ביטוח בנה ביתך

מהו ביטוח בנה ביתך ומהי חשיבותו?

ביטוח בנה ביתך הינו כינוי לפוליסה ביטוח עבודות קבלניות לאנשים פרטיים שבונים את ביתם.

החשיפה של היזם היא שבזמן ביצוע עבודות בניה ושיפוץ ישנם סיכונים רבים, הן נזקים לרכוש והן חשיפה לנזקי גוף. סיכונים אלו מתבטאים בתביעות משפטיות של צדדים שלישיים וגם של הפועלים ולעיתים רבות נזק פיזי לרכוש בזמן העבודה – תביעות והוצאות אלו עלולות לגרור את הבונה הפרטי לנזק כלכלי ולהוצאה גבוהה מהצפוי.

מטרתה של הפוליסה -ביטוח עבודות קבלניות היא להתאים כיסוי ביטוחי לסיכונים הכרוכים בבניה פרטית, וגם לשיפוץ פנים ולשיפוצי עסקים.  ביטוח בשיטת בנה ביתך – הנו ביטוח בניה פרטית המעניק כיסוי למזמין העבודה יזם/בעל הקרקע/הבונה הפרטי כנגד כל הסיכונים שיש באתר הבניה.

לדוגמה: אם ילד שנפצע באתר, פועל שנפגע, או חלילה קריסת המבנה כתוצאה מתכנון לקוי/עבודה לקויה או חומרים לקויים – כל הנ"ל כלולים בתכניות הביטוח שאנו משווקים.

הפוליסה שאנו משווקים ביטוח עבודות קבלניות-ביטוח בניה פרטית מגיע בתנאים הרחבים ביותר בשוק הישראלי : המוכרים כתנאי ב.י.ט./מנוביט/פסגה/עבודות קבלניות.

פוליסות אלו מעניקות ליזם את השקט האמיתי לבנות בשקט ולהיות מוגן בזמן הבניה ולדעת שיש חברת ביטוח חס וחלילה במקרה של נזק

אז מה ביטוח בנה ביתך מכסה בעצם ?

כל פוליסת ביטוח עבודות קבלניות בנויה מ- 3 פרקים

  1. פרק א' ביטוח הרכוש
  2. פרק ב' ביטוח צד שלישי
  3. פרק ג' ביטוח חבות מעבידים

פרק א' – הינו פרק ביטוח הרכוש והוא כולל את כלל שווי ההשקעה בבניה (ללא ערך הקרקע) במסגרת תקופת הביטוח ניתן לבטח עד 24 חודשים (כלל זמן הבניה), ולקבל שנה נוספת לתחזוקה של העבודות על מנת להעניק לסיכונים אליהם חשוף היזם בתקופת הבדק.

פרק ב' למעשה מעניק ליזם ביטוח צד שלישי רחב מאוד כנגד כלל הסיכונים אליהם הוא חשוף – לדוגמה אם נגרם נזק לשכן, אם מישהו נפצע באתר או ממנו, אם הולך רגל עבר ברחוב ונפגע

פרק ג'ביטוח חבות מעבידים – הינו מבין הכיסויים החשובים והרחבים ביותר שניתן לרכוש – אחד הסיכונים הכי גדולים באתרי הבניה הוא הסיכון של פציעות פועלים – כך לדוגמה שבדו"ח שפירסם משרד הכלכלה והביטוח הלאומי עולה כי בשנת 2015 נהרגו 54 פועלים ולמעלה מ- 50,000 נפצעו !!! הכיסוי מעניק לך את היכולת לשלם לפועל או עובד שכיר שנפצע באתר העבודה מעבר למוסד לביטוח לאומי עד 20,000,000 ש"ח

אסיה פתרונות ביטוח מתקדמים חרטה על דגלה לקדם את המודעות לחשיבותה של הפוליסה – לקוחות פרטיים רבים משקיעים את כל הונם בבניית בית חלומותיהם והסיכון לחשיפה לנזק בזמן העבודות הינו משמעותי !

אנו מהמובילים בשוק הביטוח בתחום עבודות קבלניות ומקדמים את התחום כולו מול כלל חברות הביטוח.

אנו עובדים עם סוכנויות הביטוח הגדולות והמוכרות בתחום.

אצלנו תקבלו שיחת ייעוץ ופגישה עם סוכן ביטוח מקצועי שיעבור איתכם על כל תיק הסיכונים.

ביטוח בהתאמה אישית– יחד איתכם נמצא את הפתרון הנכון והמותאם לכם באופן אישי ביטוח בניה פרטית שיתבסס על פי דרישות הסיכונים ובהתאם לאורח חייכם.
אז למה אתם מחכים? בואו לפגישה, מקסימום שתיתם קפה- עלינו.

אנו מזמינים אתכם ליהנות משירותינו, ביטוח בהתאמה אישית, שיחה בגובה העיניים, שפה ברורה ומקצועית, יחס חם ואוהד, זמני תגובה מהירים. מוזמנים ליצור קשר באתר או להתקשר לטלפון  073-7377777 ולקבוע פגישה

הטבה לפונים מהאתר לביטוח בנה ביתך 10% הנחה בביטוח לבונים בשווי בניה מעל 1,000,000 ש"ח

מה בא לכם לחפש ?

הפרטים נקלטו בהצלחה!

נציגנו יצרו עמכם קשר הקדם האפשרי