ביטוח צד ג לעסק

מהו ביטוח צד ג לעסקים ומדוע כל מעסיק צריך אותו?

המושג ביטוח צד ג שגור ומוכר בעיקר כביטוח נפוץ המגיע מעולם הביטוח לרכב. עם זאת, מדובר בביטוח שהוא חובה של כל אדם או עסק כחלק או בנפרד מביטוח העסק שלו.

פוליסת ביטוח צד"ג לעסק נועדה להגן עליך ועל העסק שלך כתוצאה ישירה מחשיפה חוקית של פקודת הנזיקין, במידה ומתרחש אירוע הגורם לנזק לכל אדם או גוף שהוא צד שלישי הנגרם כתוצאה מרשלנות שלך או עובדייך !

למעשה, ביטוח צד שלישי לעסק מהווה כיום פוליסה המעניקה לכל בעל עסק שקט נפשי וזהו הצעד הבסיסי ביותר לשמירה על הנכסים  שלך.

פוליסת ביטוח צד ג לעסק מכסה אירוע תאונתי שגרם נזק פיזי ומוחשי לצד שלישי בגין רשלנות המבוטח.

הפוליסה מעניקה הגנה משפטית מפני ההוצאות הכרוכות בעלויות ההגנה המשפטית על המבוטח ובמידה ויצא אשם משלמת עבורו את הפיצוי לאותו האדם או העסק (צד שלישי) שנגרם לו הנזק.

כל הסיבות – מדוע כדאי לעשות ביטוח צד ג לעסקים

עדיין אין לך ביטוח צד ג לעסק?  שוקל או מתלבט אם לעשות ביטוח לעסק? יש לך עסק קטן ולכן אתה לא בטוח שאתה צריך בכלל ביטוח עסק? הנה כמה עובדות שבתור בעל עסק חשוב מאוד שתדע.
במקרה של אירוע ופגיעה כתוצאה מרשלנותך לכל אדם נזק גוף או רכוש אתה עשוי להינזק במאות עד אלפי שקלים- וזוהי עוד ההערכה האופטימית.  במקרים החמורים והקיצוניים אתה עלול להפסיד כסף רב שיכול רק במאבק להוכיח את חפותך על עורכי דין והוצאות משפט ובסוף חס וחלילה אם באמת יש אשמה מניסיוננו זה יכול להוביל במצבי קיצון עד לכדי פשיטת רגל. המשמעות היא שכתוצאה מאי-רכישת ביטוח אתה עלול להישאר בלי כלום. לא חבל?

לכן פוליסת ביטוח צד ג לעסק  מהווה כיום הפוליסה החשובה והבסיסית ביותר לעסק שלך – זה כלל לא משנה אם אתה אדם פרטי ובין אם אתה בעל עסק.
חשוב לזכור כי לעיתים נזקים  פשוטים יכולים להגיע לתביעות ענק- וההשלכות של הנזקים במרבית המקרים לא מסתיימים רק בסביבה הקרובה.

על כן חשוב לוודא שהביטוח יהיה מותאם באופן מדויק לסיכונים של העסק שלך ומורחב  ככל הניתן על מנת שייתן הגנה מקסימאלית בזמן אמת, אך עם זאת בעזרת התאמה אישית ניתן גם שיהיה נטול מרכיבים מיותרים המייקרים את הפוליסה .

ביטוח צד ג לעסק קטן או גדול זה לא רשות זו חובה וזה הכול !

אז מה זה כולל?
  • ביטוח צד ג הכולל נזק לרכוש ולגוף ( החל מאורחים העלולים להיפצע בשטח העסק שלך או נזק שאתה גורם לאחרים תוך כדי עבודתך (לדוגמה עובד שלך, מתקין, קבלן משנה או שליח מטעמך) וגם נזק לרכוש של השכנים שלך כתוצאה מאירוע שנגרם בעסק שלך לדוגמה נזקי מים, נזקי שריפה, עשן, ערפיח, שיפוץ פנימי בעסק שלך שפוגע בשכן וכן הלאה.
  • הגנה משפטית מלאה על המבוטח גם הגנה פלילית וגם הגנה אזרחית
  • ייצוג המבוטח והעסק ידי עורכי דין המובילים בתחום
  • תשלום עלויות ההגנה כולל אגרות, ביול, דמים וכיוב'
  • הזמנת מומחים בתחום כגון יועצים ושמאים וכל פעולה הנדרשת על מנת להגן עלייך ברגע האמת.
  • תשלום כל ההוצאות הנגזרות בהתאם לפסיקה שנספקה כנגך בעל העסק בהתאם למגבלה של הכיסוי אותה רכשת

ביטוח צד ג לעסקים עושים אצל המומחים של אסיה סוכנות לביטוח

מקצועיות מעל הכול!
ניהלנו בעבר ואנחנו מנהלים מדי יום מאות תביעות, בכל תחומי החיים בין אם בביטוח עסק, ביטוחי קבלנים, ביטוחי חבויות, ביטוחי חנויות ומשרדים ועד לביטוח פרטי לאדם מן המניין.

המקצועיות והניסיון שלנו תעניק לכם שקט נפשי ורוגע גם כאשר קורה אירוע מצער הדורש התערבותנו והפעלת הפוליסה.

אצלנו המילה שקט נפשי היא לא עוד קלישאה. אנחנו באסיה מקפידים להעניק לכם את הכיסוי הטוב ביותר עם כל הרכיבים הנחוצים, כך שאתם תוכלו לישון בשקט ולדעת שיש לכם תמיד על מי לסמוך.

ביטוח צד ג לעסק מלא ומקיף בהתאמה אישית – החשיפה בפעילויותיכם והסיכון שלכם יבוטחו בצורה המלאה והמקיפה עם החברות המובילות והמתקדמות ביותר – הניסיון שלנו זה היתרון שלכם
אז כמה עולה ביטוח צד ג לעסק? זו שאלה מעולה והתשובה עליה היא – זה משתנה. חשוב לזכור כי לפוליסת ביטוח צד ג מחיר משתנה בשל סך רכיבי הפוליסה הקובעים את היקף הכיסוי הביטוחי והסיכון הגלום בפעילות, היקף סכומי התשלום בגין כל רכיב ועוד פרמטרים נוספים. הדרך הטובה ביותר לקבל הצעת מחיר היא פשוט להיות איתנו בקשר ונשמח לעזור.
אז איך עושים את זה?
אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר באתר או להתקשר אלינו לטלפון 073-7377777 ולקבוע פגישה.
אז מה יהיה לנו שם כשניפגש – אתם תסבירו לנו מהו תחום העיסוק שלכם מה אתם עושים, מהו מהלך פעילות העסק – ואנחנו נתאים לכם את המוצר הביטוחי הטוב ביותר והמדויק עבורכם.
אנו מזמינים אתכם ליהנות משירותינו, ביטוח חזק מוכח ובהתאמה אישית, שיחה בגובה העיניים, שפה ברורה ומקצועית, יחס חם ואוהד וזמני תגובה מהירים.
אז ככה כדי שנתחיל בטוב קחו הטבה לכל מי שפונה דרך האתר עבור ביטוח דירה חודש מתנה ברכישת ביטוח מבנה ותכולה כולל רעידת אדמה ונזקי טבע !
פנו אלינו עוד היום  – מקסימום שתיתם קפה .

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי