ביטוח אחריות מקצועית למטפלים ברפואה משלימה

אל תשלימו עם הסיכון – ביטוחי אחריות מקצועית לרפואה משלימה

טיפולי רפואה משלימה וטיפולים פארה רפואיים נוספים, הפכו בשנים האחרונות לנפוצים מאוד, ומעיין טיפול משלים לרפואה הקונבנציונלית. ריפוי בעיסוק, טיפול באמצעות בעלי חיים או אומנות, כבר הפכו להיות אלטרנטיבה מצוינת להתמודדות עם מצבים נפשיים ופיזיים בקשת רחבה של גילאים. לצד היותם מקצועות פארה-רפואיים, הציפייה של המטופלים מכל אחד מהמטפלים בתחום הזה, אינה נמוכה יותר מאשר מטפלים אחרים. אם אתם מרפאים באמצעות בעלי חיים, הורים מפקידים בידיכם את היקר להם מכל, ומקווים למצוא מזור לבעיות של ילדיהם. אם נשים את ציפיות ההורים בצד, לטיפול באמצעות בעלי חיים למשל, יש סיכונים משלו שאליהם אתם חשופים מדי בוקר בקליניקה שלכם. הסיכון לו אתם חשופים, הוא הרבה מעבר מאי הצלחת הטיפול והעמידה בציפיות של ההורה או הילד. סיכונים כמו טראומה מבעל חיים שבו נעזרתם, או טראומה נפשית נוצרה שלא במתכוון במסגרת הטיפול – כל מקרה כזה חושף אתכם לתביעת רשלנות שעלולה לעלות לכם ביוקר – ולא רק בכסף.  בדיוק מהמקום הזה נולד הצורך לביטוח אחריות מקצועית למקצועות הפארה-רפואיים, אחריות מקצועית למרפאות בעיסוק, אחריות מקצועית למטפלים באומנות ועוד.
ביטוח אחריות מקצועית למטפלים ברפואה משלימה

הנפש שלהם באחריות שלכם

טיפולי רפואה משלימה וטיפולים פארה רפואיים הכוללים השפעה על כזו או אחרת על הגוף והנפש, יכולים להביא לתוצאות מופלאות ומשנות חיים. יחד עם זאת, כמטפלים (טובים ככל שתהיו) אתם תמיד חשופים לטעויות אנוש, או אפילו כישלון לא צפוי של הטיפול ומכאן – הדרך לתביעת רשלנות קצרה מאוד. ביטוח אחריות מקצועית לרפואה משלימה ומקצועות הפארה רפואה – מעניקים לכם רשת בטחון מפני מפולת כלכלית בעקבות תביעת רשלנות מצד המטופלים שלכם. תחשבו על זה, השקעתם כל כך הרבה בלימודים, הכשרה מקצועית וסטאז' מפרך ובגלל טעות אחת קטנה שנעשתה בתום לב – הכל עלול לרדת לטמיון ברגע אחד חשוף במיוחד. בדיוק לשם כך נועדה פוליסת ביטוח אחריות מקצועית לרפואה משלימה ומקצועות הפארה רפואיים. הביטוח מעניק לכם כיסוי נזק לצד ג', הוצאות משפטיות מלאות, ותשלום עבור ייצוג משפטי גם במקרים בהם התביעה הסתכמה בפשרה ולא התגבשה לכדי פסק דין.

השלמה למשלימה

במסגרת טיפולי רפואה משלימה כגון הומאופתיה, דיקור סיני עיסוי רפואי וכו', מעורבים לא מעט מוצרים כגון: שמנים, תמציות פרחי באך, מחטי דיקור ואפילו אבנים חמות. אתם יכולים להיות אחראיים על עצמכם והמטפלים המקצועיים ביותר בתבל, אבל מי מעניק לכם שקט נפשי וידיעה כי המוצרים שרכשתם (שאושרו ע"י מכון התקנים ומשרד הבריאות) לא יגרמו לנזק למטופל שלכם? לשם כך ניתן לרכוש הרחבה לפוליסת אחריות מקצועית לרפואה משלימה, המעניקה לכם כיסוי ביטוחי גם בגין נזקים שנגרמו כתוצאה משימוש באחד המוצרים במסגרת הטיפולים שלכם.

אז מה עושים? מבטחים

הגיע הרגע, פתחתם את הקליניקה שחלמתם עליה, השקעתם בעיצוב ושלט לכניסה – רגע לפני קבלת המטופל הראשון, דברו אתנו. באסיה ביטוח אנו מתמחים בביטוחי אחריות מקצועית, וביטוח אחריות מקצועית למטפלים ברפואה משלימה בפרט. כדי לרכוש ביטוח אחריות מקצועית, לא מספיק כל סוכן ביטוח, אלא היכרות מלאה עם תחום העיסוק שלכם והסיכונים הכרוכים בו כי בביטוח – אין חליפה אחת שמתאימה לכולם ואנחנו כאן כדאי להיות שם עבורכם בכל רגע – גם באלו הפחות מוצלחים עבור העסק שלכם. אם הבנתם את הסיכונים שאולי לא לקחתם בחשבון עד הסוף ? דברו איתנו. כי כבר מעל לעשור שאנחנו באסיה ביטוח מעניקים פתרונות ביטוח המותאמים אישית ללקוחותינו, במקצועיות ובמעטפת של שירות מהיר, יעיל ואיכותי . אנחנו כאן בשבילכם – ונשמח להיפגש. לקביעת פגישה התקשרו  073-737-7777 ונשמח לעמוד לרשותכם. הקפה עלינו 

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי