ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים

מה זה ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים?

ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים מיועד לספק הגנה כלכלית ומשפטית למהנדסי בניין. הוא מהווה גם ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים, מפקחים, הנדסאים, מנהלי פרויקטים וכולל כיסוי גם ייעוצים בתחומים שונים במסגרת הרישיון הראשי

זה ידוע ומוכר כי העוסקים בתחום חשופים לסכנות של טעויות או השמטות אנושית ולתביעות מגוונות הכרוכים בעת ביצוע עבודתכם.

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה של ריבוי תביעות המוגשות נגד בעלי מקצוע בשוק החופשי, החל מתביעות מרובות נתבעים (היזם, בעל הנכס, האדריכל, המפקח וכיוב') וכלה בתביעה רשלנות בביצוע ובפיקוח אשר מגיעות למיליוני שקלים בכל הארץ.

ברור שכל בעל מקצוע יכול למצוא את עצמו כרוך בתביעות אשר יותירו את העסק עם הוצאות במקרה הטוב ובמקרה הרע בשלילת רישיונו ופשיטת רגל.

ביטוח אחריות מקצועית למהנדס כמו גם ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים נותן לכם מענה כלכלי המותאם בדיוק לצרכים אלה.

בעלי המקצועות העוסקים בתחום זה חייבים לדאוג לפוליסת ביטוח אחריות מקצועית למהנדס שתהיה מקצועית מהימנה וחזקה שתספק ברגע האמת הגנה מרבית עבור הסכנות וההוצאות הכרוכות בעבודה היום יומית. לפיכך ביטוח מקצועי מהנדס הוא הבחירה הנכונה עבורך.

סיבות טובות עבור ביטוח אחריות מקצועית למהנדס:

  • אנו משווקים את מהדורת הפוליסה המתקדמת ביותר הקיימת בישראל ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים ואדריכלים שפי ב.ר. 2018 של איילון חברה לביטוח בע"מ
  • זמני החתמת אישורי ביטוח עבור מכרזים הינם בטווח של 72 שעות
  • בראש ובראשונה שקט נפשי
  • שקט כלכלי ושמירה על תקציב מאוזן גם בעת קבלת תביעה – במקרה תביעה הפוליסה וחברת הביטוח נכנסים "בנעלי המבוטח" ומבצעים עבורך את ההגנה המשפטי המלאה כולל ההוצאות השונות
  • גב כלכלי חזק וגוף משפטי מקצועי שאינו מהסס לנהל תביעה בבתי המשפט ככל שנדרש עד שהתביעה תימחק או פשרה וצורך הגעה לפס"ד ותשלום העלויות
  • הגנה על המוניטין של הלקוח בעת הגשת התביעה
  • ייצוג בתביעות דיבה , לשון הרע והשמצה
  • הגנה בעת הגשת הליך פלילי כולל תשלומים להוצאות בהליך ההגנה
  • מרבית הגופים הגדולים דורשים מבעלי המקצועות להחזיק בפוליסה עבור המשך הפעילות מולם וקבלת תשלום – ביטוח מקצועי הוא לפעמים כרטיס הכניסה שלך לעולם העסקים הגדולים.

סרטונים נוספים : מה זה ביטוח צד שלישי ומה הוא מכסה ? מה ההבדל בין ביטוח אחריות מקצועית לביטוח צד שלישי ? מה האחריות שלי כמעסיק כלפי העובדים שלי ? ביטוח חבות מעבידים ?

אז למה לעשות ביטוח מקצועי למהנדס דרכנו?

בלעדי ! החתמת אישורי ביטוח תוך 24 שעות ביצוע חיתום מקומי ומהיר

זמני תגובה מהירים

האם יש הבדל בין ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים לבין ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים?

מי אחראי על קביעת גבולות האחריות בפוליסה , ומהי "הגנה מספקת " ?

האם פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למהנדס מכסה אותי גם במקרה של נזק עצמי ?

כיצד עלי לרכוש את הכיסוי הביטוחי המתאים ?

האם ניתן לבטל את ההשתתפות העצמית ?

מה חשוב לבקש ועל מה להתעקש ?

אל תרגישו לא נעים שאלות אלו עולות יום יום מול כל משרד תכנון ופיקוח -בין אם הוא משרד חדש או בין אם הוא וותיק – בשביל זה אנחנו פה ללוות אותכם, נשמח לתת לכם ליווי, ייעוץ ותשובה מקצועית. ביטוח מקצועי מהנדס או אדריכל תעניק לכם שקט נפשי והגנה וכיסוי בעת הצורך- אנחנו כאן בשבילכם.

אנו נדאג שפוליסת ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים ומהנדסים תותאם בהתאם לחוזים שעליהם אתם חתומים והפרויקטים בהם הנכם עוסקים ישוקפו מול המבטחים ואל מול הפוליסה באופן ישיר. אתם כבר לא צריכים לדאוג אם ביטוח מקצועי מהנדס או אדריכל יגנו עליכם ועל העסק שלכם- אנחנו נדאג לכם לכיסוי המיטבי.

הדילמה המקצועית בבחירת מוצר הביטוח הטוב המקיף והאיכותי ביותר סמוכה לשולחנו של כל משרד הנדסה ואדריכלות.

אנחנו מציעים לכם פגישה עם סוכן ביטוח מקצועי שיעבור איתכם על כל תיק העבודות ויחד איתכם ננהל את הסיכון ונמצא את הפתרון הנכון והמותאמת לכם באופן אישי על פי דרישות הסיכונים בעבודה ובהתאם לתקציב. כי רק ביטוח מקצועי מהנדס יוכל לשמור על עתידכם הכלכלי.

בואו לפגישה, מקסימום שתיתם קפה.

את ביטוח האחריות אנחנו מרכיבים באופן אישי יחד עם בעל העסק, הפוליסה מוגדרת על פי סוג העסק ועל פי צרכיו, בין אם מדובר על הנדסאי אדריכלות ובין אם מדובר על משרד הנדסה עם מאות עובדים – כל עסק וההתאה האישית שלו !

רק איתנו תדעו בוודאות שעשיתם את הביטוח הנכון המקיף והטובה ביותר שייתן לכם לישון בשקט ולדעת שיש על מי לסמוך.

העסק שלכם יבוטח בצורה מלאה ומקיפה עם החברות המובילות והמתקדמות ביותר – הניסיון שלנו זה היתרון שלכם

אנו מזמינים אתכם ליהנות משירותינו, ביטוח בהתאמה אישית, שיחה בגובה העיניים, שפה ברורה ומקצועית, יחס חם ואוהד, זמני תגובה מהירים.

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי