ביטוח תאונות אישיות – אל תישארו חשופים

מהו ביטוח תאונות אישיות וכיצד הוא יגן עליכם?

בין קשת ביטוחי הבריאות הרבה, קיימים מספר ביטוחים שונים, ולכל אחד מטרה אחרת. ביטוח סיעודי, ביטוח בריאות, ביטוח מחלות קשות וגם ביטוח תאונות אישיות.

נכון, כסף אינו יכול לקנות אושר ובריאות אבל הוא כן יכול לקנות שירותים רפואיים טובים יותר, ולאפשר לנו להתמודד טוב יותר עם ההיבט הכלכלי של האירועים הלא צפויים של החיים.

ביטוח תאונות אישיות נועד בראש ובראשונה, להגן עליכם ולהעניק פיצוי כספי במקרה של תאונה. פגיעה פיזית כתוצאה מתאונה, עלולה לפגוע בתפקוד היומיומי שלנו, בכושר עבודה ובאיכות החיים.

ביטוח תאונות אישיות מסייע להתמודד עם חוסר הוודאות והמורכבות שבאירועים מסוג זה. הוא מוגדר כביטוח בריאות לכל דבר, אך בניגוד ליתר ביטוחי הבריאות הוא אינו מעניק כיסוי להוצאות רפואיות שונות, אלא ממוקד נזק. סכום הפיצוי בביטוח תאונות אישיות בקרות מקרה הביטוח נקבע ומוסכם מראש בעת מעמד ההצטרפות לביטוח, אך גם בביטוח תאונות אישיות קיימים סוגים שונים וקיימות הרחבות נוספות אשר יכולות להגן עליכם מעבר לכיסוי הבסיסי הנהוג בפוליסה.

ביטוח תאונות אישיות – אל תישארו חשופים

איך בכלל מגדירים תאונה ואילו תאונות מכוסות במסגרת ביטוח תאונות אישיות

אז מה בעצם מוגדר כתאונה בביטוח תאונות אישיות? פשוט מאוד.
תאונה כשמה כן היא – אירוע בלתי צפוי שגרם לחבלה פיזית.

האם בגין כל חבלה פיזית נוכל לקבל פיצוי במסגרת ביטוח תאונות אישיות?

לא בדיוק. ביטוח תאונות אישיות מגדיר מראש את הפגיעות, את רמת הפגיעה ואת גובה הפיצוי לכל אחת מהן.

ביטוח תאונות אישיות כולל בתוכו פיצוי במקרה של: כווית, שברים, נכות קבועה, מצב סיעודי, אשפוז וכיסוי חלקי למצב של אבדן כושר עבודה והכל רק אם אלו נגרמו כתוצאה מתאונה.

ביטוח תאונות אישיות – כדי שלא תשברו את הראש

אבל אם כבר שברתם אותו, הנה כמה יתרונות של ביטוח תאונות אישיות במקרה כזה:

נכות מתאונה: ביטוח תאונות אישיות הכולל בתוכו כיסוי למקרה של נכות קבועה מתאונה, יעניק לכם סכום חד פעמי מוסכם מראש ובהתאם לתנאי הפוליסה.

סיעוד: במקרה שבו המבוטח בפוליסה הפך לסיעודי כתוצאה מאותה תאונה, יוענק סכום פיצוי גם כן – בסכום מוגדר מראש למבוטח. פיצוי במקרה זה, יסייע רבות למבוטח ובני משפחתו להתמודד עם ההוצאות הראשוניות הכבדות במצב הזה. חשוב להדגיש, ביטוח תאונות אישיות עם כיסוי סיעודי אינו מחליף בשום צורה ביטוח סיעודי פרטי, אלא מהווה השלמה בלבד.

מוות כתוצאה מתאונה: במקרה של מוות כתוצאה מתאונה, יקבלו היורשים המוגדרים בפוליסה סכום פיצוי חד פעמי שהוגדר במעמד ההצטרפות לביטוח.

אבדן כושר עבודה: גם כאן חשוב לשים לב, הפיצוי במקרה של אבדן כושר עבודה כתוצאה מתאונה במסגרת הפוליסה הזו מוגבל בזמן ומוגבל בגובה הפיצוי. כדי להבטיח לעצמכם שקט נפשי במקרה של אבדן כושר עבודה חלקי או מלא, מכל סיבה ולא רק תאונה – נשמח מאוד לייעץ לכם באסיה פתרונות ביטוח ולסייע לכם לרכוש ביטוח אבדן כושר עבודה מותאם אישית לעיסוק ולהכנסה שלכם.

לסיכום: אירועים לא צפויים יש לא מעט, אבל הבשורה הטובה היא – שאנחנו כן יכולים לנסות להיערך אליהם. הטיפול במקרים של פיצוי במסגרת ביטוח תאונות אישיות מצריך מענה מהיר ויעיל – שזו בדיוק המומחיות שלנו כאן באסיה פתרונות ביטוח. מוזמנים לדבר אתנו, ולהתייעץ לגבי רכישת ביטוח תאונות אישיות (או כל ביטוח אחר כמובן) – אנחנו מצידנו מתחייבים לשירות מעולה, ידע מקצועי ואמינות.

רוצים לקבוע פגישה? התקשרו לטלפון 073-737-7777  כוס הקפה עלינו!

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי