חבות המוצר וחבות מעבידים למתקיני מערכות מתח נמוך

כמו קבלנים רבים, טכנאים המתקינים מערכות מתח נמוך מבצעים משימות פיזיות רבות במהלך עבודתם. לא פעם, משימות אלו כרוכות בסיכונים רבים. מעבודה בגובה ועד החשיפה לחשמל, מסיכוני החלקה ונפילות ועד לעבודה עם ציוד כבד, הסבירות לתאונה תמיד קיימת. כדי להבטיח שתמיד נהיה מוגנים מול כל תרחיש, הן מול לקוחותינו והן מול כלל העובדים, וכדי לעבוד בראש שקט בכל פעם מחדש, חשוב שנוודא שיש לנו את הכיסוי הביטוחי הנכון. ביטוח אחריות מקצועית למתקיני מערכות מתח נמוך המשלב חבות מעבידים וחבות מוצר, יכול לספק לך מענה חשוב מאין כמותו.

מדוע מתקיני מערכות מתח נמוך זקוקים לביטוח אחריות מקצועית?

כל איש מקצוע המספק שירותי קבלן חשוף לפגיעות כאלו ואחרות. מערכות חשמל מעצם הגדרתן, טומנות בחובן סיכונים. עבודות במתח נמוך חלות על מגוון רחב מאוד של תחומים בבית ובעסק – ממערכות האבטחה ועד למכשירי החשמל הביתיים. כדי להבטיח שימוש בטוח ולמנוע תאונות במהלך עבודות ההתקנה, מרווח הטעות שלנו חייב להיות קטן ביותר. לאורך כל היבטי עבודתם, קיים טווח רחב של סיכונים:

  • נזק לרכוש עקב שריפה
  • סכנות התחשמלות
  • סכנות נפילה והחלקה
  • סכנת נפילה מגובה
  • קצרים ופגיעות בתשתיות החשמל עקב רשלנות

אילו סוגי ביטוחים נדרשים לבעלי מקצוע אלו?

פוליסה המשלבת אחריות מקצועית, ביטוח צד שלישי, חבות המוצר וחבות מעבידים, תספק כיסוי נרחב ומלא.

מהו ביטוח אחריות מקצועית?

כל אדם העוסק במקצוע חופשי יכול להיתרם מביטוח אחריות מקצועית. פתרון זה יכסה את הוצאות המשפט מול כל תביעה שאנו עשויים להיחשף אליה. ככל שניתבע בתביעות נזיקין או רשלנות, ביטוח אחריות מקצועית מגן עלינו מול מה שללא כיסוי עשוי להסתיים בחובות כבדים.

מהו ביטוח צד שלישי?

פוליסה זו תעניק לנו כיסוי מול כל אירוע שהתרחש בזמן העבודה. בין אם מדובר בשריפה שגרמה נזק למבנה, נזק לכלים, רכבים שנפגעו כתוצאה מעבודה לקויה או כל תרחיש אחר, הביטוח מספק הגנה מלאה. בדיוק כפי שביטוח צד ג' לרכב מספק כיסוי גם לרכב הנפגע, כך גם ביטוח האחריות לצד שלישי מכסה נזקים לכל הגורמים המעורבים בתאונת העבודה או אירוע הרשלנות.

מהו ביטוח חבות המוצר?

הביטוח מעניק כיסוי לנזקים לרכוש או לגוף ולאובדני רכוש של כל צד שלישי לרבות לקוחותיך בכל אירוע בו נגרמה פגיעה מהתוצר שהותקן.

מהו ביטוח חבות מעבידים?

אם חבות המוצר מגנה על צדדים שלישיים, חבות מעבידים הוא הכיסוי שמאפשר גם לעובדים שלך לקבל פיצויים עקב כל פגיעה שתחול במהלך העבודה. כיסוי זה כולל הן פגיעות רכוש, הן תאונות עבודה והן מחלות תעסוקתיות.

מהם התנאים המקדימים לתחולת הפוליסה?

כדי להבטיח שבכל מקרה בלתי צפוי, נהיה מכוסים, חשוב שנקפיד על מספר נקודות. תנאים אלו הינם הכרחיים על מנת שתביעתנו תתקבל ומהווה חלק בלתי נפרד מהפוליסה.

  • על הטכנאים להחזיק בכל עת בערכת עזרה ראשונה בשטח ולעבור הכשרה תקופתית כיצד לעשות בה שימוש.
  • על הטכנאים להיות בעלי רישוי הסמכה מטעם משרד העבודה והרווחה.
  • יש לוודא כי נעשה שימוש בציוד המיועד למשימה וכי ממוקמים אמצעי בטיחות לרבות מטף כיבוי אש.
  • יש לבצע בדיקה תקופתית לכלל הציוד והמכשור בו נעשה שימוש בעבודות ההתקנה ולוודא את תקינותם ועמידותם בכל הוראות היצרן.

עקבו אחרינו:

צרו קשר:

כתבות ומאמרים:

מאמרים נוספים

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי