ביטוח אחריות מקצועית למעצבי פנים

ביטוח אחריות מקצועית למעצבי פנים- יש דבר כזה!

עיצוב פנים על פניו נראה כעיסוק מלא בכיף והנאה לצד חופש יצירה וביטוי. אתם כמעצבי פנים עובדים שעות רבות, בתכנון חללים פרטיים או עסקיים, ישיבות ארוכות אל תוך הלילה ועבודה עם גורמים נוספים המעורבים בתהליך. במסגרת עבודתכם אתם עלולים להיתקל גם בלקוחות פחות מרוצים, שעלולים לגרור אחריהם הרבה מעבר לביקורת שלילית בעמוד העסקי ובפייסבוק שלכם. לכן, אם סיימתם את לימודי עיצוב הפנים ואתם בדרככם אל הלקוח הראשון שלכם ומתלבטים בשאלה: האם מעצבי פנים צריכים פוליסת אחריות מקצועית – התשובה היא כן, כי מי שכבר עוסק בתחום יודע זאת בוודאות – תלמדו מהמקצוענים, לא עובדים בלי ביטוח.

כדי שתוכלו לעצב ולתכנן בשקט

ביטוח אחריות מקצועית למעצבי פנים מעניק לכם שקט נפשי, בכל הנוגע לטיפול בנכסי הלקוחות שלכם בין אם העבודה מתבצעת על ידכם, או על ידי איש מקצוע מטעמכם. מעבר לכיסוי הביטוחי, מעניק ביטוח אחריות מקצועית גם הגנה וכיסוי הוצאות משפטיות שנגרמו בעקבות התביעה. הוצאות משפט, שכר טרחת מומחים ופיצוי בגין נזקים כאלו ואחרים, עלולים למוטט כלכלית ותדמיתית את העסק שעבדתם כל כך קשה בשבילו. רכישת פוליסת ביטוח אחריות מקצועית תעניק לכם את החופש ליצור לעסוק במקצוע שלכם בביטחון, ובשקט.
ביטוח אחריות מקצועית למעצבי פנים

למה חשוב לכסות את עצמכם בביטוח אחריות מקצועית למעצבי פנים?

"הרצפה עקומה" יכול להיות רק ביטוי, אבל כמעצבי פנים בוודאי נתקלתם בתלונות והשגות מצד לקוחות, ספקים או אפילו הרשויות כלפי איכות ותקינות הפרויקטים שלכם. ביטוח אחריות מקצועית למעצבי פנים מגן עליכם מהרגעים הפחות 'יפים' של המקצוע. בכל פרויקט שלכם כמעצבי פנים, אתם חשופים ללא מעט תביעות מצד הלקוחות שלכם בין אם הם פרטיים או משרדי עיצוב אשר שכרו את שירותיכם. כמו מקצועות חופשיים רבים אחרים, גם אדריכלות ועיצוב פנים נכנסו בשנים האחרונות לרשימת התביעות הגדלה בתחום האחריות המקצועית, והסיכונים? רבים. אי שביעות רצון הלקוחות, נזק שנגרם בשל טעות שנעשתה בתום לב שפגעו בפרויקט וגרמו לנזק או אפילו אבדן מסמכים ותכניות בניה של הנכס. כל אלה הם רק חלק מרשימת הסיכונים, שתוכלו להעביר לידי חברת הביטוח במעמד רכישת פוליסת אחריות מקצועית למעצבי פנים.

ביטוח אחריות מקצועית למעצבי פנים באסיה פתרונות ביטוח

תחום ביטוחי אחריות מקצועית הוא עולם ומלואו, המצריך מקצועיות, ניסיון והיכרות עם תחום העיסוק של המבוטח והסיכונים הטמונים בו. ביטוח אחריות מקצועית למעצבי פנים, מחייב דיוק בתנאי הפוליסה שלכם, לכיסוי ביטוחי מרבי בזמן אמת. הניסיון הרב שלנו באסיה פתרונות ביטוח עם מעצבי פנים אדריכלים הנדסאים ומהנדסים בעיקר בכל הנוגע לתחום ביטוחי האחריות המקצועית, מאפשר לנו להעניק פתרונות ביטוח מותאמים אישית. לכן, על מנת לא להישאר חשופים לתביעות, ולהגן על עצמכם מהלא צפוי, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר, להתייעץ ולשאול כל שאלה (אין שאלה מיותרת). אנו נשמח אם תאפשרו לנו לתפור עבורכם את חליפת הביטוח, באופן מותאם אישית לעיסוק ולצרכים שלכם.

לשיחת היכרות וקביעת פגישה אתם מוזמנים להתקשר לטלפון 073-737-7777 הקפה עלינו

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי