקים בעיסוקים שונים.

 

כל אותם בעלי המקצועות חשופים לסכנת תביעה כספית או פלילית בגין רשלנות טעות או השמטה במסגרת עבודתם.

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה של ריבוי תביעות המוגשות נגד בעלי המקצועות החופשיים בשוק, החל מתביעות מרובות נתבעים (בפרויקטים קבלניים לדוגמה -היזם, בעל הנכס, הקבלן, המפקח, מנהל העבודה, ממונה הבטיחות, האדריכל, הדיירים ועוד') הקשורות בנזקים לרכוש ונזקי גוף כתוצאה מרשלנות וכלה בתביעות אישיות כדוגמת: תביעות רשלנות מקצועית רפואית על רקע טיפולים פסיכולוגיים או פארה רפואיים או רפואי/אסתטי, אשר מגיעות למאות אלפי ועד מיליוני שקלים.

במציאות שכזו, כל אדם או חברה בעלי מקצועות שונים יכולים למצוא את עצמם מתנהלים בתביעה אשר דורשות בראש ובראשונה זמינות לניהול משאבים כלכליים, כגון: עלויות ייצוג וייעוץ עורכי דין, תשלום אגרות, היטלים, שכר טירחת עדים מומחים והוצאות הגנה משפטיות (מדובר במימון של עשרות עד מאות אלפי שקלים כשלב ביניים עד שדיוני בתי המשפט מתנהלים ובד"כ לתקופות ארוכות) לבסוף במידה וישנה אשמה של הנתבע הרי הוא יצטרך לשלם גם את עלות פסק הדין. הפוליסה בביטוח זה נותנת מענה בדיוק לצרכים האלה ותפקידו לשמור ולהגן עליכם גם כאשר ישנה תביעה מתנהלת ללא פגיעה כלכלית.

במדינתנו הנגישות לתביעות יחד עם שילוב של מספר רב של עורכי הדין יוצרים קלות להגשת התביעה כך שהיא מתנהלת בצורה מהירה וזמינה – חייב לדעת כל בעל מקצוע בשוק החופשי שהוא חשוף לנזק כלכלי עצום ועליו לדאוג לפוליסת ביטוח שתספק לו הגנה מרבית עבור הסכנות הכלכליות הכרוכות בעבודתו.

נגן וידאו

מקסימום הגנה בזמן תביעה

פוליסת ביטוח אחריות מקצועית היא הפוליסה היחידה שתעניק לכם את השקט הנפשי בזמן העבודה, ובעיקר בעת קבלת התביעה. הפוליסה תגן עליכם מפני ההוצאות והתביעות שיוגשו כלפיכם בטענה להפרת חובתכם המקצועית כתוצאה ממתן שירות ללקוח. הפוליסה כוללת את הכיסויים הבאים:
  • כיסוי הוצאות הגנה משפטית לתביעות שהוגשו נגדכם מצד הלקוח כתוצאה מרשלנות מקצועית שלכם או של עובד החברה.
  • תשלום עלויות שכר טירחה של  עורכי הדין
  • תשלום העלויות של הוצאות המשפט כולל תשלום מלא של אגרות, דמים ובולים, תשלום עבור חוות דעת של מומחים, הוצאות מיוחדות.
  • הפוליסה מכסה הוצאות של המבוטח להגנה בהליכים פליליים
  • ההגנה היא לכל המקרים בהם מעשה הרשלנות אירעה לאחר תחילת הביטוח ושהתביעה הוגשה במשך כל תקופת הביטוח
  • המבוטח יקבל ייעוץ וייצוג משפטי מלא כולל גביית תצהירים והכנת כתב ההגנה, וליטיגציה בבתי המשפט
  • ניהול מו"מ בתביעה כולל תשלום ללא קבלת פסק דין
  • חברת הביטוח מספקת לך את הכיס העמוק מבלי לפגוע בהכנסתך,  קור ואורך רוח לאורך התביעה וייצוג נאות לניהול התביעה בשם המבוטח החברה תיטול את הסיכונים הכלכליים ממך ותותיר אותך בראש שקט

למה לרכוש פוליסת אחריות מקצועית אצלנו?

ב 15 השנים האחרונות חברתנו מתמחה ומובילת שוק וחדשנות בתחום ניהול סיכונים מיוחדים לחברות, עסקים ועוסקים שונים בתחומי האחריות המקצועית.

בזכות המחיר: עלות פוליסת אחריות מקצועית באסיה הינה מהזולות בשוק ואנו מציעים ללקוחותינו השוואת מחירים בביטוח אחריות מקצועית למהנדסים מבין כל החברות העוסקות בתחום

כי אין תחליף לניסיון!  ברבות השנים ניהלנו בשם אלפי לקוחותינו תביעות רשלנות מקצועית מול צדדי ג' באמצעות משרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום תביעות רשלנות מקצועית. אנו מעניקים מענה מידי וניהול תביעה בצורה הטובה ביותר. לקוחותינו נהנים משנים רבות של ניסיון מקצועי – שבא לידי ביטוי בראש ובראשונה בפוליסת אחריות מקצועית מותאמת אישית במחירים אטרקטיביים אצל מבטחים בארץ ובחו"ל ללא פשרות בשום שלב.

ניהול מו"מ בלתי מתפשר עבורכם:   אנו מתמחים בניהול מו"מ מדויק מול חברות הביטוח – ומעניקים פתרונות בהתאמה אישית בזמני תגובה מהירים כל זאת עם צוות אנושי חם וזמין ועל מנת להעניק ללקוחותינו את המוצר הטוב ביותר בשוק הביטוח – ללא פשרות מקצועיות

פוליסות ביטוח האחריות המקצועית שלנו הינם   – ב א ח ר י ו ת !  –

 

למי מיועדת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית?

הפוליסה מיועדת לחברות ועובדים ועצמאיים מתחומים שונים.

  • מחזיקי רישיונות מטעם המדינה
  • בעלי מקצועות חופשיים כולל יועצים מקצועיים
  • מנהלי תיקים ויועצי השקעות
  • מתכנתים, חברות הייטק יצרניות וחברות מידע המעוניינות לספק הגנה עבורן או עבור החברה ועובדיה הגנה.
  • קבלנים , מפקחים, הנדסאים , מהנדסים, אדריכלים ומעצבי פנים
  • מנהלים ונושאי משרות בכירות (ראה ביטוח נושאי משרה)

לפרטים נוספים וייעוץ ללא התחייבות התקשרו 073-737-7777

עולם שלם של פתרונות ביטוח בהתאמה אישית

פוליסת אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית מחיר

לקוחות רבים שואלים אותנו, איך מחושבת העלות של ביטוח אחריות מקצועית ?

ובכן, התשובה לשאלה מורכבת ממספר פרמטרים ומשתנה בהתאם לסיכונים של כל ענף ועיסוק, כמו שעלות ביטוח חיים תהיה שונה לאדם בריא מול אדם עם היסטוריה רפואית עשירה.

בחלק גדול מהמקצועות, מחיר ביטוח אחריות מקצועית מושפע מסוג העיסוק. מקצועיות ספציפיים עם חשיפה ידועה וצפויה מראש למבטחים, כמו: מאמני ספורט, מטפלים ברפואה  משלימה/פארא-רפואי, מעצבי פנים, מתווכים, וכיוב' ישלמו פרמיה קבועה ובהתאם למגבלת הכיסוי (גבול האחריות שהם מבקשים לרכוש מחברת הביטוח), יודגש שכל עוד ואין תביעות ללקוח ובהתאם לרישיון שלו.

במקצועות חופשיים, כאלו בעלי אופי סיכון מגוון -(לדוגמה) : עצמאיים או יועצים ספציפיים, חברות מדידה, שמאי מקרקעין, שמאי רכוש, חברות הייטק, מהנדסים, אדריכלים, מפקחים קבלנים וכיוב'.

במקצועות אלו גיוון העיסוקים רחב יותר וחברות הביטוח מתמחרות את הפוליסה רק לאחר קבלת מידע מקיף ומעמיק על המבוטח והעסק, על ידי שאלון מותאם הכולל בין היתר: בקשת מידע מפורט על פירוט העיסוקים, היסטוריית תביעות היקפי, מחזורי הפעילות או כמות מצבת העובדים.

קחו לדוגמה אדריכלים – אדריכל שמתכנן נוף או מתמחה בעיצוב פנים הוא פחות מסוכן מאדריכל שמתכנן איצטדיונים , בתי ספר או מתעסק עם תמ"א 38 והפרמיה תהיה זולה יותר לאדריכל הנוף/פנים

נוסף על כך יש להוסיף את מכפיל הסיכון ה- K  וכך מתקבל המחיר של הביטוח = הפרמיה
סיכון X היקף – פרמיה 

 

בעולם מושלם, אתם מעצבים את דירת החלומות ללקוח החלומות שלכם וקוצרים שבחים רבים.  בעולם האמיתי כמעצבי פנים ואדריכלים, לא הכל ורוד ואתם עלולים לא פעם להיות חשופים לתביעות רשלנות עקב תקלות או אירועים לא צפויים שגרמו לנזק כלכלי ללקוח שלכם. בואו להכיר את החשיבות שבביטוח אחריות מקצועית למעצבי פנים, והבטיחו לעצמכם שקט נפשי ורשת בטחון כלכלית לעסק שלכם.

אנחנו באסיה פתרונות מתקדמים סוכנות לביטוח – משווקים את תנאי הפוליסה הרחבים המוכרים והרווחים ביותר בשוק למקצועות הבניה בישראל באמצעות מגוון חברות הביטוח ביניהן השוואות מחירי ביטוחי אחריות מקצועית עם חברות הביטוח החזקות והגדולות במשק: הראל מגדל, איילון, איי איי ג'י ,מנורה, ועוד…

אם אתה רוצה להיות בטוח שקיבלת פוליסת אחריות מקצועית – איכותית ללא פשרות על התנאים ובמחיר הזול ביותר בשוק וכל זאת מבלי הצורך להתפשר על שירות מקצועי ואמין – פנה אלינו כבר עכשיו.
בשיחה טלפונית קצרה תיווכח לכך שצוות המשרד שלנו מקצועי ומעניק לאלפי לקוחותינו זמני טיפול מהירים, מענה מקצועי אמין ואדיב.  

הפוליסות שלנו מותאמות אישית ויחד עם חברות הביטוח הגדולות במשק מאפשרות לכם לקבל תנאים ייחודיים ובלעדיים לתחום זה.

בין היתר – הרחבות לביטוח אובדן מסמכים, הרחבה לאי יושר של עובדים, חריגה מסמכות, הרחבה לתביעות דיבה והשמצה,  הרחבת תקופת גילוי של 6 חודשים – כך שגם אם לא הצלחת לחדש את הפוליסה בזמן אנחנו נגן עלייך מפני הודעות במשך חצי שנה נוספת, הרחבות לשותפים נכנסים ולשותפים יוצאים, דלפקי התייעצות מקצועית בזמן ניהול תביעה, שירות מקצועי לייעוץ בזמן תביעה של עורכי דין –  ובחלק מהפוליסות גם כאשר גובה התביעה הינו מתחת להשתתפות העצמית, הרחבה מיוחדת להפסקת פעילות RUN OFF, הרחבה לתביעות כנגד יורשי המבוטח במקרה של פטירה ועוד…

אז מהם העקרונות החשובים ביותר בבחירת ביטוח אחריות מקצועית – ומה חשוב לבדוק ולעשות כשרוכשים פוליסה זו?

אז מעבר לכלי שיש לכל לקוח שבעיקר מתמקד בהשוואת מחירי הביטוח בין חברות הביטוח השונות וההשתתפות העצמית – על מה באמת חשוב להסתכל?

 1.  יש לוודא שחברת הביטוח עימה מתקיים הביטוח המקצועי הינה חברה שמכירה את אופי הפעילות. לדוגמה: בביטוח אחריות מקצועית למהנדסים אדריכלים והנדסאים כדאי לפעול מול מבטח שמכיר ומבין את העיסוק וזאת במטרה להמשיך לקבל שירות שותף במהלך כל השנה מול אישורי ביטוח של מזמיני העבודה
2. יש לוודא שגבול הכיסוי (בשפה המקצועית בגבולות האחריות) הנרכשים מספקים הגנה מקסימאלית וריאלית בזמן תביעה
   – במינימום גבול אחריות של מליון ₪

3. כדאי לבדוק מה גובה ההשתתפות העצמית ולנהל מו"מ להנמכתו ככל שניתן (יש לדעת שבחלק מהחברות לא מוכנים להתפשר בנושא זה (במקצועות אלו לא ניתן לרכוש "ביטול השתתפות עצמית" בתביעה). 

4. בחינת התאמת הכיסוי לפעילות העסק שלך – יש לוודא שחברת הביטוח מבינה מה העיסוק שלך. 

איך עושים את זה ?  בביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים מהנדסים והנדסאים חשוב מאוד לקחת סוכן ביטוח שמתמחה ובעל ניסיון בניהול תיקי אחריות מקצועית.
לא מדובר פה רק על המחיר – מדובר על ליווי בחוזים ובאישורי ביטוח , ייעוץ ומו"מ בכל הקשור לפרויקטים מסובכים
 

איך תדע שאתה במקום הנכון ?  הבנה של הפעילות שלך – ניסיון – מקצועיות – תנאי כיסוי תואמים – ויחס אישי מסוכן מקצועי

אז עד פה בקצרה ובראשי פרקים – יש לנו עוד המון טיפים וידע מקצועי

אנו מנהלים מאוד תיקים של ביטוחי אחריות מקצועית למשרדי ההנדסה, והאדריכלות הגדולים במשק כולל שירות יום יומי, ליווי בחוזים, ייעוץ בנושא בחירת הכיסוי וגבולות האחריות בהתאם לגובה הסיכון, ניהול חוזים מול מזמיני העבודה והחתמת אישורי ביטוח במשרדנו.

רק באסיה פתרונות מתקדמים תוכל למצוא בקורת גג אחת – צוות מקצועי זמין לשירותך בכל ימות השבוע, מתמחים בניהול משברים בזמן אמת, שירות ויחס אישי, ובתנאי שוק המתקדמים והרחבים ביותר.

רוצים לדעת עוד? מעולה – לחצו כאן למדריך המלא לרכישת פוליסת אחריות מקצועית לחץ כאן

מקצוע החשמלאי הינו מקצוע המשלב בחובו 3 תחומים עיקריים והכיסוי נדרש להיות בהתאמה בקשר לעיסוקו של המבוטח

הנדסאים ומהנדסי חשמל המשרטטים מערכות ולוחות חשמל בד"כ נדרשים לערוך ביטוח מקצועי כמתכנן והרחב הכיסוי לצד שלישי במקרה של נזק נניח במהלך פיקוח עליון.

חשמלאים המתמחים בהתקנת מערכות ותשתיות כבר עורכים ביטוח רחב יותר שכן מעבר לסיכון של הרשלנות המקצועית והצד השלישי חלקם צריכים ביטוח לעבודות עצמן וחלקם נדרשים לרכוש ביטוח חבות המוצר שכן הם מייצרים מוצרים ומשאירים אותם בשטח

הגיוון בעיסוקים בתחום זה הינה רחב ולרשותנו עומדות מגוון תכניות ביטוח ייחודיות ומשולבות בתחום ביטוח צד שלישי, ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח חבות המוצר , וביטוח עבודות קבלניות הכול בהתאמה אישית.

כיום,  אנו היחידים בשוק המשלבים בין מתכונת הביטוחים בצורה היעילה הטובה והזולה ביותר – כך שאתם מקבלים מוצר שהוא גם זול ומשתלם וגם איכותי.  

רוצים לקבל פרטים נוספים – התקשרו אלינו עוד היום לקבלת תנאי הביטוח המובילים בשוק     073-737-7777

בניגוד ליועצי השקעות ומנהלי תיקים – ליועץ כלכלי אין תעודת מקצוע, ואנו באסיה מכירים בכך שישנם עיסוקים שאינם עיסוקי ליבה בעלי הכשרה פורמלית. לרשותנו עומדים הכלים להעניק לכם פתרונות ייחודיים בהתאמה אישית בדיוק על פי עיסוקכם. אנו נכין עבורכם את הפוליסה הטובה המקיפה והמדויקת ביותר הקיימת בשוק הביטוח. כל תיק נבנה בהתאמה אישית בהתאם לעיסוק של הלקוח במדויק תרימו טלפון או שתבואו לפגישה – אין לכם מה להפסיד. הניסיון שלנו הוא היתרון שלכם – לפרטים נוספים פנו אלינו עכשיו. התקשרו 073-7377777 אז מה מחייב החוק ? רוצים עוד פרטים היכנסו לכאן
בניגוד ליועצי השקעות ומנהלי תיקים – ליועץ כלכלי אין תעודת מקצוע ואנו באסיה מכירים בכך שישנם עיסוקים שאינם עיסוקי ליבה בעלי הכשרה פורמלית, יש לנו את הכלים לתת לכם פתרונות יחודיים בהתאמה אישית בדיוק על פי עיסוקכם אנו נכין עבורכם את הפוליסה הטובה המקיפה והמדוייקת ביותר הקיימת בשוק הביטוח הניסיון שלנו הוא היתרון שלכם – לפרטים נוספים פנו אלינו עכשיו
אנו משווקים פוליסת אחריות מקצועית משולבת עם חבות המוצר לחברות היי-טק – הכוללות כיסוי לתביעות נזיקין גוף או רכוש הנובעים ממעשה שאינו כדין מטעם המבוטח או מי מטעמו בביצוע שירותי מחשוב או כשל שלהם או מאי יכולתו של המוצר הטכנולוגי לבצע את מטרתו הפוליסות שלנו כוללות את ההרחבות הבאות:
  • הרחבה לתביעות סייבר צד שלישי
  • הרחבה לביטוח אובדן מסמכים / מדיה דיגיטלית
  • הרחבה לאי יושר עובדים
  • הרחבה לתביעות דיבה והשמצה
  • הרחבה ייעודית לווירוסים
  • קניין רוחני
  • הרחבה לתקופת גילוי 6 חודשים
  • לשון הרע וחדירה לפרטיות
  • הפרת סמכות
  • אחריות משווקים
  • כיסוי לחברות בנות חדשות
רוצים לדעת כמה עולה פוליסת אחריות מקצועית ? פנו אלינו עוד היום לתוכנית ביטוח אחריות מקצועית משולבת חבות המוצר בהתאמה אישית למתכנתים ולחברות היי טק. התקשרו:  073-7377777

כל משרד רואה חשבון חשוף לרשלנות יום יומית, טעות קטנה בדוחות יכולה לגרור לנישום עלויות מס גבוהות וחשיפה של הלקוח לביקורות של שלטונות המס, וכמו כן לתביעות שותפים, דירקטורים ובעלי מניות אשר נחשפים לרשלנות בדוחות הכספיים.

חברתנו מעניקה שירותי ביטוח מקצועי למשרדי ראיית חשבון

הן בכפיפות לחוק רואי החשבון התשט"ו 1955 הכוללים שירותים ייחודיים

והן בשירותים שאינם ייחודיים כגון: ביקורת פנים, הנהלת חשבונות, עריכת דוחות כספיים, חשבות, ניהול כספים וחשבונאות ניהולית, שירותי מיסים, כולל יעוץ וייצוג, לרבות בפני המוסד לביטוח לאומי וברשויות אחרות, ייעוץ מקצועי לרבות תכנון ויעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, יעוץ מנהלי, יעוץ עסקי וייעוץ לארגון ושיטות, שירותי טכנולוגיית מידע  IT. ביקורת מערכות מידע ממוחשבות , מזכירות חברות, השתתפות בהכנת תשקיפים, נאמנויות מכל סוג , ניהול עזבונות, ניהול רכוש, כינוס נכסים, פירוק תאגידים, ניהול מטעם בית משפט, מטעם בעלי מניות ומנוי אחר לפי דין, עריכת סקרים וחקירות, חוות דעת כמומחה, הערכת שווי מניות ועסקים , בוררויות וגישור, כתיבה והדרכה מקצועית והנחלת ידע מקצועי, ביקורת חקירתית, גיוס הון, ניהול סיכוני שוק, כתיבה והכנה של מכרזים, עריכת דוחות כספיים ודוחות עיתיים אחרים , יעוץ לעמידה בנורמות של ממשל תאגידי.

כדאי לערוך ביטוח מקצועי באמצעות אסיה פתרונות מתקדמים סוכנות לביטוח מהסיבות הבאות :

·         המחיר הזול בישראל בהתחייבות ללא תלות בחברות בלשכה וללא פשרה בתנאים

·         תחת אותה הפוליסה ישנה האפשרות להרחבת כיסוי לביטוח חבות מעבידים ולביטוח אחריות כלפי צד שלישי במחירים חסרי תחרות

·         אפשרויות משחק בין השתתפות עצמית גבוה ובין הקטנת השתתפות עצמית בכפוף להנחה בפוליסה – בהתאם לסיכון

·         הרחבת כיסוי בינלאומי לרבות תחום שיפוט וטריטוריה למשרדים שמגישים דוחות בארה"ב קנדה צפון אמריקה, אירופה ושאר העולם

·         מתמחים בכיסוי ייעודי להערכות שווי, ניהול עזבונות, וכינוס נכסים.

·       הרחבת כיסוי לגבולות אחריות שונים למקרה ותקופה אפשר לרכוש אפשרות הכפלת הכיסוי תחת אותה הפוליסה כך שאם תביעה מוגשת במהלך שנת ביטוח אחת תהה רזרבה נוספת לתביעה הבאה היה ותוגש באותה השנה

·      זמני תגובה מהירים, יחס אישי, והבנה של תחום העיסוק

·   הנחות קולקטיביות לקבוצות מרובות 

אז מרבית היועצים לאיכות הסביבה מתמחים במתן חוות דעת כלליות הן בנושא דגימות אוויר, דיגום שפכים וכיוב' אז למה כ"כ חשוב שתהיה לכם פוליסת ביטוח אם אתם יועצי איכות הסביבה ? פוליסת הביטוח ליועץ איכות הסביבה הינה מהפוליסות החשובות ביותר שנועדו להגן על יועצים העוסקים בתחום איכות הסביבה, וחשופים לתביעות ענק מגופים שונים העלולים להתגבש לפתחם במקרה של נזק. במהלך השנים גילינו כי תביעות כאלו מתגבשות נגד מבוטחים גם במסגרת פעילותם בהכנת תסקירים, במקרי נזקים לדוגמה פיצוץ של צינור שגרם לנזק במי תהום, זיהום נחלים וגם במסגרת דוחות פרטיים שעורכים היועצים ועלולים להתנגש מול חברות או גופים בעלי אינטרסים שונים. לעיתים מדובר בסכסוכים מסחריים ולפעמים ברשלנות גרידא.  בכל אחד מהמקרים היועץ הוא זה שנמצא בתווך בין מזמין העבודה ובין התובע מהם תנאי הכיסוי בפוליסה ?
  1. התביעה הוגשה נגד המבוטח הוגשה לראשונה ונמסרה לחברת הביטוח בתוך תקופת הביטוח
  2. מקרה הביטוח ארע בתוך תקופת הביטוח וארע בתוך התקופה הרטרואקטיבי
המשמעות היא שהעסק צריך ביטוח מהיום הראשון ולכל שנות פעילותו באופן רציף ומלא וגם ביום הפסקת הפעילות להמשיך ולרכוש ביטוח על מנת שלהיות מכוסה עד תום תקופת ההתיישנות ! איזה יועצים מתאימים לביטוח ? הפוליסה מיועדת ליועץ מהתחומים הבאים:
  • תכנון סביבתי (הכנת תסקירי השפעה על הסביבה, תכניות אב ופרוגרמות, אדריכלות נוף)
  • ענף חומרים מסוכנים (בטיחות, גיהות ואש, חומרים מסוכנים ותיקי מפעל, הכנת סקרי סיכונים, מפקחי אסבסט)
  • שפכים ומים (מי שתיה, מי נופש, בודקי ומתקיניי מזחי"ם, דיגום מים ושפכים, ניהול משק מים)
  • ענף אוויר ואנרגיה (סקרי אנרגיה, דיגום אוויר, בדיקת ראדון)
  • רעש ואקוסטיקה (בדיקת רעש, יעוץ אקוסטי)
  • קרקעות מזוהמות (דיגום, יעוץ)
  • פסולת ומיחזור (יזמות, יעוץ)
  • חינוך וקהילה
  • יעוץ כללי וניהול סביבתי (הטמעת מערות ניהול סביבה, ייעוץ אסטרטגי)
  • ים חופים
כיצד בוחרים את הכיסוי הנכון ? על מנת שתקבלו כיסוי רחב ויעיל, יש להתייעץ עם סוכן הביטוח לגבי אופן הפעילות, מהות החוזים וההתחייבויות עליו היועץ חתום מול מזמיני העבודה, הגדרות הפעילות והעיסוק, פירוט המחזורים (וגם המקצועות להם למבוטח יש הכשרה להתעסק בהם) – כל תחום הוא בעל אופי סיכון שונה ובכל אחד מהנ"ל חשיפות שונות. רוצים מידע נוסף או לרכוש פוליסה בכיסוי מירבי ובמחיר משתלם? פנו אלינו לקבלת ההצעה הטובה, המשתלמת והמתאימה ביותר עבורכם לפרטים נוספים לחצו כאן
טיפולים פארא רפואיים הכוללים השפעה על הנפש / גוף / מוח, הנוגעים בנפשם וגופם של המטופלים, יכולים להביא לשיפור ממשי בחיי היום יום. כאמור כל זאת כאשר המטפל לא טועה או התרשל. עם זאת בעת רשלנות,  הנזק הפוטנציאלי שנגרם למטופל יכול להיות כבד לאין שיעור. משום כך, העוסקים במקצועות אלו רוכשים ביטוח אחריות מקצועית למטפלים המתאים  לעוסקים במקצועות הפארא רפואיים כמו לדוגמה: מטפלים בריפוי ועיסוק, מטפלים בבעלי חיים, מטפלים בדרמה תרפיה, קלינאי\ת תקשורת, תזונאים פסיכולוגים וכיוב'. כך שגם אם במקרה וחלילה נגרם נזק לאחד המטופלים, המטפל לא יתמוטט כלכלית כתוצאה מחבויות שיושתו עליו. המיוחד והדומה לעסקים אחרים בתחום זה הוא שביקור בקליניקות יכול להיות גם חשיפה לנזקי גוף – לדוגמה פציעה או החלקה של לקוח (לדוגמה במדרגות) ולכן מורחבת האפשרות לכיסוי הנזק הפיזי לצד ג' וכן כיסוי הוצאות משפטיות.
פוליסת אחריות מקצועית וצד שלישי  למאמני כושר כוללת כיסוי למתאמנים מעניקה הגנה בתביעות רשלנות מקצועית כולל הגנה בהליכים פליליים. למעשה זהו הכיסוי היחידי שמעניק הגנה גם לתביעות נזק כלכלי טהור למי מתאימה פוליסה זו? הפוליסה מתאימה למדריכי כושר ומאמנים אישיים, כולל אימון קבוצות, מדריכי כדורגל כדורסל, מדריכי איגרוף תאילנדי, קרב מגע, מדריכי שחייה ומאמנים שונים. הפוליסה מתאימה גם לגופים ולחברות. להלן חבילת ביטוח משולבות אחריות מקצועית כולל צד שלישי לדוגמה ביטוח אחריות מקצועית בגבולות אחריות של 500,000$ יעלה ללקוח כ 390$ בלבד ! יש לנו את התנאים הטובים במשק בתחום זה פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר
ממוני בטיחות נחשב לאחד המקצועות המסוכנים ביותר בכל הקשור לתביעות אזרחיות, תביעות שיבוב של המוסד לביטוח לאומי ועוד… ממוני הבטיחות הינם בעלי המקצוע המובילים בכמות התביעות הקיימות כיום במשק הישראלי, וזאת עקב מספר גורמים ביניהם חקיקה שגויה, ניהול לקוי של סיכונים, אי ביצוע סקרי הבטיחות ע"י מזמין העבודה, היעדר פיקוח של רשויות ועוד. בשורה התחתונה במרבית המקרים ממוני הבטיחות הוא בין הפטיש לסדן בכל הקשור לתביעות גם מצד חברות הביטוח וגם מצד מזמיני העבודה לרשותנו מגוון רחב של פתרונות יצירתיים וחכמים לטיפול בנושא זה מעבר לכיסוי הביטוחי. ניתן לקבל אצלנו מגוון פתרונות נרחבים לפוליסה ייעודית וכן מידע בגין האפשרויות העומדות לרשותכם. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיביות – לחצו כאן או צרו קשר 073-737-7777
מדי יום המתאמנים שלכם מפקידים את הדבר היקר להם ביותר, הגוף שלהם בידיים המקצועיות שלכם.  הסיכונים הם רבים, ובין אם נרצה או לא, דברים עלולים להשתבש בדרך ואתם עלולים למצוא עצמכם חשופים לתביעות אחריות מקצועית, שעלולות לגבות מחיר יקר מאוד. הנה כל המידע הדרוש לכם אודות ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר ומדריכי ספורט.
כיועצים כלכליים וארגוניים, הלקוחות שלכם בין אם פרטיים או עסקיים מפקידים את עצמם בידיכם ומצפים לתמורה מקצועית למחיר ששילמו. טעויות שנעשו בתום לב, אי עמידה בתנאי ההסכם והציפיות שלכם מול הלקוחות עלולים לחשוף אתכם לתביעות ענק הכרוכות בהוצאות בית משפט ונזק תדמיתי לא קטן. כאן מחכה לכם כל המידע הדרוש על הגנה וחשיבות ביטוח אחריות מקצועית ליועצים כלכליים וארגוניים.
ביטוח אחריות מקצועית לדיאטניות הוא ביטוח חובה המגן עליכן מכלל הסיכונים הנלווים למקצוע. טעות אנוש שהביאה לתוצאה לא רצויה, לנזק פיזי או פסיכולוגי עלולה להציב אתכן חשופות לתביעות בסכומי עתק. בואו להכיר את הצורך בביטוח אחריות מקצועית לתזונאית ודיאטנית.
הסיכונים של עולם הרפואה לא פוסחים עליכם הווטרינרים. כווטרינרים לחיות מחמד או חיות משק אתם חשופים לתביעות שונות אשר עלולות למוטט כלכלית את העסק ולהזיק למוניטין המקצועי שעליו עמלתם כל כך קשה. אז מהם הסיכונים ולמה כל כך חשוב לרכוש ביטוח אחריות מקצועית לווטרינרים
כשאנו מדברים על אחריות מקצועית לתחום האסתטיקה חשוב להבין בין שני סוגי מקצועות: קוסמטיקה ורפואה אסתטית. התדמית של שניהם משיקה, אבל בפועל מדובר בתחומים שונים וסיכונים שונים, המצריכים כיסוי ביטוחי מותאם ומדויק. אז לאיזה מהם אתם שייכים? וכמה אתם חשופים לתביעות? בואו לקרוא הכול על ביטוח אחריות מקצועית למקצועות האסתטיקה.
נכס, השבחה, מכירה, קנייה, דופלקס, היטל השבחה, כינוס נכסים, קניית נכס מקבלן או יד שנייה, מיסוי מקרקעין, נסח טאבו זוהי רק טעימה מעולם המונחים בנדל"ן, לצד ביטוח אחריות לשמאי מקרקעין. כל מי שמומחה בתחום- מכיר. כל אחד מהמונחים האלו טומן בחובות סיכון שאתם לא רוצים לקחת. בואו להכיר את כל הסיבות לרכוש לעצמכם ביטוח אחריות מקצועית לשמאי מקרקעין.
סיימתם את הלימודים ?, מזל טוב, חיפשתם עבודה כהנדסאים ואיזה יופי – אפילו מצאתם. רגע לפני שאתם יוצאים לדרך, ולמען השקט הנפשי שלכם בואו לקרוא על הכיסוי הביטוחי שאסור לכם להתחיל לעבוד בלעדיו, ביטוח אחריות מקצועית להנדסאים. ביטוח אחריות מקצועית מגן עליכם מפני תביעות רשלנות, נזק כלכלי ותדמיתי ובגדול – מאפשר לכם לעשות את העבודה שלכם בצורה הטובה ביותר ובראש שקט. לפרטים לחצו כאן
במקרה הקל זה יכול להיות זריקה לא מתאימה או חבישה לא תקינה, או תרופה שסתם עשתה בחילה. במקרים הקשים מדובר באמת על רשלנות מקצועית כמו טעות בדיאגנוסטיות הפציעה או תקלה בציוד ההחייאה ברגעים הכי קריטיים, או אפילו תאונת דרכים באמבולנס עם חולים. אז מה לעשות  לא כל סוף הוא סוף טוב, אבל כל אלו הם רק חלק מהתרחישים שעלולים להתפתח לכדי תביעות רשלנות של מיליוני שקלים. בואו לשמוע על כל הסיבות, כדי לדעת למה תקלה קטנה עלולה לעלות לכם ביוקר ואיזה פתרון מציעות לכם חברות הביטוח. לפרטים על ביטוח אמבולנס ומוקדי חירום לחצו כאן
למכור מוצרים או להאכיל עוברים ושבים בדוכנים, בקניון, באירועים יכול להיות לעיתים השלמת הכנסה לא רעה כלל, או אפילו פרנסה טובה שמשמחת את הציבור ולפעמים מאוד מספקת, אבל לא רק. הסיכון במכירת מוצרים שונים לא חל רק על מוצרי מזון אלא אפילו על יצירות אומנות ובשניהם הסיכון חי וקיים בכל רגע.  לדוגמה השמירה על הניקיון והטריות בתנאי "שטח" זה די קשה, לא תמיד יש מים זורמים ותנאי היגיינה מספקים. החשיפה בעיקר בתחום המזון טומנת בחובה לא מעט סיכון המועבר ישירות אליכם כבעלי העסק. לפרטים לחצו כאן >>>
השקעתם שנים על לימודי רפואה ותקופת התמחות אינטנסיבית, עשיתם הכל כדי להיות הרופאים הכי טובים שיש – ואז טעות אנוש קטנה כמעט עצרה הכל ברגע אחד? זה הזמן לעצור ולהכיר את הביטוח שיגן עליכם מול הסיכונים הרבים אליהם אתם חשופים. לפרטים הקליקו >>>>

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי