ביטוח דירקטורים ונושאי משרה

מה זה ביטוח דירקטורים:

דירקטורים ונושאי המשרה הבכירים המכהנים בחברות חשופים לתביעות אשר נובעות מפעילות ניהולית ברמת העסק ובמסגרת התפקיד. מטרתו של ביטוח הדירקטורים הוא להעניק לבכיר הגנה מפני תביעות אשר עלולות להיות מוגשות כנגדו באופן אישי. לכן מומלץ היום לכל בכיר נושא משרה- בין אם מנכ"ל או סמנכ"ל לרכוש ביטוח אחריות נושאי משרה בגין פעילותו ובגין תפקידו ותפקודו
בשנים האחרונות פסיקות המשפט והחוק כנגד נושאי המשרה חושפות את המנהל בגין עיסוקו גם במקרה של תום לב
אז מיהו נושא משרה ?
חבר דירקטוריון, מנכ"ל, המנהלים הכפופים למנכ"ל.
מי יכול לתבוע את נושא המשרה ?
בעלי מניות, נושים, לקוחות, עובדים, ספקים, כל גורם אשר לתאגיד יש איתו מגע
יש נטייה של בתי המשפט להרחיב את האחריות האישית המוטלת על נושאי המשרה בתאגיד, ולכן יותר ויותר תביעות מוגשות לא רק כנגד התאגיד עצמו, אלא גם כנגד נושאי המשרה באופן אישי.
בפוליסת ביטוח דירקטורים ונושאי משרה הכיסוי הינו ביטוחי לדירקטור המכהן בכמה חברות או לתאגיד בגין תביעות הקשורות לניירות ערך שהונפקו על-ידו,  וכן הגנה לתאגיד עצמו בגין תביעות הקשורות ליחסי עובד מעביד.

ביטוח עסק הוא מושג כולל למגוון הגנות שונות אשר ניתנות להרחבה לאחר ביצוע התאמה אישית- ובפשטות- ביטוח לעסק שלך.

החל מביטוח אש, פריצה, נזקי מים, אובדן הכנסה וכלה בביטוח כופר וחטיפות של אנשי עסקים.

ניהול עסק ובעיקר גידור הסיכונים שלו הוא אינו דבר של מה בכך. במיוחד במציאות הנוכחית בה ריבוי התביעות הולך וגדל משנה לשנה. החיבור של הסיכון אל מול ההרחבות בפוליסה דורשת תובנה והעמקה אל תוך הסיכונים השותפים במהלכו של כל עסק.

בעלי עסקים מתמודדים יום יום עם מציאות לא קלה, ולא ניתן לדעת מה צופן המחר. בדיוק לשם כך קיים ביטוח מעסיקים- הנו ביטוח לעסקים קטנים בינוניים וגדולים, שמטרתו להגן על החברה מפני כל תביעה בעתיד.
כדי למצות את מגוון ההגנות בתוך הביטוח לעסק, אנו מנהלים תשאול מקיף. הכולל את כל "שרשרת המזון" בגין פעילותו של העסק ורק לאחר הבנה מעניקים הגנה רחבה לפעילותו של המבוטח.

אנו באסיה סוכנות לביטוח מציעים פתרונות מתקדמים לביטוח עסקים קטנים בינוניים וגדולים כאחד. אנו מתמחים במתן מענה מקיף ומקצועי לכלל בעלי עסקים בענף ביטוחים עסקיים ומסחריים ומתחייבים לתת את הפתרון המתאים ביותר – באחריות !

סיבות טובות לרכוש ביטוח דירקטורים ונושאי משרה:

ביטוח זה מעניק הגנה למנהל עצמו על רשלנות שהוא עלול להיתבע תחת תפקידו ועיסוקו זו ההגנה האישית החזקה ביותר שקיימת בעולמם של מנהלים שכירים ובעלי תפקידים

כיוון שכל דירקטור נטול להחלטות משותפות וחלה עליו אחריות אישית להתנהלותה של החברה וחובת זהירות אשר מחוייבת בחוק – נוצר מצב שלמעשה מותיר אותו חשוף לרשלנויות מקצועיות ולתביעות אישיות

הביטוח מעניק הגנה משפטית ייעוץ מקצועי ואישי עם משרדי עורכי הדין הגדולים והמובילים בישראל

כל נושא משרה בכל רמת תפקיד חייב ביטוח דירקטורים ונושאי משרה על מנת להגן על רכושו ומשפחתו מפני טעויות ניהוליות

אז מה מקבלים ?
  • כיסוי תביעות שהוגשו נגד נושאי המשרה עקב מעשה או מחדל המהווים הפרת חובה, טעות, השמטה, הצהרה לא מדויקת או מטעה, שכחה, חריגה מסמכות, רשלנות או הזנחה שנעשו במסגרת תפקידם כנושאי משרה בחברה.
  • כיסוי הוצאות הגנה משפטית.
  • כיסוי רטרואקטיבי גם למעשים שאירעו טרם כניסת הביטוח לתוקף ולא היו ידועים למבוטח במועד תחילת הביטוח, ואשר תביעות בגינם הוגשו כנגד המבוטח במשך תקופת הביטוח.
חשוב לשים לב לחריגים השונים בפוליסות ביטוח הדירקטורים לדוגמה, חריג בעלי מניות עיקרי, חריג אחריות מקצועית, חריג קניין רוחני, חריג להנפקה פרטית.

חשוב לדרוש כיסוי לחברות בנות חדשות במהלך תקופת הביטוח, כיסוי לדח"צים, כיסוי בגין יורשים חוקיים ובני זוג על חובות אישיות של נושא המשרה, כיסוי ייעוץ יח"צ בזמן משבר, התייעצות עם עו"ד להקטנת נזק צפוי, הקדמת פיצוי טרם שאלת הכיסוי הביטוח להוצאות משפט, הצהרות כזב ו/או ידיעות של דירקטור אחר לא תגרע מכיסוי עבור נושא המשרה, הרחבת כיסוי למבוטחים שיצאו לגמלאות.

למה לעשות ביטוח דירקטורים אצלנו

בראש ובראשונה פוליסת ביטוח זו היא השקעה נבונה ובחירה חכמה

בני צדוק – ואסיה פתרונות ביטוח מתקדמים מציעים לך נושא המשרה, קרש קפיצה בפוליסת ביטוח איכותית וברמה הכוללת באופן מובנה את כל ההרחבות החשובות – הביטוח יעיל, התהליך מקצועי, ובעיקר הליך קצר ולא מייגע

תוכלו ליהנות מזמינות וזמני תגובה מהירים ומוצר מתקדם מוכח וחזק שקיים כיום בשוק.

במהלך שיחה/פגישה נסרוק איתכם את כלל הסיכונים וההגנות הנדרשים עקב החשיפה של תפקידכם

יחד איתכם נמצא את הפתרון הנכון והמותאם לכם באופן אישי על פי דרישות המציאות ובהתאם לאורח חייכם.  בואו לפגישה  , מקסימום שתיתם קפה  .

את פוליסת ביטוח הדירקטורים והעסקים שלנו אנחנו מרכיבים באופן אישי יחד עם בעל העסק. הפוליסה מוגדרת על פי סוג העסק ועל פי צרכיו, בין אם מדובר על חברות נסחרות בבורסה ובין אם לאו.

ביטוח עסק באסיה פתרונות מתקדמים – על ידי סוכני הביטוח בצוות ובני צדוק מאפשרים לכם גישה לחברות הביטוח הגדולות והמובילות בתחום ביטוחי נושאי משרה בישראל ובחו"ל – כך תוכלו לישון בשקט ולדעת שיש על מי לסמוך ברגע האמת.

הניסיון שלנו זה היתרון שלכם

אנו מזמינים אתכם ליהנות משירותינו, ביטוח בהתאמה אישית, שיחה בגובה העיניים, שפה ברורה ומקצועית, יחס חם ואוהד, זמני תגובה מהירים. מוזמנים ליצור קשר באתר שלנו או להתקשר לטלפון 073-737777 ונשמח לקבוע עבורכם פגישה מסודרת עם סוכן הביטוח שלנו. הטבה לפונים דרך האתר עבור פוליסת ביטוח זו יזכו ל 20% הנחה בביטוח עסק.

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי