בעלי עסקים מכל ענפי התעשייה, נוהגים לבטח את עצמם במגוון כיסויים כדי לנהל את סיכוניהם ביעילות. ככל שזה מגיע לכיסויים נגד כשלים או רשלנות, הפתרון הנפוץ ביותר הוא ביטוח אחריות מקצועית. עם זאת, ישנם ענפים מקצועיים בהם כיסוי זה לא יספק את המענה המקיף ביותר. ביטוחי הסחורות המדויק לצרכים שלך עשוי לעשות את כל ההבדל מול אירועים בלתי צפויים ככל שהעסק שלך כולל הובלת ושינוע סחורות, חשוב שיהיה ברשותך ביטוח אחריות המוביל. ביטוח זה יכסה הפסדים בגין אובדן ונזקים שנגרמו לרכושו של הלקוח לאורך שרשרת האספקה.

ביטוח אחריות המוביל - אסיה ביטוח

מה כולל ביטוח אחרות המוביל?

בעוד שביטוח סחורה בהעברה מכסה נזקי רכוש בבעלות המבוטח כמו חומרי גלם או ציוד ששונע ממתחם למתחם, ביטוח אחריות המוביל נועד על מנת להגן על בעל העסק מפני תביעות פוטנציאליות של לקוחות אשר סחורתם ניזוקה במהלך שירותי שינוע והובלה שסיפק להם המבוטח.

הביטוח יכסה את כלל הפיצויים שייתבעו מהמבוטח במקרים של נפילות, חבטות, או כל טיפול שגוי אחר בסחורה שגרמה לנזק, לרבות נזקים עקיפים, או במקרים של גניבות ואובדנים. הפוליסה מכסה כל מעשה או מחדל של בעל העסק או כל גורם העובד תחתיו או מטעמו, לרבות במהלך טעינה, פריקה ובכל אירוע בדרך. פוליסה זו נופלת תחת הגדרת ביטוח חבות ולכן לא תחריג גם אירועי רשלנות מובהקים.

פתרון משלים חשוב לביטוח סחורה בהובלה

כדי לקבל כיסוי מקיף ושלם שיאפשר לך להתנהל בראש שקט בכל אירוע, השילוב של ביטוח סחורה בהעברה יחד עם ביטוח אחריות מוביל הוא הפתרון האופטימלי. הביטוח יאפשר לך לעמוד באחריות החוזית שלך מול הלקוחות ולהתנהל בבטחה, בידיעה שכל סיכוניך מנוהלים בתבונה ורשת הביטחון הביטוחית שלך מכסה אותך ללא הפתעות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי