ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר ומדריכי ספורט

תהיו בטוחים – ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר ומדריכי ספורט

כדי להבין ולהכיר את הצורך בביטוח אחריות מקצועית למאמנים או ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר, כדאי קודם להכיר את התחום ולהבין את הצורך בכיסוי שכזה. אם בחרתם לעסוק באימוני כושר אישיים או במסגרת חדרי כושר ומרכזי חוגים, אתם ודאי יודעים שמדובר בתחום מאתגר מאוד. מדי חודש אנשים רבים מפקידים את הדבר היקר להם ביותר בידיכם ומקווים לתוצאות אבל גם לאחריות מקצועית מצדכם. כמות הנזקים האפשריים המעמידים אתכם חשופים בפני תביעות ביטוח היא גדולה מדי, מכדי שלא תעצרו לרגע להבין את החשיבות שבביטוח אחריות מקצועית למקצועות הספורט ומאמני כושר-ביטוח ספורטאים.

חשיבותו של ביטוח למאמני כושר

בעולם מושלם, אימון כושר מסתיים ברמת אנדורפינים גבוהה, והרבה מוטיבציה לאימון הבא. בעולם האמתי, לא מעט דברים עלולים להשתבש במהלך האימון וגם אחריו. בשנים האחרונות אנו עדים לעליה במספר התביעות שהוגשו כלפי מאמני כושר ומדריכי ספורט בענפים שונים. בביטוח למאמן כושר, כמו בכל ביטוח אחר – אתם לא מכירים את החשיבות שלו עד הרגע בו התביעה הראשונה מתדפקת על דלת הסטודיו שלכם. וההמלצה שלנו? לא לחכות לרגע הזה! רכשו בהקדם האפשרי ביטוח למאמני כושר ותהיו מוגנים. כמאמני כושר, אתם חשופים מדי יום לתביעות שונות מצד המתאמנים שלכם בגין נזקי גוף, רשלנות מקצועית  ואפילו נזקי רכוש. גם אם נזקים אלו נגרמו בתום לב מצדכם, ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר  מעביר את האחריות מהידיים שלכם, אל ידיה של חברת הביטוח.
ביטוח ספורט

אתם לא קונים ביטוח – אתם קונים שקט נפשי

כמו כל סוגי הביטוח, גם ביטוח אחריות מקצועית למאמנים, מאמני כושר ומדריכי ספורט, מותנה בתשלום של פרמיה חודשית. לא מעט מאמנים ומדריכים נוטים לראות את הפרמיה החודשית כנטל והוצאה נוספת על העסק, מבלי להבין את השלכות של היעדר כיסוי של ביטוח למאמן כושר היא ללא ספק טעות. זהו המקצוע שלכם, הוא מקום העבודה והפרנסה שלכם. לפעול כמאמני כושר או מדריכי ספורט ללא ביטוח אחריות מקצועית שתגן עליכם, הוא סיכון גדול יותר מלנהוג ברכב ללא ביטוח או לא לבטח את דירת המגורים שלכם. הסיבה היא: המתאמנים שלכם. אתם חייבים ביטוח ספורטאים שיגן עליכם ועל המתאמנים שלכם. ביטוח אחריות מקצועית למאמן כושר, הנו ביטוח ספורט המגן עליכם מפני תביעות בגין נזקים שנגרמו במהלך אימון כושר אבל גם בגין נזקים שארוכי טווח שנגרמו כתוצאה מהאימון. תביעות ביטוח של מתאמנים נגד מאמני כושר ומדריכי ספורט, עלולות להגיע עד מיליוני שקלים בגין נזקים ארוכי טווח, כדוגמת נכות זמנית או צמיתה של התובע, הוצאות משפט ועוד. פוליסת ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר המהווה ביטוח ספורטאים, היא רשת הביטחון הכלכלית והמקצועית של העסק והבית שלכם. רכשתם פוליסת ביטוח למאמני כושר- רכשתם שקט נפשי!

ביטוח למאמן כושר באסיה פתרונות מתקדמים סוכנות לביטוח

תחום ביטוחי אחריות מקצועית הוא עולם ומלואו, המצריך מקצועיות, ניסיון והיכרות עם תחום העיסוק של המבוטח ניתוח צרכים והערכת הסיכונים הטמונים בו. ביטוח אחריות מקצועית למאמנים, מאמן כושר ומדריך ספורט, מחייב דיוק בתנאי הפוליסה שלכם, לכיסוי ביטוחי מרבי בזמן אמת- זהו ביטוח ספורט חשוב במיוחד. הניסיון שלנו באסיה פתרונות מתקדמים, בעיקר בנוגע לתחום ביטוחי האחריות המקצועית, מאפשר לנו להעניק פתרונות ביטוח ייעודיים מותאמים אישית לכל מקצוע. על מנת לא להישאר חשופים לתביעות, ולהגן על עצמכם מהלא צפוי. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר, להתייעץ ולשאול כל שאלה (אין שאלה מיותרת) על ביטוח ספורטאים. אנו נשמח אם תאפשרו לנו לתפור עבורכם את חליפת הביטוח, המותאמת אישית לעיסוק ולצרכים שלכם. לקביעת פגישה וכוס קפה- מוזמנים להתקשר לטלפון  073-737-7777 ונשמח לעמוד לרשותכם.

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי