ביטוח אחריות מקצועית לדיאטנית

מהו ביטוח אחריות מקצועית לדיאטנית ותזונאית

כולנו כבעלי מקצוע משתדלים להעניק את השירות הטוב והמקצועי ביותר, להיות זמינים עבור המטופלים או הלקוחות שלנו, וקשובים (כמעט) לכל הצרכים שלהם. כל לקוח שלנו, הוא עולם ומלואו ולכל אחד מטרה שונה. כך גם מטופלים של אנשי ונשות מקצוע מעולם התזונה. תזונאיות ודיאטניות מתמודדות במסגרת תפקידן מול סוגי מטופלים רבים, וככל שכמות המטופלים עולה – כך עולה גם רשימת הסיכונים הנלווית אליה.
תהליך ירידה במשקל, או תהליך תזונתי לכל מטרה אחרת כרוך בעבודה צמודה ואישית עם כל אחד ואחת מהמטופלים. התהליך כולל "משטר" תזונתי מבוקר, העלול לגרור אחריו השלכות נוספות מעבר לאלו אשר לשמן התכנסנו כאן.

ביטוח אחריות מקצועית לדיאטניות

שמים את השקט הנפשי שלכן על המשקל – אחריות מקצועית לדיאטניות

בחלומות הוורודים שלנו אנחנו מקבלים פידבקים חיוביים מהלקוחות שלנו, המלצות ועוד. אבל מה קורה כשמשהו השתבש? מה קורה אם הבריאות של המטופלים שלכן נפגעת כתוצאה מהתהליך או שהוא גורר איתו מצב פסיכולוגי רגיש המצריך טיפול? כאן בדיוק נכנסת לתמונה פוליסת אחריות מקצועית לתזונאיות.

ביטוח אחריות מקצועית לדיאטניות ותזונאיות מגן עליכן מפני נזקים כאלו ואחרים אשר עלו במסגרת התהליך, ואפילו אחריו. במידה ובזמן התהליך ומועד הגשת התביעה היה ברשותכם ביטוח אחריות מקצועית לדיאטניות בתוקף – תגן עליכם הפוליסה מפני הנזק הכלכלי והתדמיתי וכן תספק לכם הגנה משפטית ותישא בנטל ההוצאות המשפטיות.

ביטוח אחריות מקצועית לתזונאית יעזור לך להבין מה משקלו של שקט נפשי

בעולם התזונה כיום כבר יודעים שלא חשוב רק ללמוד איך לרדת במשקל אלא איך לחיות נכון, להתמיד לאורך זמן ולשמור על אורח חיים בריא. שיטות דיאטה שונות המוכרות ללקוחות ירידה דרסטית במשקל עלולות להזיק לגוף גם בפן הבריאותי וגם הרגשי. נזקים כמו סכרת, אנמיה, נשירת שיער וציפורניים, נזק בלתי הפיך לשיניים, מצבי חולשה ירידה משמעותית במדדים החיוניים של הגוף ועד פגיעה בתפקוד היומיומי – כל אלו הם רק טיפה בים הסיכונים שביטוח אחריות מקצועית לתזונאית יכול להגן עלייך מפניהם.

מצמצמים היקפים – מצמצמים נזקים

כדיאטנים ודיאטניות, אתם עוזרים לאנשים להיפטר מקילוגרמים מיותרים ואנחנו באסיה פתרונות ביטוח, בניהולו של בני צדוק כאן כדי לעזור לכם להיפטר מסיכונים מיותרים (או לפחות להתמודד מולם אתכם). ביטוח אחריות מקצועית לתזונאית כמו כל ביטוח, מוכרח להתאים את עצמו לאופי והיקף העבודה. או במילים אחרות – כמו שהתפריט של המטופלים שלכן צריך להיות מותאם למבנה הגוף ואורח החיים – כך גם פוליסת אחריות מקצועית לדיאטניות, חייבת להיות תפורה בהתאם למידותיה של התזונאית.

למה חשוב לרכוש ביטוח אחריות מקצועית לתזונאית?

כיסוי של ביטוח אחריות מקצועית לדיאטנית או תזונאית מעניק לכם מעטפת בטחון: הביטוח יכסה את המבוטחים במקרים שבהם צד ג' בין אם זה המטופל או אדם מטעמו יגיש תביעת נזיקין, תביעה בשל פגיעה בגוף שלו. זו יכולה להיות גם פגיעה כספית (ממשפחתו ומהאנשים שנסמכים על שולחנו). ביטוח אחריות מקצועית לתזונאית, מעניק לכם הגנה משפטית וכלכלית מפני תביעות בגין נזקים שנגרמים בגין רשלנות מקצועית שנעשתה כמובן בתום ובוודאי שלא במכוון.

אסיה פתרונות ביטוח מציעה מגוון הגנות וביטוחי אחריות מקצועית לדיאטניות ותזונאיות. ההיכרות שלנו עם עולם האחריות המקצועית, והיכולת שלנו להעניק מענה מהיר, זמין ויעל בזמן אמת (טפו טפו שלא נצטרך) מאפשרים לנו להוות רשת בטחון כלכלית ומקצועית עבור אינספור אנשי מקצוע כבר למעלה מעשור.

בואו לקפה (הפעם בלי מאפה) ותנו לנו לתפור לכם את ההגנה המקסימלית, כדי שתוכלו לישון בשקט בלילה. צרו קשר או התקשרו 073-7377777 לתיאום פגישה, ונשמח לעמוד לרשותכם.

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי