ביטוח אחריות מקצועית לרפואה אסתטית

מהו ביטוח אחריות מקצועית למקצועות האסתטיקה ומדוע צריך את זה

בנוגע לביטוח אחריות מקצועית בתחום האסתטיקה, חשוב מאוד להפריד בין שתי כותרות עיקריות: ביטוח לקוסמטיקאיות ואחריות מקצועית לרפואה אסתטית. אז מה בעצם ההבדל? רפואה אסתטית כוללת בתוכה רופאים מכל קשת הרפואה, המוסכמים לבצע הליך פולשני בקרב המטופלים שלהם. הליך פולשני אינו חייב להיות ניתוח בהרדמה מלאה, גם זריקות המכילות חומצה היאלורונית או בוטוקס בשמה העממי נחשבות לפעולה פולשנית המותרת רק לרופאים.

נתחיל במה שחשוב – מי חשוף לתביעות רשלנות במקצועות האסתטיקה והרפואה האסתטית:

  1. קוסמטיקאיות, מספרות ומכוני יופי, המבצעים טיפולי פנים פרא רפואיים כולל טיפול בבעיות עור, מיקרונידלינג, עיצוב ושיקום הגבות, שעוות, איפור קבוע, טיפולי אפילציה ב  IPL או בלייזר
  2. רופאי שיניים ורופאי עור שמומחים בהזרקת בוטוקס, חומצה היאלורונית.
  3. פלסטיקאים ופלסטיקאיות.
  4. מרפאות ומומחים בתחום הסרות שיער, מרפאות ורופאים העוסקים באסתטיקה המבטיחים את שימור היופי ועוד.

לפעמים חלומות מתנפצים – ביטוח לקוסמטיקאיות

קוסמטיקאיות חשופות מדי שעה לתביעות רשלנות אך לאו דווקא בשל טיפול לקוי או נזק שנגרם מרשלנות. מוצרים כגון: קרמים, סרומים, משחות שונות ואבקות כל אלו מגדילות את הסיכון לתביעות בגין נזקים שנגרמו במהלך או כתוצאה מהטיפול או בגין שימוש באותם חומרים באופן עצמאי על ידי הלקוחות. כבעלי ובעלות עסק עצמאי, יש נטייה לראות את ביטוחי האחריות המקצועית כעול נוסף על חשבון הבנק שלנו. אבל בואו דמיינו רגע סיטואציה בה אחד הלקוחות שלנו מתגלה כרגיש לאחד מהחומרים, או כוויה שנגרמה על ידי מכשיר ייבוש שיער פשוט. נזק פיזי או נפשי, זמני או לצמיתות אשר עלול להיגרם ללקוחות שלכם, עלול למוטט את העסק שלכם ברגע אחד תדמיתית וכלכלית. תביעות רשלנות נגד קוסמטיקאיות מוגשות מדי יום, מה שהופך את רכישת ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאית להכרחי מתמיד. ביטוח לקוסמטיקאיות שהנו למעשה ביטוח אחריות מקצועית עבורן, מעניק כיסוי מפני נזקים שנגרמו בגין מגוון רחב של טיפולים החל מייעוץ שגוי, תגובה שלילית לחומרים שבוצע בהם שימוש ועוד.
ביטוח לקוסמטיקאיות

כדיאטנים ודיאטניות, אתם עוזרים לאנשים להיפטר מקילוגרמים מיותרים ואנחנו באסיה פתרונות ביטוח, בניהולו של בני צדוק כאן כדי לעזור לכם להיפטר מסיכונים מיותרים (או לפחות להתמודד מולם אתכם). ביטוח אחריות מקצועית לתזונאית כמו כל ביטוח, מוכרח להתאים את עצמו לאופי והיקף העבודה. או במילים אחרות – כמו שהתפריט של המטופלים שלכן צריך להיות מותאם למבנה הגוף ואורח החיים – כך גם פוליסת אחריות מקצועית לדיאטניות, חייבת להיות תפורה בהתאם למידותיה של התזונאית.

מראה מראה שעל הקיר – מי הכי יפה בעיר?

ביטוח אחריות מקצועית לרפואה אסתטית

תרבות הצריכה והדגש על היופי בעידן שכולו אינסטגרם וגוף מושלם, גורם לכולנו לרצות להיות יפים יותר. העלמת קמטי הבעה, בטן שטוחה, אף סולד ושפתיים חושניות הם רק חלק קטן מהחלומות שהמטופלים שלכם חולמים להגשים. הזרקת חומרים שונים, כבר הפכה לטיפול שגרתי, ובוטוקס כבר מזמן כבר לא נוהגים להסתיר. רפואה אסתטית נועדה להגשים חלומות, והפכה לנגישה במיוחד (ואפילו לא כל כך יקרה) ולצד רשימת הטיפולים והחלומות, מתארכת לה גם רשימת סיכומים שעלולה להסתיים בתביעות שונות. ככל שקהל היעד הופך לגדול יותר (בכמות) כך עולה גם החשיפה לתביעות רשלנות בעולם הרפואה האסתטית. מטופלים רבים, מפקידים את גופם ואמונם תחת סכין המנתחים (או המזרק) שלכם, ומקווים לתוצאה המושלמת. אבל מה קורה כשהדברים בדרך משתבשים? ומה אם החלום אינו תואם את המציאות? אז כמה הייתם מוכנים לשלם כדי לישון בשקט בלילה?

על טעויות, משלמים – אלא אם יש לכם ביטוח אחריות מקצועית לרפואה אסתטית

חשוב לזכור, כמה מקצוענים שלא נהיה, וכמה שמנו הולך לפנינו – אנחנו עדיין אנשים. ואנשים עושים טעויות. ביטוח אחריות מקצועית לרפואה אסתטית, כמו כל ביטוח אחר מותנה בתשלום חודשי של פרמיה. חשוב לזכור, הפרמיה הזו היא רשת הביטחון שלכם לרגעים הפחות מוצלחים בקריירה. ביטוח אחריות מקצועית מגן עליכם מפני מפולת כלכלית ותשלום הוצאות משפט, וכמובן תשלום ופיצוי בגין נזקים שנגרמו במסגרת וכתוצאה מההליך האסתטי שבגינו נתבעתם.

תביעות רשלנות ברפואה אסתטית – מה חשוב לקחת בחשבון

אלו העוסקים בעולם האסתטיקה אתם לא פעם מתעסקים בהגשמת חלומות. חלום לחזה גדול יותר, חלום לגוף חלק ומוצק, חלום לעור פנים נטול נמשים והרשימה? ארוכה.

לצד החלומות האלו, קורות לא פעם טעויות בתום לב המציבות את הקוסמטיקאיות ומכוני היופי במרכזן של תביעות רשלנות הרבה פחות יפות.  אלרגיה לאחד הרכיבים, הבהרות של השלכות שלא בוצעו, נזקים רפואיים ופסיכולוגיים שנגרמו כתוצאה מהטיפול שלכם הם רק טיפה אחד בים של סיבות לתביעות רשלנות נגדכם.

הנזקים העלולים להיגרם כתוצאה מהליך אסתטי או בעקבותיו עלולים להיות: כוויות, שינוי גוון העור, תגובה אלרגית, צלקות ואפילו שיתוק או נכות אחרת. מטופלים יוכלו לתבוע גם אם לטענתם לא קבלו מכם הסבר על אופי הטיפול ותופעות הלוואי, הם עלולים לטעון לחוסר מקצועיות והשמטת מידע קריטי על הסיכונים הכרוכים בו, ונזקים מסוג זה. אז מדוע לקחת סיכונים מיותרים אם ניתן לעשות פוליסת ביטוח לקוסמטיקאיות? אנחנו הרי יודעים כי במקרה שתואר קודם, כבר לא מדובר בחלומות מנופצים, אלא בנזקים פיזיים של ממש! נזקים שהתיקון שלהם מצריך התערבות רפואית או כירורגית, ולעיתים במקרה הגרוע – בלתי ניתנים לתיקון ומטילים מום במטופל. לא חבל?!

ביטוח לקוסמטיקאיות- ביטוח אחריות מקצועית לרפואה אסתטית באסיה פתרונות ביטוח

לסיכום, אנחנו לא ממש בעניין של בוטוקס, אבל אנחנו בהחלט בעניין של שירות מקצועי, איכותי מהיר ויעל בכל הנוגע בטיפול בתביעות רשלנות מקצועית בתחום רפואה אסתטית. כדי לאפשר לקליניקה שלכם לפעול בשקט, אתם רק צריכים דבר אחד – לדבר איתנו.

בואו להכיר את הסיכונים במקצוע ואת ההגנות שנוכל לספק לכם במסגרת ביטוח אחריות מקצועית לרפואה אסתטית.

לקביעת תור בשיחת טלפון קצר- התקשרו  073-7377777 הקפה עלינו.

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי