ביטוח מחלות קשות

הביטוח שיעניק לכם שקט נפשי וכלכלי בעת צרה

כולנו רוצים להאמין שנחיה את חיינו בבריאות ובאושר, וכשאנחנו בריאים וצעירים, האפשרות שאי פעם איכות החיים שלנו תיפגע בצורה קשה בעקבות מחלה נראית לא מציאותית.

למרבה הצער, הדברים לא תמיד מסתדרים כפי שהיינו מבקשים, וכאשר חלילה אתם או הקרובים אליכם חולים במחלה קשה, הוצאות הטיפול עלולות להיות גבוהות מיכולתכם הכלכלית. ביטוח הבריאות של קופות החולים, וכספי הביטוח הלאומי ברוב המקרים לא מכסים את עלויות הטיפולים והניתוחים, וכאשר החולה הוא המפרנס העיקרי.

בנוסף להוצאות הגדולות עקב המחלה, נגדע באחת מקור ההכנסה של המשפחה. ביטוח מחלות קשות נועד לכסות את הוצאות הטיפולים, ולפצות על אבדן הפרנסה, כך שהמשפחה תוכל לשמור על איכות חיים נאותה.

ביטוח מחלות קשות

מה מכסה ביטוח מחלות קשות

להבדיל מביטוח בריאות פרטי, המבטיח החזרים על פי הוצאות, על פי רוב ביטוח מחלות קשות מבטיח סכום כסף גדול וחד פעמי, שגובהו נקבע מראש, עם גילויה של המחלה.

על פי התקנות, ביטוח מחלות קשות חייב לכלול סרטן, שבץ מוחי, טרשת נפוצה, התקף לב, ניתוח מעקפי או מסתמי לב, קרדיומיופטיה, וניתוח אבי העורקים.

בפועל פוליסות ביטוח מחלות קשות מכסות מעל לעשרים, ולעתים אף מעל לשלושים מחלות, בהתאם לתנאי חברות הביטוח. בעבר פוליסת ביטוח מחלות קשות הסתיימה עם גילויה של מחלה, אולם כיום הפוליסות בחלק מהחברות ובמסלולים ייעודיים מכסות עד שלושה מקרים ביטוחיים.

למי מיועד ביטוח מחלות קשות

ביטוח מחלות קשות הוא מוצר ביטוחי משלים לביטוח בריאות, ביטוח סיעודי, וביטוח אבדן כושר עבודה.

במקרה שהמחלה אינה גורמת לאובדן כושר עבודה קבוע, ביטוח מחלות קשות ייתן מענה לתקופה בה המבוטח לא היה כשיר לעבודה. כמו כן, בביטוח בריאות הכספים מתקבלים בדיעבד, ואילו ביטוח מחלות קשות מבטיח לך כיסוי עם גילוי המחלה, ובכך מאפשר למשפחה להתנהל כלכלית עד שביטוח הבריאות יכנס לתוקף.

באופן כללי ניתן לקבוע כי כל מי שאין ברשותו סכומים נזילים של מעל מאה אלף ₪, וכן כל מי שנמצא בקבוצת סיכון לחלות במחלות קשות יוכל להפיק תועלת מביטוח מחלות קשות, בייחוד כאשר מדובר במי שפרנסת המשפחה תלויה בו.

בפתרונות ביטוח מתקדמים אסיה, סוכן הביטוח יתאים עבורכם ביטוח מחלות קשות לאחר השוואת מחירים, בהתאם לצרכים המיוחדים שלכם. סוכנות הביטוח אסיה פתרונות ביטוח מתקדמים מקפידה על יחס אישי ומסור, מענה מהיר, והשוואת מחירי פוליסות ביטוח למחלות קשות של הפניקס, ביטוח מחלות קשות של הראל, מנורה, מגדל,כלל, ועוד.

להיות בטוח, לישון בשקט

ביטוח מחלות קשות מבטיח לך ולבני ביתך שקט כלכלי, ולכן אם עדיין לא רכשת פוליסת ביטוח מחלות קשות, זה הזמן לעשות זאת.

בסוכנות לפתרונות ביטוח מתקדמים – בני צדוק אסיה, מבטיחים לך טיפול אישי, מהיר ומסור, השוואת מחירי פוליסות של חברות הביטוח המובילות, ייעוץ והכוונה, ומתן הסברים מלאים, כך שתדע בדיוק על מה אתה משלם ומה אתה מקבל.

סוכן הביטוח שלך באסיה ידאג שתשלם כמה שפחות, ותקבל את הכיסוי הגבוה ביותר. לפרטים נוספים ולקביעת פגישה התקשר   073-7377777

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי