ביטוח סחורה בקירור

רותח...חם...פושר...מתקרר – ביטוח סחורה בקירור

ביטוח סחורה בקירור נשמע על פניו כמו ביטוח מאוד ממוקד המבטח אותנו מפני נזק בסחורה המצריכה אחסון בתאי קירור.
בפועל – ביטוח סחורה בקירור משלב בתוכו לא מעט צדדים שיש לקחת בחשבון מרגע הובלת סחורה, דרך האחסון – ועד הנזק העתידי שנגרם לכם או ללקוח עקב תקלה מכאנית לא צפויה.
על כך ועוד נרחיב מיד ונסביר מדוע כדאי לכם לרכוש פוליסה זו וכיצד היא תגן על העסק שלכם כאשר חלילה נפגעת סחורה המועברת בקירור.
ביטוח סחורה בקירור

הסיכונים פנים רבות להם

נניח שאתם בעלי עסק לשיווק דגים ייחודיים למאכל. ונניח שקיבלתם הזמנה ממספר רשתות שיווק לכמות נאה של אלתית כסופה, זן נדיר של דגי סלמון שהביקוש אליו גדל ואיתו גם המחיר.

בסוף השבוע, רגע לפני שמשאיות הקירור הגיעו להוביל את המשלוח מכם אל הלקוחות בכל הארץ – הגעתם למחסן וגיליתם קצר חשמלי או שבר מכאני בציוד הקירור, והדגים? לא שרדו את התקלה.

כאן כבעלים של עסק המשווק סחורה לקהל הרחב, העלילה  מתחילה להסתבך. הנזק במקרה כזה אינו מסתכם רק בעלות הסחורה הגולמית אלא כל שרשרת הרווחים העתידית כמו: נזק למסעדות, לקוחות שלכם שיכול להוביל לתביעות בגין הפרת חוזים, תביעות בשל מקרים של הרעלת סלמונלה  או הרעלות אחרות כתוצאה מעובש, חיידקים ובקטריות אחרים. לכל אלו תוסיפו כמובן את הנזק שאין לו מחיר– המוניטין שלכם.

תחשבו גם בקטן

לא משנה אם אתם חנות פרחים שכונתית שרוצה לשמור על המלאי – סופר מרקט המאחסן סחורה או מפעל גדול שמחזיק כמויות אדירות של בשר. כשאתם מבטחים עצמכם בביטוח עסק או ביטוח סחורה בקירור שהוא ביטוח סחורה בהעברה, אתם מגנים בראש ובראשונה על הנזק הגלום כתוצאה מהשמדת המלאי שלכם – אבל חשוב לזכור כי ביטוח סחורה בקירור הוא רק לולאה אחת בשרשרת הסיכונים  והביטוחים שאותם אתם חייבים לעצמכם כדי לישון טוב בלילה .

במקרה ומלאי שלם של סחורה התקלקל במהלך הובלת סחורה, או חלילה נשרף וכדומה, מעבר לאובדן עצמו ישנן לא מעט הוצאות נלוות כמו: פינוי המלאי או ההשמדה שלו (במקרה של בשר מקולקל למשל). העסקת עובדים לשם ביצוע המטלות האלו, הוצאות לתיקון הנזק המכאני שגרם לכל המקרה מלכתחילה וכמובן עלות מלאי חליפי.

בכל השרשרת הזו כסף לא באמת יכנס לחשבון הבנק שלכם, אבל יזרום ממנו בקצב מהיר – וודאי שכן. אנחנו באסיה מייצרים פתרונות ביטוח מתקדמים בדיוק למצבים אלו. ביטוח למלאי, לתיקון השבר המכאני, לשריפה ונזק מתמשך לרבות הוצאות התפעול המוגדלות, ואם צריך אפילו עלויות של הטסת מלאי חליפי גם אם אתם בעלים של מחסן לשמירה על סחורה בקירור בתשלום אפשר לקנות גם אחריות מקצועית כבעלי מחסנים על רשלנות שלכם והנזק שהלקוח ייתבע אתכם על המלאי שלו וההשלכות מהאובדן העקיף.

שנים של ניסיון העניקו לנו את הכלים לספק לכם את הכיסוי הביטוח המתאים ביותר ואשר יהווה רשת בטחון כלכלית חזקה בדיוק למקרים כאלה.

נזק כלכלי-תביעות ואובדן רווחים

במקרה של שבר מכאני של מדחס או שריפה של חדר הקירור  או בציוד האחסון שלכם הנזק הכלכלי הוא גדול בהרבה יותר הרי  שיש לקחת בחשבון גם את ההוצאות עבור תיקון הציוד, החלפת המלאי הפסד ההכנסה ותביעות מספקים.

אל הנזק העצום הזה מצטרף אובדן הרווח שהייתם אמורים ליהנות ממנו בכל רכישה מאותו משלוח, ואתם לא היחידים – מה עם רשתות השיווק שגם הן עתידות להרוויח על אותו משלוח דגים?

ומה אם הנזק הזה יסתיים בחיסול הקשרים העסקיים שלכם מול אותן רשתות? גם כאן נכנסים לתמונה ביטוח אובדן רווחים וביטוח אובדן הכנסה.

אם אותם לקוחות גדולים, המהווים נתח גדול מההכנסה החודשית של העסק שלכם, יבחרו להקפיא את מערכת היחסים הרווחית הזו בשל אותה תקלה – חברת הביטוח תכנס לנעליכם ותפצה אתכם עבור הנזק העתידי שנגרם לכם כתוצאה מאותה תקלה.

היעדר כיסוי ביטוחי מסוג זה המהווה ביטוח סחורה בהעברה, הוא סכנה ממשית לעסק שלכם, למשק הבית שלכם ולתדמית המקצועית שלכם ולכן פוליסת הביטוח לעסק שלכם, חייבת להיות מותאמת תוך לקיחת כל הסיכונים בחשבון, אלו המידיים ואלו העתידיים.

סיכון חוצה יבשות

  אל ביטוח סחורה בקירור ואבדן רווחים והכנסות מצטרף לא פעם גם הסיכון של הובלת סחורה ייחודית מעבר לים. אם למשל בחרתם לשווק בארץ זן מיוחד של דגים שניתן להשיגו רק במזרח אירופה והשקעתם לא מעט בהעברת הסחורה לארץ, גם את העניין הזה חשוב מאוד לקחת בחשבון. לביטוח סחורה בקירור וביטוח העברת סחורות תוכלו למצוא אצלנו הרחבות מיוחדות ומותאמות במיוחד המעניקות לכם שקט נפשי לאורך כל שרשרת האספקה של המוצר –  מהאנייה למחסן בשטח ישראל ועד בית הלקוח.

העסק שלכם הוא עולם ומלואו, השקעתם בו כסף רב וגם לא מעט זמן ומה לעשות? כדי לפתח עסק ולהגן עליו (ועל עצמנו) יש חשיבות להבנה של הסיכונים האורבים לנו בדרך. לכל עסק סיכון משלו, וזו בדיוק הסיבה שאנחנו כאן, כדי להתאים לכם את הביטוח הכי נכון והכי חשוב לעסק שלכם. בלי כפל ביטוח או אותיות קטנות, רק פוליסה מקיפה שתאפשר לכם לישון טוב בשקט בלילה וכמובן שירות מעולה.

עדיין מתלבטים? יש לכם שאלות? דברו אתנו – נשמח להיפגש.
לקביעת פגישה התקשרו 073-737-7777 ונשמח לעמוד לרשותכם.  הקפה עלינו

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי