ביטוח אחריות מקצועית משולב עם חבות המוצר לחברות היי-טק

מהו ביטוח אחריות מקצועית משולב עם חבות מוצר לחברת הייטק ?

רקע כללי : העולם המודרני הולך ומתפתח ואיתו הדרישה לידע ולטכנולוגיה מתאימה – מדינת ישראל מהווה חממה ויצרנית עולמית לחברות היי-טק וסטארט אפ רבות חלק מחברות היי-טק מעניקות פתרונות וכלים טכנולוגיים וחלקן מעניקות מוצרים טכנולוגיים, וכן שירות ליווי וייעוץ – בין אם בשיווק מוצרי מדף ובין אם פתרונות בהתאמה אישית. ניתן כיום לבצע הפרדה בין חברות שמייצרות מוצרי חומרה לבין חברות תוכנה ובחלקן לשלב ביניהן – בתחום זה בו יש פער בין החשיפה מהצד האחד לפקודת הנזיקין ומהצד השני לחוק האחריות למוצרים פגומים דורש פתרון משולב ביטוח אחריות מקצועית משולב לחברת הייטק הינו ביטוח המעניק כיסוי והגנה לחברה הן במעשה או מחדל – טעות או השמטה ברשלנות המקצועית והן בכשל המוצרים העלול לגרום לנזקים לרכוש או נזקים פיזיים יישום יום יומי : למעשה כל אדם וכל עסק חיים, ונושמים את מערכות הטכנולוגיה – החל מטלוויזיה מחשב טלפון נייד וכלה במערכות משולבות למפעלים ולתעשייה כולנו מתקיימים על בסיסם וכוחם של מערכות המידע והמחשב, האינטרנט ונגישות הטכנולוגיה מאפשרים לנהל את חיינו ועסקינו ומאגרי המידע על גבי המחשב והפלטפורמות שהוא מנגיש. ככל שהטכנולוגיה מתפתחת וכמות התוכנה/חומרה המתבקשת גדלה יותר כך גם החשיפה (הסתברותית) לטעויות להשמטות ולנזקים ללקוחותינו בין אם מכשל של התוכנה/חומרה לבצע את התיפקוד ובין אם חשיפה לנזקים חיצוניים של וירוסים, האקרים גניבת המידע, כמו כן מתכנתים רבים חשופים לתביעות בגיו הפרת קניין רוחני (ראה אפל מול נוקיה) ותביעות הנובעות מרשלנות מקצועית או אפילו טענה של רשלנות מקצועית… הנזק העלול להיגרם למידע מסיכונים שונים עלול להוביל לאובדן של המידע או המערכות – בין אם לטווח הקצר ובין אם לטווח הארוך הינו בעל פוטנציאל אדיר לגרימת נזק תפעול, עיכוב בעבודה, וכן פגיעה בהכנסות של הלקוחות ומשתמשי הקצה. כאמור כפועל יוצא גם החשיפה לתביעות הפוטנציאליות מגד כל הגורמים הנסמכים על פעילות העסק (לקוחות, צד ג', ספקים וכיוב').

הגנה מקסימלית בעת תביעת רשלנות מקצועית

אז איך הביטוח נכנס לתמונה ?

ביטוח אחריות מקצועית בוואריאציות השונות הקיימות כיום השוק הינו בבסיסו ביטוח על בסיס מועד הגשת התביעה (ראה איור מטה) למעשה מטרתו הראשונית היא לכסות ולממן את העלות הראשונית שקיימת לנתבע – תשלום שכר טירחה לייצוג משפטי של עורך דין – תשלום הוצאות כלליות של עדים מומחים הוצאות של הגנה כגון בולים , אגרות בתי משפט ועוד… ובסופו של דבר – אם ישנה בפסיקה הוחלט כי העסק הנתבע התרשל אז חברת הביטוח גם תשלם את ההגנה. יש לוודא על ידי הרחבות מיוחדות שהכיסוי כולל ייצוג משפטי והגנה משפטית בתביעות פליליות וכי חברת הביטוח מבינה את הפעילות , כי עליה להיות אחראית לנשיאת הנטל על עלויות עורכי הדין, האגרות הבולים והדמים הכרוכים בתביעה וכן לכסות את העלויות השונות של המומחים והיועצים השונים הנדרשים לצורך ביצוע ההגנה – כאשר ברור לחברת הביטוח מה היא מבטחת קל יותר להיערך מבחינת הכיסוי הביטוחי ליום הדין

מה חשוב לרכוש בביטוח אחריות מקצועית

אז ברור לנו היום שישנם מספר מרכיבים בסיסיים שכל לקוח בודק – מעבר למחיר ולהשתתפות העצמית וכמה ביטוח אתה רוכש שכמובן שכלל אלו הינם העקרונות הבסייסיים – על מה חייב להתעקש בביטוח מקצועי משולב לחברת הייטק ?
  • הרחבה לתביעות סייבר צד שלישי (לחברות שמעניקות סליקה/בניית אתרים/גיבוי בענן וכיוב')
  • הרחבה לביטוח אובדן מסמכים / מדיה דיגיטלית
  • הרחבה לאי יושר עובדים
  • הרחבה לתביעות דיבה והשמצה
  • הרחבה לווירוסים
  • קניין רוחני
  • הרחבה לתקופת גילוי 6 חודשים
  • לשון הרע וחדירה לפרטיות
  • הפרת סמכות
  • אחריות משווקים
  • כיסוי לחברות בנות חדשות
  • במידת הצורך ניתן גם להרחיב פעילות Outsourcing: – (הרחבה) לכיסוי נזקים ואירועים שנגרמו למבוטח כתוצאה מכשל עובדי המבוטח בשירותי מיקור חוץ, הכיסוי בהרחבה זו כולל ייעוץ משפטי, הוצאות לשיחזור המידע ואובדן הרווחים שנגרם למבוטח וכן תשלום על עלות שתחול על החברה עקר מינוי שירותי מיקור חוץ חליפיים.
חשוב מאוד להבין כי מבין כלל חברות הביטוח המשוווקות את ביטוח האחריות המקצועית כי לא כל הפוליסות כוללות מרכיבים חשובים אלו

אז למה לערוך ביטוח באמצעותנו ? 

אם לא התרשמתם עד עכשיו שיש לכם עסק עם מקצוענים אז תדעו שאנחנו עושים לכם באופן אוטומטי את השירותים הבאים :
  1. השוואת מחירים בביטוח אחריות מקצועית משולב מוצר בין החברות הרלוונטיות לעיסוק הלקוח
  2. עריכת הביטוח המקצועי לחברות ההייטק הינו מותאם לגודל החברה בין אם חברות בהקמה (חממה) ובין אם לחברות גדולות – מוצר בהתאמה אישית
  3. ניסיון יש לנו מעל 15 שנה ניסיון עם חברות הייטק מהגדולות במשק הישראלי
  4. היכרות עם אנשי מפתח בתחום – ליווי ועזרה ביישום יום יומי ושוטף
  5. ייעוץ וליווי בחוזי ביטוח ובהחתמת אישורי ביטוח
  6. זמני מענה מהירים
  7. פתרונות חובקי עולם – מתן מענה לחברות ישראליות שסוחרות גם עם לקוחות מחו"ל
  8. קשרי מסחר עם חברות ביטוח בארץ ובחו"ל
אנחנו פה בשביל לתת לכם הגנה מלאה, מהרגע הראשון עם מוקד טלפוני זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע יש לכם עוד שאלות ?  למה שלא תצלצלו ניפגש ומקסימום שתיתם קפה לפרטים נוספים –  צור קשר

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי