ביטוח ועדי בתים

מהו ביטוח ועדי בתים ומה תפקידו

דיירים בבניין משותף חולקים מעלית,  חצר, ומשלמים לא מעט כסף על תחזוקה וניקיון של הרכוש המשותף. מי שמנצח על כל הסימפוניה הזו, ודואג שהכול יזרום בבניין על מי מנוחות תוך כדי שמירה על כל הצדדים מרוצים, הם אותם דיירים בתפקיד ועד הבית. תפקידו המרכזי של וועד הבית הוא לדאוג לרווחת השכנים, ההתנהלות השוטפת והתשלומים. ביטוח ועדי בתים הידוע גם כביטוח בניין משותף, נועד כדי להגן עליכם מפני נזקים שנגרמו לציוד, לרכוש משותף, למבקרים (ביטוח צד ג' לועדי בתים) ואפילו עליכם.
ביטוח ועדי בתים

הנאים השכנים בעיניך?

התעוררתם בבוקר והחלטתם לקחת את ניהול הבניין המשותף לידיים, להיות מעורבים יותר ולגרום לחוויית מגורים טובה יותר לכם ולשכניכם. תפקידו של ועד הבית לקבל לא מעט החלטות, חלקן הרות גורל וחלקן פחות: איך לגבות תשלומים, מה יהיה גובה התשלום, איפה ינוהל חשבון הבנק של וועד הבית, למי מתקשרים כשהמעלית מתקלקלת וכמה כל הטוב הזה בכלל עולה לדיירים. אין ספק כי את ההחלטות האלה אתם עושים על הצד הטוב ביותר, והכוונות שלכם טובות וטהורות, אבל בחיים כמו בחיים לא תמיד השכנים נאים בעינייך ובכלל – תקלות פשוט קורות. במקרים כאלו – כדאי מאוד שתהיה ברשותכם פוליסת ביטוח בית משותף, כזו שתוכל לשאת באחריות, לספוג את הנזק הכלכלי ולהגן עליכם אפילו באופן אישי.

ביטוח מבנה- או כך תשמרו על הציוד היקר שבבניין

במסגרת פוליסת ועדי בתים, תוכלו להבטיח לעצמכם ראש שקט בנוגע לציוד היקר והרכוש המשותף בבניין. מה למשל? נזק שנגרם למערכת ההשקיה, נזקי צנרת, נזקי שריפה או רעידת אדמה ועוד. בנוסף למובן מאליו המוגדר כרכוש הבניין, ביטוח מבנה במסגרת ביטוח בית משותף מעניק לכם הגנה גם עבור נזקים בחללים נוספים השייכים לבניין כגון: חדר דיירים, חדר אשפה, חדר כושר ומחסנים. חניונים תת קרקעיים המשויכים לבניין הניזוקים לא פעם מפיצוץ בצנרת או שיטפונות בחורף הקצר של ישראל – מוגנים במסגרת פוליסה זו ונכללים תחת סעיף ביטוח המבנה שלכם.

החיים הם לא פרק של "קרובים קרובים"

וזו סיבה מספיק טובה לדאוג לא רק לנכסים המשותפים אלא גם לכם אישית, כוועד הבית הנושא בנטל ובהחלטות הגורליות לעיתים עבור עשרות משפחות בו זמנית. אתם החברים בוועד הבית אחראים על ניהול הכספים, שמירה על כל המערכות תקינות ומתפקדות לרבות תחזוקה כללית, תאום בין אנשי המקצוע ונותני השירות – כשכל מה שעומד לנגד עיניכם היא איכות חיים טובה לכם ולכלל דיירי הבניין.
לצד הרצון הטוב, הנכם חשופים לסיכונים רבים, תלונות ותביעות אישיות ועוד.

פוליסת ועדי בתים – הרבה מעבר לוועד הבית שלכם

כמו בכל סוג פוליסה, גם בביטוח ועדי בתים קיימות הרחבות נוספות, המגינות עליכם מפני המכות הלא צפויות של התפקיד.
באסיה פתרונות ביטוח אנו מציעים הרחבות מסוגים שונים ובין היתר: ביטוח אחריות מעסיקים עבור עובדי הגינון והניקיון של הבניין.
בנוסף קיימת הרחבת ביטוח צד ג' המכסה נזקי גוף של צד ג' בשטח הבניין ואפילו כיסוי עבור החלקים המשותפים של דירות המגורים.
לסיכום: להיות ועד בית זו חתיכת אחריות, המביאה איתה אינספור סיכונים, אפילו כאלו שכלל לא חשבתם עליהם. הבשורה הטובה – אנחנו כאן באסיה פתרונות ביטוח מתקדמים חשבנו כבר על הכל.
הנכם מוזמנים לדבר איתנו, ולקבל הצעת מחיר לפוליסת ביטוח ועדי בתים וליהנות משירות מהיר, יעיל ומקצועי.
לקביעת פגישה התקשרו 073-737-7777 ונשמח לעמוד לרשותכם.  הקפה עלינו

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי