ביטוח ריסק – חיים

מה זה ביטוח ריסק?

מטרתו של ביטוח ריסק חיים היא – להגן על היקרים לכם מכל מפני קשיים כלכליים במקרה של מחלות קשות או נכות מצב סיעודי חלילה מוות, ועוד מגוון תוכניות בהתאם לפוליסות הביטוח.

כל אחד ממקרים אלה עלולים לפגוע קשות באורח חיי המשפחה – כיוון שנוצר מצב שההכנסות קטנות באופן מידי, וכן הנטל נופל על בן הזוג לבדו הן בניהול המשפחה והן בניהול ההוצאות המשפחתיות. לכן, על כל אדם לדאוג לביטוח חיים מקיף על מנת למנוע ירידה ברמת החיים של בני משפחתו.

סיבות טובות עבור ביטוח ריסק חיים:

ישנם סוגים שונים של ביטוח ריסק חיים, חלקם משלבים מרכיבי חיסכון שיאפשרו לכם ליהנות מחיסכון זה בעת פרישה מהעבודה, ואחרים שבנויים כך שרמת ההכנסה לא תיפגע עם מקסימום של פיצוי חודשי קבוע.

החוכמה היא לבחור בתכנית שתתאים לכם על פי המצב המשפחתי באופן אישי ותאפשר לכם לדעת כי חלילה במקרה של קטסטרופה רמת החיים של היקרים ללבכם תשמר.

להלן חלק מהאופציות בפוליסת ביטוח ריסק חיים:

ביטוח ריסק חיים – מיועד לכיסוי במקרה של מות המבוטח שיאפשר לכם להעניק לבני משפחתכם ביטחון כלכלי במקרה של מוות או בצורת תשלום משכורת חודשית קבועה או בצורת תשלום חד פעמי.

ביטוח ריסק חיים בעל מרכיב חיסכון (פנסיה) – ביטוח זה מאפשר לכם לשמור על ביטחון כלכלי לכל אורך חיי המבוטח ולאחר הפרישה לייצר הכנסה במקום השכר מהעבודה.

תוספת של ביטוח אובדן כושר עבודה – תוספת זו לביטוח ריסק חיים מאפשרת לכם לקבל פיצוי חודשי במקרה שאינכם יכולים לעבוד בשל תאונה או חלילה מחלה.

למה ביטוח ריסק חיים איתנו?

בני צדוק – אסיה פתרונות ביטוח מתקדמים מציעים לכם פגישה עם סוכן ביטוח מקצועי שיעבור איתכם על כל תיק הביטוח ויחד איתכם נמצא את הפתרון הנכון והמותאם לכם באופן אישי על פי דרישות הסיכונים ובהתאם לאורח חייכם, בואו לפגישה, מקסימום שתיתם קפה.

את פוליסת ביטוח עסק אנחנו מרכיבים באופן אישי יחד עם בעל העסק, הפוליסה מוגדרת על פי סוג העסק ועל פי צרכיו, בין אם מדובר על חנויות, מפעלים, משרדים, מרפאות ועוד – כל עסק וההתאמה האישית שלו !

ביטוח עסק באסיה פתרונות מתקדמים – על ידי סוכני הביטוח ובני צדוק יאפשר לכם לישון בשקט ולדעת שיש על מי לסמוך.

העסק שלכם יבוטח בצורה מלאה ומקיפה עם החברות המובילות והמתקדמות ביותר – הניסיון שלנו זה היתרון שלכם

אנו מזמינים אתכם ליהנות משירותינו, ביטוח בהתאמה אישית, שיחה בגובה העיניים, שפה ברורה ומקצועית, יחס חם ואוהד, זמני תגובה מהירים.

הטבה לפונים מהאתר עבור ביטוח עסק 15% הנחה על ביטוח עסק

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי