ביטוח אחריות מקצועית לוטרינר

פוליסת אחריות מקצועית לוטרינר

בכל עיסוק שתבחרו בו בחייכם חשוב לדעת שיש גם סיכונים. אנחנו כבני אדם עלולים לטעות, ובתום לב לגרום לנזקים זמניים או צמיתים שעליהם אנו חייבים לתת את הדין. במקרה של ביטוח אחריות מקצועית לוטרינר, חברת הביטוח נכנסת לנעליכם כבעלי המקצוע ונותנת את הדין במקרה של תביעת רשלנות מקצועית.  כווטרינרים אתם מעניקים שירות, יחס אישי וטיפול מקצועי לחיות, אתם למעשה מחויבים כלפיהם וכלפי הבעלים שלהם. בין אם מדובר בכלב, חתול או סוס – ברפואה כמו ברפואה, עליכם להעניק את הטיפול הטוב והמקצועי ביותר. תביעות רשלנות רפואית כבר הוגשו בשל דימום לבע"ח או ניתוח שלא צלח, מצב בריאותי של חיה אשר הידרדר למרות הטיפול המסור של הווטרינר ולעיתים לצערנו, גם עקב אבחון שגוי. טעות אנוש מצדכם כווטרינרים עלולה להתרחש עוד בשלב האבחון של הבעיה, והתוצאה יכולה להיות נקודתית או נזק מתמשך וכזה הנגלה רק כעבור זמן ממועד הטיפול. המטופלים (או במקרה שלנו, הבעלים שלהם) סומכים עליכם לטפל ביקר להם מכל, זו הסיבה גם כווטרינרים אתם עלולים להיות חשופים לתביעות בגין נזק גוף, רשלנות רפואית, אבחנה שגויה ולמעשה כל נזק שנגרם במהלך הטיפול או הייעוץ לחיות וזוהי הסיבה לביטוח אחריות מקצועית לווטרינר.
ביטוח אחריות מקצועית לוטרינר

החיים הם לא ד"ר דוליטל וטעויות - קורות

בכל שנה מוגשות תביעות רבות נגד וטרינרים. לימודי וטרינריה בדומה ללימודי רפואת בני אדם, אורכת שנים רבות ומצריכה השקעה כלכלית ומעשית רבה מצדיכם. תביעת רשלנות בגין נזק שנגרם בתום לב, עלולה למוטט את התדמית והמוניטין המקצועי שלכם, דבר שאינו פשוט לתיקון. גם אצל בעלי חיים, אבחון שגוי עלול לגרור טיפול שגוי שבעקבותיו ייגרם נזק לאותו בעל חיים. פוליסת הביטוח לוטרינר תכסה את הוצאות בית המשפט בשל רשלנות מטעמכם או אחד העובדים במרפאה. הביטוח יגן מפני תביעות במשך כל תקופת הביטוח ויגן עליכם גם מפני הוצאות משפטיות גדולות איתן תאלצו להתמודד לאורך התביעה. פוליסת ביטוח אחריות מקצועית זו תעניק לכם שקט נפשי, לעסוק במקצוע שלכם ולהעניק להולכים על ארבע את הטיפול וכל השאר, את הטיפול המסור והמקצועי ביותר. אז נכון, בעלי החיים לא יכולים לדבר או לתבוע, אבל הבעלים שלהם כן. על מה הם יכולים לתבוע? טעות בטיפול (לצערנו קורה, אנחנו בני אדם), השמטה במידע רפואי, רשלנות רפואית שגרמה נזק לצד שלישי בתום לב כמובן, נזקים פיננסים שנגרמו לתובע, כאב וסבל של התובע ועוד.

לא רק וטרינרים לחיות מחמד – פוליסת ביטוח לוטרינרים        

עולם הוטרינריה כמו כל עולם הרפואה נחלק למספר עיסוקים וסוגי התמחות שונים. וטרינרים העובדים מול מפעלי בשר או חלב, חשופים גם הם לתביעות ענק שכן טעות אנוש, או מידע שגוי עלול לגרום לנזק בממדים ארציים. היעדר פיקוח וטרינרי על חיידקים בחלב, בבשר, ברפתות, לולי תרנגולים ומשקי הגידול עלול לגרום להתפרצות של מגיפה ולהביא לתחלואה ואפילו תמותה במקרים קיצוניים.  המסקנה: גם אם אתם לא אחראים על טיפול בחברו הטוב ביותר של האדם – אסור לכם להישאר חשופים.

הנה כמה סיבות (ממש) חשובות לרכוש ביטוח אחריות מקצועית לוטרינר

  • פוליסת ביטוח אחריות מקצועית לוטרינר מעניקה לכם כיסוי ביטוחי והגנה משפטית כל עוד הפוליסה בתוקף במועד הרשלנות וגם ביום הגשת התביעה – גם אם הוגשה נגדכם תביעה בגין נזק שהתעורר גם לאחר הטיפול/אבחון.
  • כיסוי בגין הוצאות משפטיות ומפני תביעות שהופעלו ע"י צד ג' בשל טעות רפואית שנעשה על ידך או אחד מהעובדים: אסיסטנטים, עמיתים לעבודה, מנתחים, צוותים רפואיים ועוד.
  • טעות במתן תרופות או טיפול או אבחנה רפואית.
  • הוצאות על מצב רפואי שהתדרדר של חיה שנפגעה בעקבות ניתוח, זיהומים או דימומים שנגרמו עקב טיפול לקוי.
  • תביעות כלכליות לרפתות ולאורוות גידול (טיפול לקוי במחלות מידבקות ועוד)…

כבעלי מקצוע בתחומים החופשיים, אתם חשופים יותר לתביעות. זו הסיבה שביטוח אחריות מקצועית הינו חיוני לביטחון כלכלי ותדמיתי של העסק.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום, ולהבטיח לעצמכם שקט נפשי. באסיה פתרונות ביטוח, אנו תופרים חליפות ביטוח אחריות מקצועית אישיות לכל בעלי המקצוע כבר למעלה מעשור.

ההיכרות שלנו עם הסיכונים הטמונים במקצוע שלכם בשילוב שירות מהיר, יעיל ואישי לכל המבוטחים שלנו, מאפשר לנו להוות רשת בטחון יציבה לכל קהל הלקוחות שלנו.

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר באתר או להתקשר לטלפון 073-7377777 ונשמח לעמוד לרשותכם. תבואו, הקפה עלינו.

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי