ביטוח אחריות מקצועית למטפלים ברפואה משלימה ופסיכולוגים

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים ריגשיים ופסיכולוגים

טיפולי רפואה משלימה וטיפולים פארה רפואיים הכוללים השפעה על הנפש / גוף / פסיכולוגיים, הנוגעים בנפשם וגופם של המטופלים, יכולים להביא לתוצאות מופלאות. יחד עם זאת, כאשר המטפל טועה או נכשל, הנזק שנגרם למטופל יכול להיות כבד לאין שיעור. משום כך, העוסקים במקצועות אלו רוכשים ביטוח אחריות מקצועית למטפלים, או ביטוח מקצועי למטפלים כמו: מטפלים בעיסוק, מטפלים בבעלי חיים, מטפלים בדרמה, קלינאית תקשורת, תזונאים פסיכולוגים, ופסיכולוגים. כך שבמקרה וחלילה נגרם נזק לאחד המטופלים, המטפל לא יתמוטט כלכלית כתוצאה מחבויות שיושתו עליו. ביטוח למטפלים ברפואה משלימה ופסיכולוגים כולל כיסוי נזק לצד ג, וכיסוי הוצאות משפטיות. בנוסף, ניתן לרכוש הרחבות שונות בהתאם לצורך (כמו ביטוח אחריות מוצר  או ביטוח חבות המוצר לפרחי באך).
ביטוח אחריות מקצועית למטפלים

למי כדאי לעשות ביטוח אחריות מקצועית למטפלים- פרא רפואי ומדוע

כל מי שעוסק ברפואה משלימה ובפסיכולוגיה, חשוף לתביעות בגין רשלנות או גרימת נזק, גם הוא מטפל מוכשר ומנוסה, ולמרות שכוונתו היא להיטיב בלבד. כיום קיימת מודעות גבוהה לאחריותו של המטפל על נזקים שנגרמים למטופל, ומטופלים שחשים כי נגרם להם נזק לא מהססים לתבוע. גם אם כוונותיו של המטפל טהורות ונקיות, כולנו בני אדם, וכל אחד מועד לטעויות. אף אחד מאיתנו, מטפל טוב ככל שיהיה אינו מושלם, וכל מטופל שחש כי נפגע רשאי להגיש תביעה כנגד המטפל וברפואת הנפש קשה להוכיח אחרת. לכן חשוב לכל מטפל לקבל את רשת הביטחון שמעניקה פוליסת ביטוח רפואה משלימה.

ביטוח בהתאמה אישית-רק באסיה סוכנות ביטוח

כפי ששיטות הטיפול הרפואי המשלים שונות זו מזו, כך פוליסות ביטוח למטפלים שונות אחת מרעותה. פוליסת ביטוח מקצועי למטפלים ברפואה משלימה היא מוצר שיש להתאימו אישית עבור המבוטח, על פי שיטת עבודתו, ועל פי הסיכונים אליהם הוא נחשף.

ביטוח אחריות מקצועית למטפלים במקצועות הרפואה המשלימה ולפסיכולוגיה באסיה ביטוחים

סוכני הביטוח של אסיה ביטוחים ירכיבו עבורך ביטוח מקצועי למטפלים התפור על פי מידותיך, ומותאמת לצרכיך. סוכנות הביטוח אסיה ביטוחים, בניהולו של בני צדוק מציעה למבוטחיה פתרונות ביטוח מתקדמים מותאמים אישית, ומקפידה על יחס אישי ומסור, מענה ותגובה מהירים, ומחירים הוגנים.

הסוכנות עובדת עם חברות הביטוח המובילות בישראל כמו כלל, מגדל, הראל, מנורה, פניקס,  AIG, איילון ועוד.

שיתוף הפעולה עם מספר גבוה של חברות ביטוח מאפשר לנו להציע ללקוח את פוליסות הביטוח הטובות ביותר עבורו, במחירים הנוחים ביותר.

עתיד מקצועי בטוח

בכדי להגן על עצמך מתביעות, מנזקים כלכליים, ומעגמות נפש מיותרות, כדאי לרכוש כבר בתחילת דרכך כמטפל פוליסת ביטוח למטפלים מתאימה.

אל תשאיר את גורלך המקצועי נתון לחסדי המקרה, כדי שלא תמצא עצמך יום אחד נדרש לשלם סכומי עתק שאינך יכול לעמוד בהם, כפיצוי על נזק שנגרם חלילה לאחד ממטופליך.

פנה עוד היום לחברת ביטוח המתמחה בביטוח אחריות מקצועית למטפלים שתותאם אישית למטופליך, והגן על עתידך. זה הזמן לפנות לאסיה ביטוחים, בכדי לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות לפוליסת ביטוח מקצועי למטפלים התפורה בדיוק על פי מידותיך.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה התקשר 073-7377777
ואחד מנציגינו ישמח לעמוד לרשותך.

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי